Nou is het alleen nog even wachten voordat je anderen weer in de creationistische wielen mag rijden maar dat komt vanzelf wel weer.
progressierapport
Moderator: Moderators
-
Samante
Welkom terug Tsjok! Ik ben blij voor je dat je weer thuis bent! Heel veel beterschap gewenst en alvast prettige feestdagen. Hoewel ik je (helaas) nooit ontmoet heb, ben ik een groot fan van je.
Grtz.
Grtz.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
Beste Tsjok
Ik ken je niet persoonlijk maar toch wil ik zeggen dat ik hoop dat je er gauw weer bovenop komt. Ik wens je veel beterschap het is je gegund
Ik ken je niet persoonlijk maar toch wil ik zeggen dat ik hoop dat je er gauw weer bovenop komt. Ik wens je veel beterschap het is je gegund
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
- Ongeloveloos
- Banned
Geweldig fijn om je weer te lezen Tsjok!
Vanaf de zijlijn in je luie stoel e.e.a. gadeslaan is ook wel eens prettig en in jouw geval nu pure noodzaak.
Ik wens je veel beterschap en fijne dagen voor jou en je familie.
Relax ......... en proost op uw gezondheid!
Vanaf de zijlijn in je luie stoel e.e.a. gadeslaan is ook wel eens prettig en in jouw geval nu pure noodzaak.
Ik wens je veel beterschap en fijne dagen voor jou en je familie.
Relax ......... en proost op uw gezondheid!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)