Afscheidsseks.
Moderator: Moderators
Afscheidsseks.
Ik kende het woord al.
Inclusief de westerse betekenis die redelijk normaal is al heb ik er zelf nooit mee te maken gehad in mijn leven.
Vandaag kwam ik deze tegen.
Egypte.
In een moslimland krijgt dat woord ineens een heel andere lading.
Overigens vind ik 6 uur wel krap.
Inclusief de westerse betekenis die redelijk normaal is al heb ik er zelf nooit mee te maken gehad in mijn leven.
Vandaag kwam ik deze tegen.
Egypte.
In een moslimland krijgt dat woord ineens een heel andere lading.
Overigens vind ik 6 uur wel krap.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- BadAssChick
- Ervaren pen
Re: Afscheidsseks.
hoe ziek kan je zijn,gatver....
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Ik heb begrepen dat men de kans dat dit voorstel wordt aangenomen zeer klein acht. Niettemin is het wel een bizar voorstel. Het heeft het ook in Egypte voor flink wat opschudding gezorgd.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Ik vraag me af waarom dat wettelijk geregeld moet worden.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Misschien om te voorkomen dat de dode vrouw niet postuum gestenigd zal gaan worden omdat het nu nog niet mag?
Oliedom en knettergek die moslims, bijna net zo gek als de christenen.
Deze quote die ik ook vandaag tegenkwam deed mij op mijn hoofd krabben.
Uiteraard stuit het voorstel op veel tegenstand bij Egyptische vrouwenorganisaties maar vooralsnog willen de radicaal-islamistische partijen niet luisteren naar hun protest. Die partijen haalden het idee uit een fatwa van de extremistische Marokkaanse prediker Mustafa al-Adawi uit 2011. De man zegt dat zijn voorstel niet is bedoeld om de vrouw te vernederen, want een levende echtgenote mag ook haar dode man 'bestijgen'.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Destinesia schreef:Misschien om te voorkomen dat de dode vrouw niet postuum gestenigd zal gaan worden omdat het nu nog niet mag?

Een wetsvoorstel als dit laat wel mooi zien dat de mensen die dit verzinnen seks zien als iets dat je letterlijk doet met een (al dan niet levend) lichaam. Steek je pik erin en gaan met die banaan. Het is in ieder geval niet iets dat je samen doet (met een persoon, zeg maar, als gedeelde ervaring; met respect).
Een weduwnaar zou moeten rouwen, niet het lichaam van zijn overleden vrouw nog een laatste keer gebruiken. Dit komt bijzonder tegennatuurlijk op me over.
Maar: In principe wordt er niemand kwaad mee aangedaan. Stel nu dat partners iets dergelijks met elkaar hebben afgesproken, voor het geval één van hen zou sterven. Dan durf ik te verdedigen dat dat niet te veroordelen is.
It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.
- Mark Twain
- Mark Twain
http://english.alarabiya.net/articles/2 ... 10198.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Samen met het voorstel om de huwelijksleeftijd te verlagen naar 14 jaar.
Gezellige boel!
Ik begin de islam te begrijpen.... want nu kun je jonge meisjes eerst verkrachten, dan moeten ze verplicht huwen en als ze tegenwerken dan mag je ze stenigen.. en daarna kun je het nog een keer met ze doen.
Samen met het voorstel om de huwelijksleeftijd te verlagen naar 14 jaar.
Gezellige boel!

Ik begin de islam te begrijpen.... want nu kun je jonge meisjes eerst verkrachten, dan moeten ze verplicht huwen en als ze tegenwerken dan mag je ze stenigen.. en daarna kun je het nog een keer met ze doen.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
In Egypte is het tenminste nog een wet. Hier in Nederland zou je ook na zes uur nog een poosje door kunnen gaan.
In het Wetboek van Strafrecht staan zijn deze artikelen:
Artikel 149
Hij die opzettelijk een graf schendt of enig op een begraafplaats opgericht gedenkteken opzettelijk en wederrechtelijk vernielt of beschadigt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Artikel 150
Hij die opzettelijk en wederrechtelijk een lijk opgraaft of wegneemt of een opgegraven of weggenomen lijk verplaatst of vervoert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Seks met een lijk wordt dus niet strafbaar gesteld.
In het Wetboek van Strafrecht staan zijn deze artikelen:
Artikel 149
Hij die opzettelijk een graf schendt of enig op een begraafplaats opgericht gedenkteken opzettelijk en wederrechtelijk vernielt of beschadigt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Artikel 150
Hij die opzettelijk en wederrechtelijk een lijk opgraaft of wegneemt of een opgegraven of weggenomen lijk verplaatst of vervoert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Seks met een lijk wordt dus niet strafbaar gesteld.
Als de nood het hoogst is, is god altijd op vakantie
Hadden wij niet Patricia Paay in de playboy?Jim schreef:Oliedom en knettergek die moslims, bijna net zo gek als de christenen.

Overigens is waarom wij doodgeboren kindjes niet gewoon in de afvalemmer willen gooien en nog even willen zien is in veel landen op enkele uren rijden ook nog niet te begrijpen. Echter Cluny liet mij het stukje de tweede x wel weer anders lezen, dan met de nodige cultuur relativisme. Radicale moslims nemen de vrouwen niet serieus. Dat is daar aan de orde van de dag, is mijn beeld, en dat is natuurlijk veel zorgelijker dan dit bericht. Dus alle eer aan Cluny, mijn cultuurrelativisme was wat voorbarig.
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Inderdaad, de kwestie hier is hoe zo'n man zich voelt als zijn vrouw overlijdt. Verdriet? Rouw? Ingetogenheid? En vooral, of dit van één psychopaat komt die dan wel voldoende aanzien heeft verworven om gehoord te worden, of er een hele cultuur zo fout zit? Maw. ik vraag me af hoe gestemd zou worden.
Terzijde, het voorstel schijnt oorspronkelijk van een Marokkaans imam te komen. Het is dus breder dan Egypte.
Terzijde, het voorstel schijnt oorspronkelijk van een Marokkaans imam te komen. Het is dus breder dan Egypte.
Dit moet toch een broodje aap verhaal zijn? Ik denk dat de meeste, en ook de meest radicale moslims van dit idee walgen.
toch..??

Soms fiets ik buiten en dan denk ik... nou ja zeg... honderden geïsoleerde individuele druppels.. ze zijn vast niet allemaal nat. Het kan natuurlijk ook regen zijn... maar je moet nooit te snel generaliseren.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
Ik hoop het met je, maar het bericht staat op Al Arabiya, toch geen roddelzender. Ze citeren Mw. Dr. Mervat al-Talawi, hoofd van de Egyptische National Council for Women en voormalig minister.Destinesia schreef:Dit moet toch een broodje aap verhaal zijn? Ik denk dat de meeste, en ook de meest radicale moslims van dit idee walgen.
toch..??
De necro-fatwa is van de Marokkaanse imam Zamzami Abdul Bari.
Laatst gewijzigd door siger op 26 apr 2012 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.