doctorwho schreef:On topic,
Als een groot ziener theorieën heeft die in het licht van deze tijd als waanzinnig of racistisch gezien worden dan was het alvast geen groot ziener. Alles waarbij de uitdrukking kind van zijn tijd of in het licht van die tijd als disclaimer worden gebruikt zijn stopmiddelen in een bootje dat niet waterdicht blijft.
GRIEZELIGE CITATEN: Jozef Rulof. (occult-christelijk medium)
Moderator: Moderators
-
Krautsjo
Re: GRIEZELIGE CITATEN: Jozef Rulof. (occult-christelijk med
Re: GRIEZELIGE CITATEN: Jozef Rulof. (occult-christelijk med
Dat kan ook onder invloed van ibogaïne zijn geweest:Ritchie30 schreef:Kijk Bijna dood ervaringen bijvoorbeeld, èèn waarvan ik zelf heb meegemaakt heb je toch ook een bewijs van leven na de dood?
Ook de wetenschap is er nog niet uit, verhaal gelezen van Anita Moorjani ?
Ze kon dingen vertellen die buiten haar kamer gebeurde op einde van een gang ene gesprek kon volgen.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=11455" onclick="window.open(this.href);return false;Na 3x een ibogaine trip 1x 4gr 2x 4gr 3x 6gr in een tijds bestek van 4-5 jaar ben ik vrijwel gelijk na iedere kuur gaan gebruiken om het feit dat de lichaamlijke afkick nihil is. Waarom dan toch op me bek gaan.Ik denk het belabberde gevoel van onmacht geen controle hebben over je spieren inclu je sluitspier elke stap is een berg na drie dagen is er niets verandert pas 4 weken later krijg je weer een beetje levensvreugde vandaar een klein beetje heroine en coke op folie en je bent weer al in controle.
Wat wel een bij effekt was dat ik alles overzag alles kon ruiken en horen en dat bij me buren die 100 meter verderop wonen (iets overdreven)
maar net als in de film toen die snuiter door een wolf was gebeten.
]
Re: GRIEZELIGE CITATEN: Jozef Rulof. (occult-christelijk medium)
Hallo
Degene die dit geplaatst heeft, heeft schijnbaar iets meegemaakt met iemand, waardoor hij de Rulof is gaan haten.
Jozef Rulof boeken zijn al is in de rechtbank geweest door Guido Vermeire en deze is gewonnen.
Waarom al deze haat voor iets wat zo mooi is.
Het is geen sekte, geen cult, geen geloof, het maakt niks stuk. Het sluit je niet uit.
HET IS VOOR MIJ EEN WETEN
Is dat waarom het je zo bang maakt?
Waar ben je zo bang voor?
Wie heeft jou pijn gedaan?
Al zouden de boeken niet meer gelezen kunnen worden zitten ze in mijn hart gegrift.
Maak je geen zorgen, en laat je niet zo leiden.
Verhard je hard niet, maar laat je leiden
Groetjes Anna
Degene die dit geplaatst heeft, heeft schijnbaar iets meegemaakt met iemand, waardoor hij de Rulof is gaan haten.
Jozef Rulof boeken zijn al is in de rechtbank geweest door Guido Vermeire en deze is gewonnen.
Het is geen sekte, geen cult, geen geloof, het maakt niks stuk. Het sluit je niet uit.
Is dat waarom het je zo bang maakt?
Waar ben je zo bang voor?
Wie heeft jou pijn gedaan?
Al zouden de boeken niet meer gelezen kunnen worden zitten ze in mijn hart gegrift.
Maak je geen zorgen, en laat je niet zo leiden.
Verhard je hard niet, maar laat je leiden
Groetjes Anna
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Dag Anna, welkom op dit forum.
De persoon die dit onderwerp in 2005 aangemaakt heeft is niet meer aanwezig op dit forum. Wel heb ik hem gekend en kan ik opmerken dat uit zijn persoon en ook uit deze bijdrage van hem geen haat naar voren komt. Hij wijst bepaalde leringen die in de boeken van Rulof worden verkondigd resoluut af. Hij stipt aan dat jodenhaat bij Rulof gevonden kan worden en dat Rulof homoseksualiteit ziet als bezeten zijn door demonen. Die zienswijzen zijn niet mooi en maken wel degelijk een hoop stuk.
Vrijdenkers hebben bovendien hun hart niet verhard, maar hebben geen behoefte aan zogenaamde bovennatuurlijke leiding. Die zien ze als buitengewoon onbetrouwbaar en zelfbedrog. Ze laten zich in de regel leiden door rationeel wetenschappelijk en humanistisch denken.
P.S. We wachten al 17 jaar met reikhalzen op de komst van het Direkte Stem Apparaat (zie ook hier voor meer details). We hopen je over drie jaar weer terug te zien met uitleg waarom de uitvinding weer is uitgesteld of waarom het niet werkt.
De persoon die dit onderwerp in 2005 aangemaakt heeft is niet meer aanwezig op dit forum. Wel heb ik hem gekend en kan ik opmerken dat uit zijn persoon en ook uit deze bijdrage van hem geen haat naar voren komt. Hij wijst bepaalde leringen die in de boeken van Rulof worden verkondigd resoluut af. Hij stipt aan dat jodenhaat bij Rulof gevonden kan worden en dat Rulof homoseksualiteit ziet als bezeten zijn door demonen. Die zienswijzen zijn niet mooi en maken wel degelijk een hoop stuk.
Vrijdenkers hebben bovendien hun hart niet verhard, maar hebben geen behoefte aan zogenaamde bovennatuurlijke leiding. Die zien ze als buitengewoon onbetrouwbaar en zelfbedrog. Ze laten zich in de regel leiden door rationeel wetenschappelijk en humanistisch denken.
P.S. We wachten al 17 jaar met reikhalzen op de komst van het Direkte Stem Apparaat (zie ook hier voor meer details). We hopen je over drie jaar weer terug te zien met uitleg waarom de uitvinding weer is uitgesteld of waarom het niet werkt.
Born OK the first time
Spijtijg genoeg zijn er heel wat sektes, cults en religies wiens aanhangers hun overtuiging als EEN WETEN omschrijven.Anna1962 schreef: ↑02 okt 2022 10:37 Hallo
Hoe moet ik weten dat JOUW WETEN een echt weten is?
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
- Peter van Velzen
- Site Admin