ik ben nieuw hier hoop niet dat mijn titel wat te aanstootgevend is maar hoop op goede reacties.
(topictitel iets verandert om de focus op het onderwerp te houden en niet op een slogan met de kreet fabel @piet)
zit al een tijdje op internet te surfen en eindelijk kom ik hier op een forum waar iedereen elkaar bestookt met feiten en niet met onzinnege opmerkingen.
heb het één en ander gelezen regels enz. dus hoop daaraan te voldoen
Ik ben zoals mijn naam al zeg iemand die geloof in creatie, sta alleen wel open voor argumenten ufo's marsmannetjes kan mij niet gek genoeg sommige van die verhalen zijn zelf goed onderbouwd.

Waarom ik nu begin is eigenlijk omdat internet vol sta van feiten dat evolutie niet een feit is.
als je discovery channel kijk komen er 100 verschillende hoogleraren biologen enz met allemaal een andere mening.
Heb de forums gelezen en zie dat hier heel wat slimme gasten zijn waarvan ik hoop dat ze mij duidelijk kunnen antwoorden.
de meeste van de leden hier geloven dat evolutie waarheid is daarom word het al anders belicht.
Na mijn zoektochten op internet stuite ik op zoals bij jullie allemaal bekend is:
de voetstappen van de dino's en mensen in amerika.
de gefosielde vinger in dezelfde grondlaag.
het bloed wat ze nog vonden in dinobotten.
De verhalen over de hele wereld van dino's (zoals draken in china en ridder die de draak dood)
vooral de voetsporen vind ik vrij sterk.
Na verder zoeken kwam ik op de site:http://www.verzwegenwetenschap.nl/h1.html
denk voor vele bekend (en misschien gehaat)
Vond daar wel wat intressante ''feiten'' zou er een paar knippen/plakken maar wil niet mijn al argumenten uit dat stuk pakken.
hier een paar ''feiten''
A: Mutaties zijn toevallige aanpassingen in de dna-codering.
B: Mutaties creëren nooit nieuwe systemen, maar verwarren enkel de bestaande systemen.
C: 99% van alle mutaties zijn schadelijk; nog nooit is er een heilzame mutatie waargenomen.
D: Evolutionisme zegt dat alle perfect ontworpen organismen op aarde zijn ontstaan door mutaties, vanuit genetisch armere organismen!
volgens de bovenstaande site heeft Darwin zelf gezegd dat als er niet een enorm aantal fosielen die in de ''overgang'' zaten dat zijn theorie ongegrond zou zijn.
ook wist hij op het moment van zijn theorie niets over dna en hoe complex 1celige organisme zijn.
weer even terug naar het begin.
ik probeer me in te beelden om in evolutie te geloven.
Waar ik nu op vastloop is bijvoorbeeld het Oog,
Er is op een ongelooflijke manier leven vanuit niets ontstaan, nadat het groter groei en uit het niets zelfbewustzijn ontstaat komt er door mutaties opeens een oog aanzetten.
vraag:
1. hoe kan een organisme opeens het idee krijgen om een oog te creeeren
2. stel bij mutatie 1 begin er iets te groeien normaal gesproken zou deze in het begin ''afwijking'' naar mijn idee juist proberen dit af te stoten
3 4 5 enz dezelfde conclusie het kan naar mijn idee niet in stappen zijn gebeurd.
dit geld ook voor oren voelen haar enz
als het mogenlijk zou zijn dat we hele nieuwe ''dingen'' ontwikkelen hoe kan het nu dat we nu nagenoeg geen halve mutatie's meer zien bij mensen of dieren of zelfs bomen, planten?
de al oude verhalen zoals de blinde darm en staartbeen zijn achterhaald en medisch gezien niet onmisbaar maar wel nuttig netzoals we met 1 long en 1 nier kunnen leven niet onmisbaar maar wel nuttig.
ik kan zo nog een tijdje doorgaan maar geloof dat er straks steeds minder naar het eerste bericht word gekenen naarmate de discusie op gang is.
ben geen betweter maar hoop op feedback