Was sarkastisch bedoeld, snap je ?
Je bent toch een intelligente mens.
Even ter verduidelijking voor de slowfreethinkers, die het ( nog ) niet begrijpen.
I am Legend. Animated Comic. (Hong Kong).
Van het muziekje krijg ik steeds weer kippevel, maar wel in combinatie met het filmpje, dat een prachtig kunstwerk is. Ik bekijk het dan ook full-screen. http://nl.youtube.com/watch?v=Mg6NyRiBCIE
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’Epicurus (341-271vc)
Dit nummer van de Simple Minds is 1 van mijn favo's aller tijden. Een parel. Ik zat te twijfelen want het is toch een klein beetje uptempo maar valt net binnen de marge "rust" denk ik. Het is in ieder geval uitstekende muziek voor "de avond". Een beter album als - New Gold Dream (1982) - is (naar mijn mening) door hen nooit meer gemaakt. Ieder nummer goed. Wat daarna kwam was hoofdzakelijk ........ tja, gewoon net wat minder.
Cliff Martinez , ex drummer van de Red Hot Chili Peppers, schreef de muziek voor de al even dromerige film Solaris. Hier een paar nummers van de soundtrack met wat mooie beelden uit de film.
@Plons: Dat nummer komt van het album Minutes to Midnight en dat is naar mijn mening een erg geslaagd album.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black
Destinesia schreef:Goed zo af87 Even relaxen inderdaad.
Cliff Martinez , ex drummer van de Red Hot Chili Peppers, schreef de muziek voor de al even dromerige film Solaris. Hier een paar nummers van de soundtrack met wat mooie beelden uit de film.
Stanlew Law, boek ooit wel gelezen als sf fan, hoe anders. Leuke clips dit is een nazaat van the Poice met fragmenten van Rumble Fish. Matt Dillon, Mickey Rourke in betere tijden, Steward Copeland.