2012
Moderator: Moderators
Re: 2012
a.r. schreef :
't is een heilwens, een zegenspreking, een toverformule, een magische bezwering ............
en toch wil ik dat horen, ik wil me vastklampen aan die strohalm..................................
dank je wel en van harte insgelijks .........................................Ik wens iedereen een stralend, warm, gezond, sprankelend, liefdevol en ongelooflijk 2012!
't is een heilwens, een zegenspreking, een toverformule, een magische bezwering ............
en toch wil ik dat horen, ik wil me vastklampen aan die strohalm..................................
Laatst gewijzigd door Solist op 01 jan 2012 01:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je wel a.r. en ik sluit me graag bij jouw wens aan. Een voorspoedig en vooral gezond 2012 aan allen hier en elders toegewenst.
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Iedereen een spetterend, gelukkig en vooral gezond 2012 gewenst!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Ik wens iedereen een aardbeving- en tsunamivrij 2012 zonder apocalyptische ruiters, buitenaardse invasies en zombificaties en zonder terugkomst van oude valuta.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
En ook van mij de beste wensen voor allen, mag 2012 een jaar zijn van veel geluk en gezondheid en welvaart.
En wat ik altijd iedereen toewens, veel creativiteit.
En wat ik altijd iedereen toewens, veel creativiteit.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.