groetjes Pieps
Veel plezier verder
Moderator: Moderators
Veel plezier verder
Ik wens iedereen verder heel veel plezier op Freethinker . Zelf wens ik niet meer deel te nemen aan de discussies hier . Zonde van alle energie . In het dagelijks leven loop ik een straatje om als iemand tegenkom die besmet is met reli-waanzin ... dus dan doe ik dat on-line ook .
groetjes Pieps
groetjes Pieps
Re: Veel plezier verder
Oké Pieps. Misschien is dat wel een wijs besluit. Het ga je goed.pieps schreef:Ik wens iedereen verder heel veel plezier op Freethinker . Zelf wens ik niet meer deel te nemen aan de discussies hier . Zonde van alle energie . In het dagelijks leven loop ik een straatje om als iemand tegenkom die besmet is met reli-waanzin ... dus dan doe ik dat on-line ook .
groetjes Pieps
Vriendelijke groet...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Hé Pieps wat is dat nou?
Ik waardeerde je reacties altijd zeer en niet te vergeten je PB'tjes.
Ook ik heb niet altijd zin of de energie om een draad discussie in te gaan maar soms broeit er een onbehagen die ik moet uitlaten.
Soms heb ik zelf de behoefte iets te delen, iets te leren of anderen ergens op attent te maken. Dan reageer ik of start een draad.
Ik hoop dat jij dat óók blijft doen. Misschien wat minder frequent maar toch...
Ik hoop je van harte hier nog eens te ontmoeten.
Zoniet het ga je goed.
Ik waardeerde je reacties altijd zeer en niet te vergeten je PB'tjes.
Ook ik heb niet altijd zin of de energie om een draad discussie in te gaan maar soms broeit er een onbehagen die ik moet uitlaten.
Soms heb ik zelf de behoefte iets te delen, iets te leren of anderen ergens op attent te maken. Dan reageer ik of start een draad.
Ik hoop dat jij dat óók blijft doen. Misschien wat minder frequent maar toch...
Ik hoop je van harte hier nog eens te ontmoeten.
Zoniet het ga je goed.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
Dag Pieps,
Ik vind het altijd jammer als iemand om deze reden afscheid neemt van dit forum. Maar het zij zo. Het beste met je!
Groeten.
Fons.
Ik vind het altijd jammer als iemand om deze reden afscheid neemt van dit forum. Maar het zij zo. Het beste met je!
Groeten.
Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Re: Veel plezier verder
Eh. De meeste discussies heb ik mogen voeren juist met niet-religiueuzen, die zonodig het gedachtengoed van de betreffende kinderverkrachter willen verdedigen.pieps schreef:Ik wens iedereen verder heel veel plezier op Freethinker . Zelf wens ik niet meer deel te nemen aan de discussies hier . Zonde van alle energie . In het dagelijks leven loop ik een straatje om als iemand tegenkom die besmet is met reli-waanzin ... dus dan doe ik dat on-line ook .
groetjes Pieps
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
Ik maak even dankbaar gebruik van Pieps gestartte onderwerp.
Ik merk dat ik echt veel te weinig hier een blik werp. Ik hoop zeker in de toekomst nog eens wat van me te laten horen (lezen), maar ik heb er zelf weinig hoop voor. Ik heb veel geleerd van de mensen hier. Ik dank jullie daar allemaal voor. Ik heb meer vrede in mijn pad m.b.t. God (of wat daar dan ook is, als het er al is
). En dat is mede omdat jullie mij aan het denken hebben gezet enzo. Er is meer rust in mij en daar laat ik het even bij.
Nou luitjes... het ga jullie goed! En mocht er nog ooit een keer een ontmoetingsdag komen, dan hoop ik dat ik mee gevraagd wordt. Want dat wil ik geen tweede keer missen.
Heel veel groeten,
Ruby
(http://rubyann.jumpingboxers.com)
Ik merk dat ik echt veel te weinig hier een blik werp. Ik hoop zeker in de toekomst nog eens wat van me te laten horen (lezen), maar ik heb er zelf weinig hoop voor. Ik heb veel geleerd van de mensen hier. Ik dank jullie daar allemaal voor. Ik heb meer vrede in mijn pad m.b.t. God (of wat daar dan ook is, als het er al is
Nou luitjes... het ga jullie goed! En mocht er nog ooit een keer een ontmoetingsdag komen, dan hoop ik dat ik mee gevraagd wordt. Want dat wil ik geen tweede keer missen.
Heel veel groeten,
Ruby
(http://rubyann.jumpingboxers.com)