Zelfverdediging
Moderator: Moderators
- MOODY BLUE
- Diehard
Zonde schreef:http://www.islamtegengeweld.com/

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
There you go man, keep as cool as you can.
Helaas wil de heer van Buren maar steeds geen antwoord geven op mijn vraag?
Negeert u mij?
Negeert u mij?
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Ik zal wel gek zijn om op straat te gaan om te protesteren tegen het geweld dat mijn geloofs of overtuigingsgenoten (of ras) uitspoken, enkel en alleen om te bewijzen dat ik hun gedrag afkeur ! Ik ben niet verantwoordelijk wat anderen uitspoken, net zo min dat ik verantwoordelijk ben voor de acties van m'n voorvaderen (de zogenaamde erfzonde) !AJH.van.Buuren schreef:
Dat mogen ze dan bewijzen uit naam van de tallozen die onder hun medogenloosheid hebben geleden. Pas op de dag dat moslims demonstreren tegen het kapen van hun geloofsovertuiging door criminelen en hier duidelijk afstand van nemen ben ik bereidt deze overtuiging als religie te accepteren. Pas dan zijn zij waarlijk Moslims.
Fuck met alles.
De cineast is door slechts één persoon van zijn fiets geschoten, en één knaap heeft een granaat naar de politie gegooid. Lijkt me niet bepaald redelijk om al die mensen daar op aan te kijken. Natuurlijk is er wel wat aan de hand met de Islam, maar u lijkt wel bezeten van angst; alsof de vier ruiters van de apocalypse al op onze drempel staan. Ironisch is het dat u ondanks uw honingzoete en deftige taalgebruik, juist op uw vijanden, de islamisten, gaat lijken. Dhimmi-status voor moslims, jizya voor moslims, etc..AJH.van.Buuren schreef:Zodra U bommen gooit of bijvoorbeeld een cineast van zijn fiets schiet wel ja.
De kans is heel klein dat u hier veel medestanders zult krijgen, want voor de maatregelen die u voorstelt, moeten we ons meest kostbare erfgoed verloochenen, namelijk de beschaving; het nalatenschap van het verlichtingsdenken, het humanisme. Het invoeren van speciale heffingen en discriminerende maatregelen voor bepaalde bevolkingsgroepen is iets wat we in de beschaafde wereld achter ons hebben gelaten. Dat is iets van de jaren 30 en 40, of beter nog, de middeleeuwen; het is iets van de Taliban, van de ayatollah's in Iran, en de sheik's van Saoedi Arabië, maar het is niet iets wat wij zouden moeten willen.
Gegroet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
-
a.r.
Sprak van BuurenDat mogen ze dan bewijzen uit naam van de tallozen die onder hun medogenloosheid hebben geleden. Pas op de dag dat moslims demonstreren tegen het kapen van hun geloofsovertuiging door criminelen en hier duidelijk afstand van nemen ben ik bereidt deze overtuiging als religie te accepteren. Pas dan zijn zij waarlijk Moslims.
Dat mogen ze dan bewijzen uit naam van de tallozen die onder hun medogenloosheid hebben geleden. Pas op de dag dat christenen demonstreren tegen het kapen van hun geloofsovertuiging door criminelen en hier duidelijk afstand van nemen ben ik bereidt deze overtuiging als religie te accepteren. Pas dan zijn zij waarlijk christenen.
Spraken/spreken de volkeren die door de christelijk westerse samenleving onder de knoet werden of worden gehouden!!
@ van Buuren,
Begrijp je niet, dat juist deze houding al duizenden jaren lang bloedvergieten tot gevolg heeft gehad en keer- op keer weer zal hebben?
Als de totale joods christelijk westerse samenleving idd moreel zoveel hoogstaander is, kan zulk een geluid als het jouwe helemaal niet klinken, dan zou je gezegd hebben: er zijn een aantal jongeren in dit land, die niet opgevoed zijn, die in het criminele circuit zitten en een onevenredig groot deel van jongeren zegt/denkt/is moslim van .......turkse/marokkaanse/weetikveel komaf. Alle criminelen, dus ook deze moeten aangepakt worden door de rechterlijke macht, die iedere zaak zal beoordelen en in geval van bewezen wandaden veroordelen. Juist jouw denken laat een primitief oordelen en denken zien, onder een heel dun laagje goedkope vernis!
-
AJH.van.Buuren
- Forum fan
In het geheel niet mijn waarde. Ik heb alleen niet zoveel tijd tot mijn beschikking om dagelijks op dit forum te vertoeven.biajas schreef:Helaas wil de heer van Buren maar steeds geen antwoord geven op mijn vraag?
Negeert u mij?
Inderdaad mijn waarde. Waarom zouden we dan een dergelijke mentaliteit binnen onze maatschappij tolereren en zelfs 'pamperen' (ik heb begrepen dat dit een toegestaan woord is)... toch? En dit bepleit ik ook.Devious schreef: De kans is heel klein dat u hier veel medestanders zult krijgen, want voor de maatregelen die u voorstelt, moeten we ons meest kostbare erfgoed verloochenen, namelijk de beschaving; het nalatenschap van het verlichtingsdenken, het humanisme. Het invoeren van speciale heffingen en discriminerende maatregelen voor bepaalde bevolkingsgroepen is iets wat we in de beschaafde wereld achter ons hebben gelaten. Dat is iets van de jaren 30 en 40, of beter nog, de middeleeuwen; het is iets van de Taliban, van de ayatollah's in Iran, en de sheik's van Saoedi Arabië, maar het is niet iets wat wij zouden moeten willen.
Oh mijn waarde, ik heb dit voorstel niet zelf bedacht. Ik beken ik heb mij aan plagiaat bezondigd. Het staat als realiteit beschreven in een aantal FYA vodjes. Sterker nog, het wordt zelfs in een aantal islamitische landen ten uitvoer gebracht!!a.r schreef: Juist jouw denken laat een primitief oordelen en denken zien, onder een heel dun laagje goedkope vernis!
Salut!
AJH van Buuren
'Een dergelijke mentaliteit' , waar u denk ik het extremisme en islamisme onder verstaat, moeten we in onze maatschappij niet tolereren, en zeker niet 'pamperen', maar u slaat de plank mis waar u alle, of in ieder geval een zeer groot deel van de moslimgemeenschappen, hiermee vereenzelvigt, en ervoor pleit om zeer vergaande discriminerende maatregelen in te voeren. Omdat zo'n aanzienlijke groep mensen dit niet zal pikken (in het hypothetische geval dat u uw zin krijgt), zullen er vanzelf zeer heftige spanningen onstaan in deze gemeenschappen, en daardoor ook in de autochtone groepen. De conflicten zullen uit de hand gaan lopen, en dan zal waar u eigenlijk, vermoed ik, op zinspeelt, gaan plaatsvinden; gedwongen deportatie, en wellicht genocide; in ieder geval een negatieve geweldsspiraal.AJH.van.Buuren schreef: Inderdaad mijn waarde. Waarom zouden we dan een dergelijke mentaliteit binnen onze maatschappij tolereren en zelfs 'pamperen' (ik heb begrepen dat dit een toegestaan woord is)... toch? En dit bepleit ik ook.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
-
a.r.
@van Buuren, over welk voorstel heb je het? Lees mijn post nog eens! En reageer daarop!a.r. schreef:Sprak van BuurenDat mogen ze dan bewijzen uit naam van de tallozen die onder hun medogenloosheid hebben geleden. Pas op de dag dat moslims demonstreren tegen het kapen van hun geloofsovertuiging door criminelen en hier duidelijk afstand van nemen ben ik bereidt deze overtuiging als religie te accepteren. Pas dan zijn zij waarlijk Moslims.
Dat mogen ze dan bewijzen uit naam van de tallozen die onder hun medogenloosheid hebben geleden. Pas op de dag dat christenen demonstreren tegen het kapen van hun geloofsovertuiging door criminelen en hier duidelijk afstand van nemen ben ik bereidt deze overtuiging als religie te accepteren. Pas dan zijn zij waarlijk christenen.
Spraken/spreken de volkeren die door de christelijk westerse samenleving onder de knoet werden of worden gehouden!!
@ van Buuren,
Begrijp je niet, dat juist deze houding al duizenden jaren lang bloedvergieten tot gevolg heeft gehad en keer- op keer weer zal hebben?
Als de totale joods christelijk westerse samenleving idd moreel zoveel hoogstaander is, kan zulk een geluid als het jouwe helemaal niet klinken, dan zou je gezegd hebben: er zijn een aantal jongeren in dit land, die niet opgevoed zijn, die in het criminele circuit zitten en een onevenredig groot deel van jongeren zegt/denkt/is moslim van .......turkse/marokkaanse/weetikveel komaf. Alle criminelen, dus ook deze moeten aangepakt worden door de rechterlijke macht, die iedere zaak zal beoordelen en in geval van bewezen wandaden veroordelen. Juist jouw denken laat een primitief oordelen en denken zien, onder een heel dun laagje goedkope vernis!
a.r schreef:
Juist jouw denken laat een primitief oordelen en denken zien, onder een heel dun laagje goedkope vernis!
Oh mijn waarde, ik heb dit voorstel niet zelf bedacht. Ik beken ik heb mij aan plagiaat bezondigd. Het staat als realiteit beschreven in een aantal FYA vodjes. Sterker nog, het wordt zelfs in een aantal islamitische landen ten uitvoer gebracht!!