En hoe komt een minderjarige een darkroom binnen? En hoe jong minderjarig? 16 Jaar begrijp ik inmiddels....inside information...... ze vragen er vaak nog (veel) geld voor ook. En hr Fortuyn was van welke leeftijd? Oh 54 jaar! Brrr...Hugh Hefner (84) is ook weer verloofd las ik van de week...maar ...geen zorgen daarover ze is meerderjarig, dat wel...ze is 24.Het zal vast wel eens gebeurd zijn, in een dark room vraag je niet naar een paspoort.
Pim chanteren met zijn seksleven is nooit zo goed gelukt, degenen die dat probeerden was ie voor, daar deed ie helemaal niet geheimzinnig over.
Overigens, één van "de nichten" (25) in mijn vrienden/kennissenkring gaat volkomen uit zijn pantyslipje bij het idee dat er een 10 jaar oudere vent aan hem wil zitten en kwam onlangs witheet hier afkoelen toen hij hoorde dat een bijna 40 jarige kennis met een knulletje van 17 had liggen hotseflotsen.
Hoe dan ook, ik moet er niet aan denken, hou het er maar op dat het niet mijn smaak is. Je zult overigens de ouders van zo'n knulletje zijn die de hoer speelt
Ik vind het allemaal "niet chique"
Voor iedereen die denkt dat ik homofilie veroordeel: Nee, absoluut niet en seks hoort fijn te zijn en is dan goed voor je, of het nu tussen man/vrouw....man/man....of vrouw/vrouw is....zolang het maar prettig en gelijkwaardig is.Ik kan seks tussen een 16/17 jarige en een 40 jarige niet als gelijkwaardig zien! Nou barst maar los met de kritiek!