Kruisje dragen mag wel, en weigerambtenaar discrimineert
Moderator: Moderators
Kruisje dragen mag wel, en weigerambtenaar discrimineert
uit de Trouw:http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/ ... loer.dhtml
Een kruisje dragen mag best volgens het Europees Hof. Trouwambtenaren die geen homo's willen trouwen mag dan weer niet (thankgod). Ben benieuwd of dit gevolgen heeft in Nederland. Want als een kruisje wel mag, waarom doen we dan moeilijk over burka's (bijvoorbeeld)
Een kruisje dragen mag best volgens het Europees Hof. Trouwambtenaren die geen homo's willen trouwen mag dan weer niet (thankgod). Ben benieuwd of dit gevolgen heeft in Nederland. Want als een kruisje wel mag, waarom doen we dan moeilijk over burka's (bijvoorbeeld)
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Re: Kruisje dragen mag wel, en weigerambtenaar discrimineert
Omdat jij je afsluit voor sociaal contact als je een burka draagt, niet als je een kruisje draagt?Optimist schreef: Want als een kruisje wel mag, waarom doen we dan moeilijk over burka's (bijvoorbeeld)
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Mee eens.Fish schreef:Omdat jij je afsluit voor sociaal contact als je een burka draagt, niet als je een kruisje draagt?Optimist schreef: Want als een kruisje wel mag, waarom doen we dan moeilijk over burka's (bijvoorbeeld)
Op dezelfde manier is een keppel een geheel andere zaak dan besnijdenis, al zijn het beiden uiterlijke tekenen.
Born OK the first time
Fotootje van de desbetreffende mevrouw:

Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
zo denk ik er zelf ook over. Toch zouden moslims kunnen argumenteren dat er geen bewijs voor isFish schreef:Omdat jij je afsluit voor sociaal contact als je een burka draagt, niet als je een kruisje draagt?Optimist schreef: Want als een kruisje wel mag, waarom doen we dan moeilijk over burka's (bijvoorbeeld)
en keppeltjes dan?
- die foto...moest dat nou écht?
Jazeker, ik plaats graag fotootjes, zo krijgt het onderwerp een menselijk gezicht.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
- Peter van Velzen
- Site Admin
Volgend mij mag een zilveren Boerkaatje van dezelfde afmeting ook best . . . . .Optimist schreef:uit de Trouw:[url]
Ik wens u alle goeds
Maar welk deel van je awra moet je daarmee bedekken?Peter van Velzen schreef:Volgend mij mag een zilveren Boerkaatje van dezelfde afmeting ook best . . . . .Optimist schreef:uit de Trouw:[url]
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Daar ben ik erg blij meeFenomeen schreef:Jazeker, ik plaats graag fotootjes, zo krijgt het onderwerp een menselijk gezicht.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Doppelgänger
- Bevlogen
Okee, dus een ketting met een gouden snikkel eraan mag, zolang ik maar volhoud dat het bij mijn geloof hoort. Duidelijk.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Doppelganger schreef:Okee, dus een ketting met een gouden snikkel eraan mag, zolang ik maar volhoud dat het bij mijn geloof hoort. Duidelijk.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Dat ligt er aan de welke (islam)school je aanhangt.Vilaine schreef: Maar welk deel van je awra moet je daarmee bedekken?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Rockbitch mocht dat toch ook? (min of meer)PietV. schreef:Doppelganger schreef:Okee, dus een ketting met een gouden snikkel eraan mag, zolang ik maar volhoud dat het bij mijn geloof hoort. Duidelijk.![]()
Dat zou een overheid wat uitmaken?Fish schreef:Omdat jij je afsluit voor sociaal contact als je een burka draagt, niet als je een kruisje draagt?Optimist schreef: Want als een kruisje wel mag, waarom doen we dan moeilijk over burka's (bijvoorbeeld)
De burka, en zulk soort bedekkend/verhullende kleding, mag niet vanwege de veiligheid.
Je kunt deze persoon niet (of moeilijk) controleren.
Maar dit hof heeft al blijk doen geven van een zwaar religieuze inslag. Ik sta hier niet verbaasd van.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Ach, een snikkel hangt toch ook aan een kruis?Doppelganger schreef:Okee, dus een ketting met een gouden snikkel eraan mag, zolang ik maar volhoud dat het bij mijn geloof hoort. Duidelijk.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford