Moet ik dit nog 100x herhalen? Om de tafel gaan zitten met je vijand incl. Hamas en dan elkaars problemen bespreken. Alle bezette gebieden teruggeven aan de Palestijnen zoals vermeld staat in VN Resolutie 242. Gevluchte Palestijnen laten terugkeren naar hun woonplaatsen van 1948. Desnoods opname van deze Palestijnen in Palestijnse gebieden. Omdat Israel nooit schadevergoeding heeft betaald aan de Palestijnen voor hun verwoeste woningen ( staat ook in VN resoluties) kunnen die nederzettingen op de westbank mooi dienst doen als schadevergoeding.Rereformed schreef: Bravo! Exact dezelfde houding als die vrome gelovigen hebben.
Mag van mij, maar ik vroeg om oplossingen voor het probleem.
Wis en waarachtig wel! Maar jij wil die niet lezen! Alleen indien Israel blijft weigeren om de bezette gebieden te ontruimen dan een algehele boycot. Lijkt mij toch ook wel een oplossing.Rereformed schreef:Dus je hebt geen oplossing voor het probleem.
Haha! helemaal mis!Rereformed schreef:Zeker niet. Je bent iemand met een extreem eenzijdige voorkeur voor de Palestijnen, en iemand die geen andere oplossing voor ze biedt dan de voortzetting van terreur en geweld en een eeuwige propagandaoorlog tegen zionisten.
Ik ga uitsluitend af op feiten en die stellen Israel in het ongelijk. Die ga ik niet meer herhalen omdat die nu wel bekend mogen zijn. Hoe zou jij gereageerd hebben als de zaken andersom hadden gelegen? In dat geval had ik achter de joodse bevolking gestaan die daar dan al 12 of 13 eeuwen in overgrote meerderheid had gewoond en zou ik tegen de Arabische binnendringende groeperingen zijn geweest.
In dat geval had ik achter de aanvallen van de joden op de Arabieren gestaan omdat dan de joden alle recht hadden om HUN land te verdedigen. Nu jij! Ik ben benieuwd.
Ik herhaal het nog maar eens: Ik heb 95% van mijn informatie uit joodse en Israelische bronnen en meestal opgetekend door joodse en Israelische auteurs.Rereformed schreef: Zeker niet! Het is veel indrukwekkender wanneer een Israeliër kritiek levert op zijn eigen land dan wanneer jij met je propagandaoorlog bezig bent. Iemand die zo eenzijdig partij kiest zoals jij kan niemand serieus nemen.
Kwam jij ook maar eens in het stadium dat je de Palestijnen aan zo'n kritische beschouwing ging onderwerpen als waar je de zionisten aan onderwierp, dan zou je misschien nog eens wijs worden.
http://www.ifamericansknew.com en http://www.eajg.nl
Moet je ook eens gaan kijken op die sites!