Schaap op bromfiets.
Moderator: Moderators
Schaap op bromfiets.
De politie van Tienen zag dinsdagnacht twee mannen en een schaap op een brommertje.
Onderzoek wees uit dat ze al voorbereidingen hadden getroffen om een van hen ritueel te slachten in een kelder.
Het schaap bleek meegepakt uit een wei in Wommersom.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... ord=schaap" onclick="window.open(this.href);return false;
Onderzoek wees uit dat ze al voorbereidingen hadden getroffen om een van hen ritueel te slachten in een kelder.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... ord=schaap" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Schaap op bromfiets.
Gelukkig werd het schaap begeleid tijdens het rijden. Er hadden ongelukken kunnen gebeuren als een schaap een bromfiets bestuurd. Maar het oogt wel enigszins primitief. De volgende keer maar een taxi nemen.siger schreef:De politie van Tienen zag dinsdagnacht twee mannen en een schaap op een brommertje.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Of geen schaap uit een wei jatten en dat lijkt me toch een beter adviesPietV. schreef:Gelukkig werd het schaap begeleid tijdens het rijden. Er hadden ongelukken kunnen gebeuren als een schaap een bromfiets bestuurd. Maar het oogt wel enigszins primitief. De volgende keer maar een taxi nemen.siger schreef:De politie van Tienen zag dinsdagnacht twee mannen en een schaap op een brommertje.

's Nachts erop uit, op het brommerke, om stiekem een schaap uit een weiland te jatten, dat dan weer achterop het brommerke meenemen, om vervolgens ritueel te slachten voor een verzonnen personage waar niet eens een stripverhaal over gemaakt kan worden.PietV. schreef:Gelukkig werd het schaap begeleid tijdens het rijden. Er hadden ongelukken kunnen gebeuren als een schaap een bromfiets bestuurd. Maar het oogt wel enigszins primitief. De volgende keer maar een taxi nemen.siger schreef:De politie van Tienen zag dinsdagnacht twee mannen en een schaap op een brommertje.
Soms denk ik dat ik straks wakker wordt, en dan tegen mijn vrouw zeg: "ik had zo'n bizarre droom..."
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Het gekste is nog dat dat schaap plots niet halal hoefde te zijn.
Ze doen eerst hele scholen, gevangenissen etc... halal eten en pakken dan zelf stiekem een christelijk schaap.
Ze doen eerst hele scholen, gevangenissen etc... halal eten en pakken dan zelf stiekem een christelijk schaap.
Hoe komen die "illegalen" trouwens aan een brommertje. Hoeven die dingen niet geregistreerd te worden in België?
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee, alle dieren en planten zijn moslim volgens de islam.Het gekste is nog dat dat schaap plots niet halal hoefde te zijn.
Ze zijn namelijk onderworpen aan Allah. Vandaar dat wij kafirs lager zijn dan dieren, wij verzetten ons nl. tegen de onderwerping aan Allah.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Wat is er dan tegen een varkensgebraad?gerard_m schreef:Nee, alle dieren en planten zijn moslim volgens de islam.Het gekste is nog dat dat schaap plots niet halal hoefde te zijn.
Ze zijn namelijk onderworpen aan Allah. Vandaar dat wij kafirs lager zijn dan dieren, wij verzetten ons nl. tegen de onderwerping aan Allah.
Wie zegt dat dit schaap gejat is. Vermoedelijk zijn deze moslims uit de bocht gevlogen en in de wei terecht gekomen boven op een schaap. Na het verlenen van eerste hulp. Het schaap had ernstige ademnood. Ze hebben getracht om een pen in de luchtpijp te krijgen. Maar in onervaren handen is dit best gevaarlijk; waren ze op weg naar het ziekenhuis. En jammer genoeg is het schaap tijdens het transport overleden. Deze jongens moeten een lintje.Krautsjo schreef: Of geen schaap uit een wei jatten en dat lijkt me toch een beter advies
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Dat heb ik ook nooit begrepen. Varkens schijnen intelligente dieren te zijn. Wellicht dat Allah ze om die reden niet moet.siger schreef:Wat is er dan tegen een varkensgebraad?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Van schaap naar varken. Kan dat wel?
Ik heb de enorme afkeer van het varken nooit begrepen. Haram, oké, niet eten dus. Maar er zijn vele dieren haram maar worden niet zo gehaat. Integendeel, zelfs bewonderd, zoals de leeuw.
Ik heb de enorme afkeer van het varken nooit begrepen. Haram, oké, niet eten dus. Maar er zijn vele dieren haram maar worden niet zo gehaat. Integendeel, zelfs bewonderd, zoals de leeuw.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Er worden jaarlijks honderden schapen gestolen uit weilanden. Bij ons hebben ze laatst schapen in de buurt laten grazen. Scheelt in de kosten wat maaien betreft en meer controle.
Ik dacht altijd dat dat schrikdraad erom heen tegen het weglopen van de schapen was, maar het is tegen dieven bedoeld. 

"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Hoe vers wil je de shoarma hebben? 

Had het dier een kruisje om?siger schreef:Het gekste is nog dat dat schaap plots niet halal hoefde te zijn.
Bizar is het zeker. Dieren slachten voor een godheid. Alsof een godheid dieren maakt (daar gaan ze allemaal vanuit geloof ik) en er dan plezier in heeft dat het moet lijden en sterven. Als men het dan nog opeet is het tot daaraan toe. Maar er zijn offerdieren die enkel en alleen voor de reuk en de rook zijn. Dan ben je in deze tijd toch van het padje geraakt?Blues-Bob schreef:'s Nachts erop uit, op het brommerke, om stiekem een schaap uit een weiland te jatten, dat dan weer achterop het brommerke meenemen, om vervolgens ritueel te slachten voor een verzonnen personage waar niet eens een stripverhaal over gemaakt kan worden.PietV. schreef:siger schreef:De politie van Tienen zag dinsdagnacht twee mannen en een schaap op een brommertje.
Gelukkig werd het schaap begeleid tijdens het rijden. Er hadden ongelukken kunnen gebeuren als een schaap een bromfiets bestuurd. Maar het oogt wel enigszins primitief. De volgende keer maar een taxi nemen.
Soms denk ik dat ik straks wakker wordt, en dan tegen mijn vrouw zeg: "ik had zo'n bizarre droom..."
Groet,
Bob