Gered door de bel?ChaimNimsky schreef: ↑15 feb 2025 23:50Op het web valt te lezen dat UNRWA een specifieke definitie van "Palestijnse vluchteling" voor Palestijnen in Jordanië hanteert die staatsburgerschap hebben en officieel geen vluchteling meer zijn in juridische zin.
Het dient nergens toe, behalve als een strategisch instrument om internationale steun voor de Palestijnse zaak te vergaren.
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
En daar moet ik serieus op ingaan? Kun je op dit forum ook verdwijnen in je haat die je tegen een bepaalde groepering hebt? Huh, ik kijk even wat jij schrijf! Joden zijn nooit een populatie in Israël geweest? Dus de VN heeft een hele grote fout gemaakt door in 1948 de Joodse gemeenschap een land te geven waar ze nog nooit gewoond hebben, geweest zijn of geleeft hebben? Ben je echt serieus?Mus schreef: ↑15 feb 2025 23:47Jawel hoor was voor de Joodse bevolking ook geen probleem, hoewel, het land waar ze nooit geweest waren werd ze gewoon in de schoot geworpen, ongeacht de inheemse bevolking aldaar, geen centje pijn. Dus wat lul je nu -je kunt niet terug naar iets waar je nooit geweest benlost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:33
Je kunt niet terug naar iets waar je nog nooit geweest bent en dat claimen!![]()
En daarbij, de klagende Palestijnen in Jordanië zijn daar gewoon geboren! Hoezo vluchtelingen?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Bevlogen
Helemaal niet, het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo! En graag gedaan!Mus schreef: ↑15 feb 2025 23:54Gered door de bel?ChaimNimsky schreef: ↑15 feb 2025 23:50Op het web valt te lezen dat UNRWA een specifieke definitie van "Palestijnse vluchteling" voor Palestijnen in Jordanië hanteert die staatsburgerschap hebben en officieel geen vluchteling meer zijn in juridische zin.
Het dient nergens toe, behalve als een strategisch instrument om internationale steun voor de Palestijnse zaak te vergaren.
Sorry, aantal pagina’s aangepast!
We will dance again!
Oh deze had ik wel verwacht hoor lost but not found yet. Ik had het over de inheemse bevolking daar, vallen dus ook de joden onder die daar al woonden. Ik had het over de na-oorlogse generatie die an mass naar het nieuwbakken imperium kwamen. Deze mensen waren mss hooguit een keer bij familie op bezoek geweest of iets in die geest maar dat was het dan ook, dus idd terug naar een land waar ze verder nooit gewoond hadden. Jou kul argument dat je niet terug kunt naar….slaat als een tang op een varken, en als je eerlijk bent geef je dat gewoon toe, zo moeilijk is dat niet.lost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:56En daar moet ik serieus op ingaan? Kun je op dit forum ook verdwijnen in je haat die je tegen een bepaalde groepering hebt? Huh, ik kijk even wat jij schrijf! Joden zijn nooit een populatie in Israël geweest? Dus de VN heeft een hele grote fout gemaakt door in 1948 de Joodse gemeenschap een land te geven waar ze nog nooit gewoond hebben, geweest zijn of geleeft hebben? Ben je echt serieus?Mus schreef: ↑15 feb 2025 23:47Jawel hoor was voor de Joodse bevolking ook geen probleem, hoewel, het land waar ze nooit geweest waren werd ze gewoon in de schoot geworpen, ongeacht de inheemse bevolking aldaar, geen centje pijn. Dus wat lul je nu -je kunt niet terug naar iets waar je nooit geweest benlost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:33
Je kunt niet terug naar iets waar je nog nooit geweest bent en dat claimen!![]()
En daarbij, de klagende Palestijnen in Jordanië zijn daar gewoon geboren! Hoezo vluchtelingen?
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
De post was gericht aan ChiamNimsky en niet aan jou lost but not found yet.lost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:57Helemaal niet, het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo! En graag gedaan!Mus schreef: ↑15 feb 2025 23:54Gered door de bel?ChaimNimsky schreef: ↑15 feb 2025 23:50
Op het web valt te lezen dat UNRWA een specifieke definitie van "Palestijnse vluchteling" voor Palestijnen in Jordanië hanteert die staatsburgerschap hebben en officieel geen vluchteling meer zijn in juridische zin.
- Bevlogen
Waar moeten de miljoenen Palestijnen die in Jordanië leven naar terug dan? Dat was mijn vraag! Het zijn geen vluchtelingen, ze leven daar! Moeten ze terug naar Gaza of naar de Westbank, waar ze nog nooit gewoond hebben? Zeg maar!Mus schreef: ↑16 feb 2025 00:03Oh deze had ik wel verwacht hoor lost but not found yet. Ik had het over de inheemse bevolking daar, vallen dus ook de joden onder die daar al woonden. Ik had het over de na-oorlogse generatie die an mass naar het nieuwbakken imperium kwamen. Deze mensen waren mss hooguit een keer bij familie op bezoek geweest of iets in die geest maar dat was het dan ook, dus idd terug naar een land waar ze verder nooit gewoond hadden. Jou kul argument dat je niet terug kunt naar….slaat als een tang op een varken, en als je eerlijk bent geef je dat gewoon toe, zo moeilijk is dat niet.lost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:56En daar moet ik serieus op ingaan? Kun je op dit forum ook verdwijnen in je haat die je tegen een bepaalde groepering hebt? Huh, ik kijk even wat jij schrijf! Joden zijn nooit een populatie in Israël geweest? Dus de VN heeft een hele grote fout gemaakt door in 1948 de Joodse gemeenschap een land te geven waar ze nog nooit gewoond hebben, geweest zijn of geleeft hebben? Ben je echt serieus?Mus schreef: ↑15 feb 2025 23:47 Jawel hoor was voor de Joodse bevolking ook geen probleem, hoewel, het land waar ze nooit geweest waren werd ze gewoon in de schoot geworpen, ongeacht de inheemse bevolking aldaar, geen centje pijn. Dus wat lul je nu -je kunt niet terug naar iets waar je nooit geweest ben![]()
We will dance again!
- Bevlogen
Wat? Probleem met mn antwoord?Mus schreef: ↑16 feb 2025 00:03De post was gericht aan ChiamNimsky en niet aan jou lost but not found yet.lost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:57Helemaal niet, het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo! En graag gedaan!
We will dance again!
- Bevlogen
Ps, kun je mijn naam voortaan correct schrijven als je een antwoord plaatst?Mus schreef: ↑16 feb 2025 00:03De post was gericht aan ChiamNimsky en niet aan jou lost but not found yet.lost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:57Helemaal niet, het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo! En graag gedaan!
We will dance again!
-
ChaimNimsky
- Superposter
Het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo!Mus schreef: ↑16 feb 2025 00:03De post was gericht aan ChiamNimsky en niet aan jou lost but not found yet.lost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:57 Helemaal niet, het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo!
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 16 feb 2025 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
Wat dacht je van Palestina, ik noem het land van mijn mensen gewoon maar even bij de naam die het oorspronkelijk had voor het ineens Israël ging heten. De naoorlogse Joodse broeders en zusters, kregen ook het land terug waar zij eeuwen geleden waren verdreven dus waarom zou plots niet meer gelden voor de Palestijnen of kan jou volk niet een beetje inschikken misschien.lost and not found yet! schreef: ↑16 feb 2025 00:06
Waar moeten de miljoenen Palestijnen die in Jordanië leven naar terug dan? Dat was mijn vraag! Het zijn geen vluchtelingen, ze leven daar! Moeten ze terug naar Gaza of naar de Westbank, waar ze nog nooit gewoond hebben? Zeg maar!
Excuus, was niet de bedoeling, zal er voortaan op letten…lost and not found yet! schreef: ↑16 feb 2025 00:12Ps, kun je mijn naam voortaan correct schrijven als je een antwoord plaatst?Mus schreef: ↑16 feb 2025 00:03De post was gericht aan ChiamNimsky en niet aan jou lost but not found yet.lost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:57
Helemaal niet, het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo! En graag gedaan!
Ja hoor schat, ik ik gun je deze van harte, we komen elkaar nog wel eens tegenChaimNimsky schreef: ↑16 feb 2025 00:15Het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo!Mus schreef: ↑16 feb 2025 00:03De post was gericht aan ChiamNimsky en niet aan jou lost but not found yet.lost and not found yet! schreef: ↑15 feb 2025 23:57 Helemaal niet, het beschrijft de werkelijkheid! Moeite mee? Al meer dan 620 pagina’s? Slaap lekker voor zo!![]()
Nachtdienst.
- Bevlogen
Helemaal geaccepteerd! Slaap lekker en heb een mooie en zonnige dag morgen ! Er is veel meer dan deze discussie op FT!Mus schreef: ↑16 feb 2025 00:16Excuus, was niet de bedoeling, zal er voortaan op letten…lost and not found yet! schreef: ↑16 feb 2025 00:12Ps, kun je mijn naam voortaan correct schrijven als je een antwoord plaatst?
We will dance again!
Nachtdienst, morgen overdag slapen. En klopt,lost and not found yet! schreef: ↑16 feb 2025 00:20Helemaal geaccepteerd! Slaap lekker en heb een mooie en zonnige dag morgen ! Er is veel meer dan deze discussie op FT!Mus schreef: ↑16 feb 2025 00:16Excuus, was niet de bedoeling, zal er voortaan op letten…lost and not found yet! schreef: ↑16 feb 2025 00:12
Ps, kun je mijn naam voortaan correct schrijven als je een antwoord plaatst?![]()
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ps, kun je ook mijn naam voortaan correct schrijven als je een antwoord plaatst?
Zionist