Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Luck
Ervaren pen

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Luck »

Drie dagen geleden werd een vraag gesteld die ook al een tijdje door mijn hoofd rondspookte:
TanteHind schreef:Hoeveel (actieve) moderators zijn hier eigenlijk?
Waarmee natuurlijk bedoeld werd:
TanteHind schreef:... Ik zie hier slechts 1 iemand (actief) modereren, en vraag me af of dit in overleg gaat, of dat er vanuit eigen initiatief beslissingen worden gemaakt. Het gaat allemaal, understatement, nogal selectief....
imanvdkraan schreef:assalaam aleikum

dit forum wordt zo Masja'Allah goed gemoderated! moge Allah SwT al degenen die hier zoveel energie en tijd aan besteden groots belonen.
En de volgende dag is imanvdkraan moderator geworden ! #-oWie durft nog te beweren dat klachten op OI niet serieus genomen worden?

(Misschien onnodig om dit te vermelden, omdat iedereen met enige OI-ervaring dit op zijn klompen aanvoelt, maar dit topic is uiteraard gesloten.)
Samsa schreef:Misschien tijd voor een wedstrijd wie het mooie wonder in de koran kan verzinnen? :lol:
Dat belooft een prachtig topic vol subhanallah's en mashallah's :D
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

Iman moderator? kan nooit serieus genomen worden. Beetje het Poetin-Medvedev verhaal.

Ben ik trouwens de enige die bij de naam ayasha is geneigd 'gezondheid!' te roepen?

Serieus: het is wel opvallend dat zelfs een serieus actief lid als TanteHind zo wordt..afgeblaft?
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

uit het topic 'een roman lezen':

Ik ben zelf ook een liefhebber van lezen en er zijn ook tv series die ik graag wil volgen.
maar in de boeken die we lezen of de series die wij kijken gebeuren allemaal dingen die haram zijn, alcohol, zina, vloeken, elkaar slecht behandelen etc.
Deze dingen (lezen,tv kijken,computer spelletjes etc.) brengen ons niet dichter bij Allah..maar houden ons zelf ver bij Hem vandaan.
En zolang wij ons bezig houden met deze zaken horen we niet bij de ware gelovigen.

verklaart gelijk waarom ik eraf ben gedenderd. Want als je iets leest/bespreekt, dan doe je er ook aan mee, toch?

Literatuurtip: houd je van Wolkers, niet moslim worden!
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Masj'Allah jullie moeten deze eens lezen echt een Masj'Allah stukje tekst

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 56&t=75061" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet lezen als je weinig sabr hebt hoor :lol: Ik ga nu dua doen dat er geen komeet ter grootte van Jupiter (???) op me dondert vanavond.

shoukran
Jinny

Bericht door Jinny »

Dom volk
Jabba de Hut
Forum fan

Bericht door Jabba de Hut »

Samsa schreef:Masj'Allah jullie moeten deze eens lezen echt een Masj'Allah stukje tekst

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 56&t=75061" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet lezen als je weinig sabr hebt hoor :lol: Ik ga nu dua doen dat er geen komeet ter grootte van Jupiter (???) op me dondert vanavond.

shoukran
Het gebrek aan logica doet pijn aan mijn hersenen daarom ben ik daar al jaren niet meer geweest.
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

Dat de hemel vandaag niet op ons hoofd valt, bij Toutatis!

is dat geen shirk?
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Ze hebben mijn bericht dat ik mij terugtrok eerst dus van een eigen tekst voorzien, en nu is dat gemuteerde bericht verdwenen. Valt me mee dat ze de overige 19 berichten laten staan.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Een klassiek gevalletje van judenfrei (o.a.) op ontdekislam...

http://ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=77442

Vaticaanstad (kleiner dan het Vondelpark en praktisch volledig bebouwd al) vergelijken met het arabisch schiereiland (maar liefst 85 keer Nederland qua oppervlakte, en 1/3 van heel Europa) en 100% moslim willen... heel normaal natuurlijk voor de religie van de liefde :lol:

Misschien kunnen ze alvast wat bordjes met symbolen uit oosterse religies hier en daar ophangen

Afbeelding
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

Ik vind het ineens opmerkelijk dat OI nog niet is gefuseerd met Stormfront
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Optimist schreef:Ik vind het ineens opmerkelijk dat OI nog niet is gefuseerd met Stormfront

OI weet wellicht niet het verschil tussen "Judenfrei" en "Juden Frei" ?
Ik wens u alle goeds
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

Volgens onze kameraden is het menens in Bangladesh. Geweld is niks natuurlijk, maar het plaatje waar onze OI vrienden pissig over worden vond ik toch wel hilarisch. Heb er een link van gemaakt omdat ie anders te groot is:

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3564_n.jpg
154738_362309223816512_1995163564_n.jpg

Aangepast, Jin
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

Het lijkt erop dat OntdekIslam ter ziele is, wanneer ik nu de link intoets kom ik op de stichting Discover Islam uit, zonder forum erbij natuurlijk...
caprys
Forum fan

Bericht door caprys »

Optimist schreef:Het lijkt erop dat OntdekIslam ter ziele is, wanneer ik nu de link intoets kom ik op de stichting Discover Islam uit, zonder forum erbij natuurlijk...
Ik wou het net ook vragen of anderen er ook niet op geraken. Zelfs met een proxy is het niet te vinden.
Plaats reactie