batterij
Moderator: Moderators
-
appelfflap
- Banned
batterij
vraagje aan de informatici
samengevat
zit de batterij in laptop loopt laptop vast (blijft hangen bij de opstart), zit batterij er niet in werkt laptop probleemloos
ligt het aan batterij of een verstopte instelling?
IK heb geen zin een nieuwe batterij te bestellen en dan hetzelfde voor te hebben
ik heb een bijna gratis HP massaproductiemodel
samengevat
zit de batterij in laptop loopt laptop vast (blijft hangen bij de opstart), zit batterij er niet in werkt laptop probleemloos
ligt het aan batterij of een verstopte instelling?
IK heb geen zin een nieuwe batterij te bestellen en dan hetzelfde voor te hebben
ik heb een bijna gratis HP massaproductiemodel
-
Jinny
Re: batterij
Zeer waarschijnlijk is de batterij rot en trekt die de spanning teveel omlaag.
Waardoor de spanning teveel dipt als de processor het druk meent te hebben.
Resultaat, zaakje vast en M$ in paniek.
Waardoor de spanning teveel dipt als de processor het druk meent te hebben.
Resultaat, zaakje vast en M$ in paniek.
Gaf de laptop de afgelopen de dagen de juiste tijd aan?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
-
appelfflap
- Banned
ik heb zitten knoeien in veilige modus, systeemherstel etcFenomeen schreef:Gaf de laptop de afgelopen de dagen de juiste tijd aan?
heb dus wel tijd een keertje moeten aanpassen ((winteruur)
maar tijd werd (denk ik) altijd correct aangegeven.
Toch een andere batterij proberen?
-
appelfflap
- Banned
dan maar eentje bestellen, heb nog garantie want dat ding is niet eens 1.5j oudFenomeen schreef:Toch een andere batterij proberen?
Supermarkt?
-
appelfflap
- Banned
batterij is besteld, volgende week is ze erFenomeen schreef:Supermarkt?
wel ff moeilijkheden omdat het model niet meer gemaakt wordt.
blijkbaar hebben ze daar vaker problemen mee
2j garantie is verplicht en modellen gaan zo lang niet mee
Ik hoop dat het werkt.
Helaas heb ik hetzelfde met mijn eigen laptop. En dat zou ik niet verwachten voor deze prijs.
Bij het starten van een game, begint m'n laptop te blazen als een gek en valt hij gewoon uit.
Maar ik heb deze laptop nu 3.5 jaar en zal wel aan een nieuwe toe zijn, ben ik bang, maar eerst moet hij z'n tijd hier uitzitten, in elk geval tot januari.
Helaas heb ik hetzelfde met mijn eigen laptop. En dat zou ik niet verwachten voor deze prijs.
Bij het starten van een game, begint m'n laptop te blazen als een gek en valt hij gewoon uit.
Maar ik heb deze laptop nu 3.5 jaar en zal wel aan een nieuwe toe zijn, ben ik bang, maar eerst moet hij z'n tijd hier uitzitten, in elk geval tot januari.
-
Jinny
Waarschijnlijk is de ventilatoruitgang dicht van het stof.
Had ik ook met mijn vorige.
Schoonmaak actie en weer een half jaar probleemloos.
Had ik ook met mijn vorige.
Schoonmaak actie en weer een half jaar probleemloos.
Dat kan mogelijk zijn, maar ik het mijn laptop nog compleet schoongeblazen (letterlijk uit elkaar gehaald, anders kon ik niet bij de ventilator komen...), vlak voordat ik naar Ierland ging, dus dat is medio augustus.
Ik heb er ook al aan gedacht en zal hem als ik thuis ben weer even schoonblazen, want het is niet bepaald stofvrij hier, maar niet alarmerend.
Ik heb er ook al aan gedacht en zal hem als ik thuis ben weer even schoonblazen, want het is niet bepaald stofvrij hier, maar niet alarmerend.
Werkt de fan van de processor nog?
Naar mijn weten werkt alles nog, ik heb alleen nu de middelen niet om hem echt goed te bekijken, dus dat komt eind december wel. Als hij het nog zo lang volhoudt :P,
-
appelfflap
- Banned
mijn 1200 euro laptop van 7j geleden werkt nog steeds (hij is gewoon te traag geworden)JohanT schreef:Ik hoop dat het werkt.
Helaas heb ik hetzelfde met mijn eigen laptop. En dat zou ik niet verwachten voor deze prijs..
en de goedkope rommel is al miserie na 1,5j
tsja, geiz ist geil zeggen ze in Duitsland
misshcien volgende keer eens een appeltje kopen? broer heeft zo'n ding en da gaat ook al een eeuwigheid mee (en zelfs vandaag veel minder last met vertragingen als mijn oudje)
-
zdDog
- Geregelde verschijning
- Contacteer:
herken het blaasprobleem:
bij mij was de processorkoeling niet goed aangedrukt (koelerpasta), oververhitting en dan beveiligt ie door zich tijdig uit te schakelen
bij mij was de processorkoeling niet goed aangedrukt (koelerpasta), oververhitting en dan beveiligt ie door zich tijdig uit te schakelen