Mohammed de massamoordenaar.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

hallo wahlers,

dat mohammed, net zoals wij allemaal onvolkomen zijn, dat is waar en dat heb ik zelf nooit willen ontkennen
maar nu ga jij mee in de grote stroom van islambestrijders en draaft gelijk weer door en stel dat hij dan ook ene pedofiel moet zijn geweest en daar zijn geen bewijzen voor want een van de kenmerken van pedosexualiteit, en daar hebben we het dan over, is recidivisme
van mohammed is daar niets van bekend en ik geloof dat dus ook niet
waar jij helemaal niet op in gaat is datgene wat ik aanhaal : in zwakheid openbaart zich gods kracht
het gaat om de boodschap van god, niet om mohammed
maar ja, niet-gelovigen denken dat geloof uitlsuitend berust op navolging van autoriteit en men wil dan steeds de boodschapper doden
dit is al zo oud als de mensheid
en het is niet waar dat ik geschreven zou hebben dat de koran onvolkomenheden zou bevatten
dat leg jij me in de mond
de taalkundige luxenberg is momenteel heel wat op het spoor en ik volg dit met aandacht
dat zou jij ook moeten doen als je antwoorden zoekt

groet,

mustafa
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
insomnia
Forum fan

Bericht door insomnia »

mustafa schreef:want een van de kenmerken van pedosexualiteit, en daar hebben we het dan over, is recidivisme
Even helemaal off-topic hoor, maar zeg je hier nou dat, wanneer het gebleven zou zijn bij een 9-jarig meisje, het beestje een andere naam had moeten hebben en daarom dus niet tot de categorie viespeuken behoort?
C'est le ton qui fait la musique
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Waar staat trouwend in de beoordeling van een pedofiel dat hij het meerdere keren met verschillende kinderen moet hebben gedaan voordat hij pedofiel genoemd mag worden? Dus iemand die het meerdere keren doet met een en hetzelfde negenjarige meisje is geen pedofiel? Maar ik zou zeggen, daar gaan we weer, deze discussie is al vele malen gevoerd, en kennelijk wil mustafa de tegenwerpingen voor zijn stelling hier niet horen. Want werderom komt hij met het recidivistenverhaal, voor de zoveelste keer.

En hoezo geen recidivist, denk je nu echt dat hij Aicha slechts een keer heeft besprongen? Wie heeft hier nu een Koran (heel dik bord) voor zijn kop.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

insomnia schreef:
mustafa schreef:want een van de kenmerken van pedosexualiteit, en daar hebben we het dan over, is recidivisme
Even helemaal off-topic hoor, maar zeg je hier nou dat, wanneer het gebleven zou zijn bij een 9-jarig meisje, het beestje een andere naam had moeten hebben en daarom dus niet tot de categorie viespeuken behoort?
een pedosexueel is een recidivist
die laat het niet bij slechts een meisje
van mohammed is niets in deze zin bekend
dus al die insinuaties van islambestrijders komen hierdoor wel in een bepaald daglicht te staan
het lijkt wel op amerikaanse verkiezingen
effectief, ja, maar waar?
ik dacht het niet hoor!
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

ik ga op dit soort posts nu niet langer meer in
jullie bekijken het maar
recidivisme is een kenmerk van pedosexuelen
vraag het a.u.b. aan een deskundige
ik heb verder helemaal geen behoefte om mohammed te verdedigen en i,k wil ewr op wijzen dat er diverse landen zijn in het oosten waar huwelijken met 12-jarige meisjes de gewoonste zaak van de wereld zijn
ook nu nog!
niet dat ik dat bepleit dus, voordat er weer reacties in mijn richting komen die nergens op slaan
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
insomnia
Forum fan

Bericht door insomnia »

Het gaat er niet om jouw profeet een peodseksueel te noemen. Zelfs niet of hij een bewezen recidivist is, dit leidt alleen maar de aandacht af.

Het gaat mij erom waarom er bij jouw geen twijfels gaan rijzen over de vermeende hoogstaande moraal, op het moment dat je zijn geschiedenis leest?
(Let wel Mustafa, dezelfde vraag stel ik ook regelmatig aan christenen :wink: )
C'est le ton qui fait la musique
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

het houdt me wel degelijk bezig getuige de vele reacties op topics zoals deze
en nogmaals: in zwakheid openbaart zich de kracht gods
dit zeggen christenen en wellicht ook de joden
welnu de mens mohammed met al zijn onvolkomenheden kwam af en toe in een toestand waarin hij openbaringen ontving
men zegt wel eens dat hij epilepticus was
en zo ongeveer alle profeten waren zondaars, uitgezonderd jezus
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Mijn zoon heeft ook epilepsie, hij zag alleen kleine zwarte mannetjes uit de muur komen, gelukkig maar want veronderstel dat hij als profeet zou worden aangezien. Trouwens met zijn medicijnen heeft hij gelukkig al jaren nergens meer last van.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Alleen dommerikken noemen hallucinaties openbaringen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Marcus Scaurus
Forum fan

Bericht door Marcus Scaurus »

Het is misschien interessant op te merken dat meerdere groten in de geschiedenis epileptie hadden. Het bekendste voorbeeld is Julius Caesar, die zijn 'Morbus Comitialis' angstvallig verborgen hield. Ook Hannibal had volgens sommigen epilepsie. Epilepsie heeft Caesar's daden blijkbaar niet beïnvloed, de man had zeker geen waanbeelden, hij was een realist tot in de vingertoppen.
Laatst gewijzigd door Marcus Scaurus op 14 okt 2006 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
All men by nature desire knowledge - Aristoteles
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

zo kan het dus ook
en ik schreef namelijk: men zegt wel eens dat mohammed epilepticus was
en de ene epilepticus is de andere niet, enz. enz.
zo heb je ook een lijstje van beroemde schizofrenen,. maar die heb ik niet voorhanden
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

mustafa schreef:het houdt me wel degelijk bezig getuige de vele reacties op topics zoals deze
welnu de mens mohammed met al zijn onvolkomenheden kwam af en toe in een toestand waarin hij openbaringen ontving
JEZUS Mustafa, ik heb heeeeel lang in de psychiatrie en psychogeriatrie gewerkt, en wat maakte ik daar dan een hoop goddelijke openbaringen mee zeg :lol:
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

mustafa schreef: een pedosexueel is een recidivist
waarop baseer je je?
nu lijkt het een goedkoop excuus te zijn om je kinderverkrachtende profeet te beschermen. bij verkrachting speelt recidivisme geen rol moest het je interesseren :)

ah ja,
jij noemt jezelf een gematigd moslim. toch stel ik vast dat je
a) het kindermisbruik van je profet niet wenst te veroordelen
b) de massamoorden van je profeet niet wenst te bespreken
c) de koran inhoudelijk niet objectief kunt bekijken (struisvogelei)

ik kan dit onmogelijk gematigd noemen als je weet dat gematigde christenen bvb probleemloos wandaden van hun religie veroordelen ( het kleine percentage idioten daargelaten).
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

waarop baseer je je?
nu lijkt het een goedkoop excuus te zijn om je kinderverkrachtende profeet te beschermen. bij verkrachting speelt recidivisme geen rol moest het je interesseren Smile
\:D/ =D>
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

MOODY BLUE schreef:
mustafa schreef:het houdt me wel degelijk bezig getuige de vele reacties op topics zoals deze
JEZUS Mustafa, ik heb heeeeel lang in de psychiatrie en psychogeriatrie gewerkt, en wat maakte ik daar dan een hoop goddelijke openbaringen mee zeg :lol:
Ik heb daarin enkele jaren gewerkt voordat ik iets anders wilde gaan doen. Die openbaringen waren lang niet allen op een hoop te vegen, zelfs niet als daar ridiculiserend een behoefte toe mocht bestaan. Maar classificeren dat ging natuurlijk altijd indien iemand daar behoefte aan had vanuit een al dan niet misplaatst gevoel onder controle te hebben wat eenmaal zelf met behulp van erkende criteria overzichtelijk gerangschikt was..
Plaats reactie