Schaap op bromfiets.

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

siger

Schaap op bromfiets.

Bericht door siger »

De politie van Tienen zag dinsdagnacht twee mannen en een schaap op een brommertje.
Onderzoek wees uit dat ze al voorbereidingen hadden getroffen om een van hen ritueel te slachten in een kelder.

Het schaap bleek meegepakt uit een wei in Wommersom.

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... ord=schaap" onclick="window.open(this.href);return false;
PietV.
Erelid

Re: Schaap op bromfiets.

Bericht door PietV. »

siger schreef:De politie van Tienen zag dinsdagnacht twee mannen en een schaap op een brommertje.
Onderzoek wees uit dat ze al voorbereidingen hadden getroffen om een van hen ritueel te slachten in een kelder.

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... ord=schaap" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig werd het schaap begeleid tijdens het rijden. Er hadden ongelukken kunnen gebeuren als een schaap een bromfiets bestuurd. Maar het oogt wel enigszins primitief. De volgende keer maar een taxi nemen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

PietV. schreef:
siger schreef:De politie van Tienen zag dinsdagnacht twee mannen en een schaap op een brommertje.

Gelukkig werd het schaap begeleid tijdens het rijden. Er hadden ongelukken kunnen gebeuren als een schaap een bromfiets bestuurd. Maar het oogt wel enigszins primitief. De volgende keer maar een taxi nemen.
Of geen schaap uit een wei jatten en dat lijkt me toch een beter advies :)
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

PietV. schreef:

's Nachts erop uit, op het brommerke, om stiekem een schaap uit een weiland te jatten, dat dan weer achterop het brommerke meenemen, om vervolgens ritueel te slachten voor een verzonnen personage waar niet eens een stripverhaal over gemaakt kan worden.

Soms denk ik dat ik straks wakker wordt, en dan tegen mijn vrouw zeg: "ik had zo'n bizarre droom..."

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
siger

Bericht door siger »

Het gekste is nog dat dat schaap plots niet halal hoefde te zijn.
Ze doen eerst hele scholen, gevangenissen etc... halal eten en pakken dan zelf stiekem een christelijk schaap.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Hoe komen die "illegalen" trouwens aan een brommertje. Hoeven die dingen niet geregistreerd te worden in België?

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Ze doen eerst hele scholen, gevangenissen etc... halal eten en pakken dan zelf stiekem een christelijk schaap.
Nee, alle dieren en planten zijn moslim volgens de islam.
Ze zijn namelijk onderworpen aan Allah. Vandaar dat wij kafirs lager zijn dan dieren, wij verzetten ons nl. tegen de onderwerping aan Allah.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
siger

Bericht door siger »

gerard_m schreef:
Nee, alle dieren en planten zijn moslim volgens de islam.
Ze zijn namelijk onderworpen aan Allah. Vandaar dat wij kafirs lager zijn dan dieren, wij verzetten ons nl. tegen de onderwerping aan Allah.
Wat is er dan tegen een varkensgebraad?
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Krautsjo schreef: Of geen schaap uit een wei jatten en dat lijkt me toch een beter advies :)
Wie zegt dat dit schaap gejat is. Vermoedelijk zijn deze moslims uit de bocht gevlogen en in de wei terecht gekomen boven op een schaap. Na het verlenen van eerste hulp. Het schaap had ernstige ademnood. Ze hebben getracht om een pen in de luchtpijp te krijgen. Maar in onervaren handen is dit best gevaarlijk; waren ze op weg naar het ziekenhuis. En jammer genoeg is het schaap tijdens het transport overleden. Deze jongens moeten een lintje.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

siger schreef:Wat is er dan tegen een varkensgebraad?
Dat heb ik ook nooit begrepen. Varkens schijnen intelligente dieren te zijn. Wellicht dat Allah ze om die reden niet moet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Van schaap naar varken. Kan dat wel?
Ik heb de enorme afkeer van het varken nooit begrepen. Haram, oké, niet eten dus. Maar er zijn vele dieren haram maar worden niet zo gehaat. Integendeel, zelfs bewonderd, zoals de leeuw.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Er worden jaarlijks honderden schapen gestolen uit weilanden. Bij ons hebben ze laatst schapen in de buurt laten grazen. Scheelt in de kosten wat maaien betreft en meer controle.
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Ik dacht altijd dat dat schrikdraad erom heen tegen het weglopen van de schapen was, maar het is tegen dieven bedoeld. :lol:
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Klikzoi
Ervaren pen

Bericht door Klikzoi »

Hoe vers wil je de shoarma hebben? :)
Berjan
Bevlogen

Bericht door Berjan »

siger schreef:Het gekste is nog dat dat schaap plots niet halal hoefde te zijn.
Had het dier een kruisje om?
Blues-Bob schreef:
PietV. schreef:

's Nachts erop uit, op het brommerke, om stiekem een schaap uit een weiland te jatten, dat dan weer achterop het brommerke meenemen, om vervolgens ritueel te slachten voor een verzonnen personage waar niet eens een stripverhaal over gemaakt kan worden.

Soms denk ik dat ik straks wakker wordt, en dan tegen mijn vrouw zeg: "ik had zo'n bizarre droom..."

Groet,

Bob
Bizar is het zeker. Dieren slachten voor een godheid. Alsof een godheid dieren maakt (daar gaan ze allemaal vanuit geloof ik) en er dan plezier in heeft dat het moet lijden en sterven. Als men het dan nog opeet is het tot daaraan toe. Maar er zijn offerdieren die enkel en alleen voor de reuk en de rook zijn. Dan ben je in deze tijd toch van het padje geraakt?
Plaats reactie