Pim
Moderator: Moderators
Re: Pim
Om eerlijk te zijn liep ik al dagen te popelen maar ik kom net van A'dam vandaan, cultureel gedaan met pa, zus en de gremlins en toen schoot het me ineens te binnen.
Ben helemaal kapot, blaren op de voeten.
Toch blijf ik het jammer vinden dat dat grote (minstens 30 meter) standbeeld, vals oud roze gekleurd, midden op het Hofplein er niet van gekomen is.
Toch blijf ik het jammer vinden dat dat grote (minstens 30 meter) standbeeld, vals oud roze gekleurd, midden op het Hofplein er niet van gekomen is.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
-
Jinny
Ach, zolang het in Rotterdam blijft......Fenomeen schreef:Om eerlijk te zijn liep ik al dagen te popelen maar ik kom net van A'dam vandaan, cultureel gedaan met pa, zus en de gremlins en toen schoot het me ineens te binnen.
Ik heb pim nooit speciaal gevonden en irriteerde me altijd aan zijn emotionele onderbuik uitspraken en idioterie. Ondanks dat hij af en toe gelijk had vond ik het best een etter, een puist in het politieke systeem.
Natuurlijk verdiend niemand een dood zoals hij die heeft gevonden en had ik liever dat hij nog had geleefd...
Natuurlijk verdiend niemand een dood zoals hij die heeft gevonden en had ik liever dat hij nog had geleefd...
Pim Fortuyn was iemand die het Haagse pluche eens lekker opschudde, maar zijn normatieve ideeën getuigden niet altijd van realiteitszin.
Niettemin had Fortuyn nog enige beschaving en stijl in zich, waar Wilders beiden moet missen.
Dan had ik toch liever Fortuyn met zijn LPF.
Maar om die man nu elk jaar weer te gaan herdenken doet me toch net teveel denken aan een persoonlijkheidscultus.
Niettemin had Fortuyn nog enige beschaving en stijl in zich, waar Wilders beiden moet missen.
Dan had ik toch liever Fortuyn met zijn LPF.
Maar om die man nu elk jaar weer te gaan herdenken doet me toch net teveel denken aan een persoonlijkheidscultus.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Naast kabouter butplug.Fenomeen schreef: Toch blijf ik het jammer vinden dat dat grote (minstens 30 meter) standbeeld, vals oud roze gekleurd, midden op het Hofplein er niet van gekomen is.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
-
HomoSignificans
- Forum fan
Ik vind het zo'n raar idee dat het echt nog maar een jaar of twaalf geleden is, dat een populaire politicus alle computers de klas uit wilde. Want die elektronica, dat heeft toch niets met leren te maken?