Sorry foutje van mij, ik bedoel dus de kabaa.Armageddon schreef:Nee. Kaba of nie? Geen mekka.
Kennelijk heb je het filmpje niet gezien anders had je mijn naamsfoutje gezien.
Moderator: Moderators
Sorry foutje van mij, ik bedoel dus de kabaa.Armageddon schreef:Nee. Kaba of nie? Geen mekka.
Ja. Ik wist al dat je blind bent. Heb medelijden met je. Dat je het ook echt niet kunt zien.Moeders schreef:Sorry foutje van mij, ik bedoel dus de kabaa.Armageddon schreef:Nee. Kaba of nie? Geen mekka.
Heb je nog iets inhoudelijks te melden of mijn mijn ogen zo belangrijk voor je dat de rest in het niet valt?Armageddon schreef:Ja. Ik wist al dat je blind bent. Heb medelijden met je. Dat je het ook echt niet kunt zien.Moeders schreef:Sorry foutje van mij, ik bedoel dus de kabaa.Armageddon schreef:Nee. Kaba of nie? Geen mekka.
Wat is dat?Armageddon schreef: Ik ben op het moment agnost-moslim.
Armageddon schreef:1. Het is een feit dat ik een agnost ben(maak je maar geen zorgen. Ik ken mijzelf beter dan jij)
En dat zegt een agnostEn dit allemaal bij elkaar is het feit dat de Koran gelijk heeft, dus de Profeet Mohammed ook gelijk heeft, dus dat er een schepper bestaat.
Aha nu wordt het duidelijker: een agnost die mensen oproept moslim te worden.Zie je? Zes feiten op elkaar en een conclusie er onderin. Geen enkel reden meer om geen Moslim te worden.
Dan heb ik een vraag aan jou. Welke stad word er dan weergeven in het filmpje als de golden ratio van de wereld?Moeders schreef: Heb je nog iets inhoudelijks te melden of mijn mijn ogen zo belangrijk voor je dat de rest in het niet valt?
Ik had graag gezien dat je de tegenberekening zou weerleggen.
Het lijkt me niet wenselijk om tegenargument van jouw claim af te doen met een tirade over de staat van mijn gezichtsvermogen.
In dat geval namelijk kunnen we aannemen dat je zelf ook dondersgoed weet dat je "wonder" wederom een leugen en grote kolder is.
Nee kiks. Ik ben een agnost die vraagt of de 2 filmpjes niet waar zijn. Geen enkel reactie dat het zo is, ten minste geen inhoudelijk met een reden en feit. Dus geen agnost die oproept om moslim te worden.kiks schreef:Wat is dat?Armageddon schreef: Ik ben op het moment agnost-moslim.Armageddon schreef:1. Het is een feit dat ik een agnost ben(maak je maar geen zorgen. Ik ken mijzelf beter dan jij)
Gelukkig maar.En dat zegt een agnostEn dit allemaal bij elkaar is het feit dat de Koran gelijk heeft, dus de Profeet Mohammed ook gelijk heeft, dus dat er een schepper bestaat.
Aha nu wordt het duidelijker: een agnost die mensen oproept moslim te worden.Zie je? Zes feiten op elkaar en een conclusie er onderin. Geen enkel reden meer om geen Moslim te worden.
Ik moet je nageven, je hebt wel humor (of eigenlijk: je bent wel humor).![]()
Groet
kiks
Het zijn jouw beweringen, die je nu weer ontkracht?Armageddon schreef:Nee kiks. Ik ben een agnost die vraagt of de 2 filmpjes niet waar zijn. Geen enkel reactie dat het zo is, ten minste geen inhoudelijk met een reden en feit. Dus geen agnost die oproept om moslim te worden.
Nee, maar waarom heb je de gedachten dat ik geen wiskunde kennis heb?ASP schreef:als eerste reactie heb ik neergezet dat je in je wiskunde boek moet kijken...dan verwonder je je niet zo over dit soort dingen
het feit dat jij hier meer aankomt laat blijken van een zeer kleine kennis van fysika en wiskunde...dat je dit nog koppelt aan een mistieke wereld laat blijken van domheid.
Ga eerst eens in op mijn filmpje?Armageddon schreef:Dan heb ik een vraag aan jou. Welke stad word er dan weergeven in het filmpje als de golden ratio van de wereld?Moeders schreef: Heb je nog iets inhoudelijks te melden of mijn mijn ogen zo belangrijk voor je dat de rest in het niet valt?
Ik had graag gezien dat je de tegenberekening zou weerleggen.
Het lijkt me niet wenselijk om tegenargument van jouw claim af te doen met een tirade over de staat van mijn gezichtsvermogen.
In dat geval namelijk kunnen we aannemen dat je zelf ook dondersgoed weet dat je "wonder" wederom een leugen en grote kolder is.
Nou, volgens mij heb ik een fimpje geplaatst die jouw finpje ontkracht.Armageddon schreef:Nee kiks. Ik ben een agnost die vraagt of de 2 filmpjes niet waar zijn. Geen enkel reactie dat het zo is, ten minste geen inhoudelijk met een reden en feit.
12348,32 km(afstand tussen mekka en zuidpool) gedeeld door 7631,68 km(afstand tussen mekka en noordpool)Moeders schreef:Heb je het filmpje gezien?Armageddon schreef:en waarom niet?Moeders schreef:Tegenberekening van de golden point van mekka: klopt niet.
http://www.youtube.com/watch?v=N1KYuum_Zh4
2 verschillende berekeningen en bij beide is meakka niet de golden point.
Ja, ik heb een vraagje.Armageddon schreef:12348,32 km(afstand tussen mekka en zuidpool) gedeeld door 7631,68 km(afstand tussen mekka en noordpool)
= 1,6180??? Dit was één
19980,00 km(afstand tussen beide polen) gedeeld door 12348,32(afstand tussen mekka en zuidpool)=1,6180
en dat was twee
Anybody? Questions?
Wat komt er dan uit?Moeders schreef:Ja, ik heb een vraagje.Armageddon schreef:12348,32 km(afstand tussen mekka en zuidpool) gedeeld door 7631,68 km(afstand tussen mekka en noordpool)
= 1,6180??? Dit was één
19980,00 km(afstand tussen beide polen) gedeeld door 12348,32(afstand tussen mekka en zuidpool)=1,6180
en dat was twee
Anybody? Questions?
Uit welk filmpje heb je dit? Niet uit die van mij in ieder geval.
Daar komt namelijk (middels 2 verschillende berekeningmethodes) iets anders uit.