Wie wil helpen?/ naaktfoto's op CIP ;)
Moderator: Moderators
-
Jinny
Wie wil helpen?/ naaktfoto's op CIP ;)
Aan allen,
Voor een medelid van dit forum (BAC) zoek ik een vista CD om haar pc weer op gang te brengen..
Het liefst in de buurt van Purmerend.
Ze heeft nu niets meer, telefoonnummer is via een PB aan mij te begaan.
Voor een medelid van dit forum (BAC) zoek ik een vista CD om haar pc weer op gang te brengen..
Het liefst in de buurt van Purmerend.
Ze heeft nu niets meer, telefoonnummer is via een PB aan mij te begaan.
Re: Wie wil helpen?
Mocht je er eentje tegenkomen. Maak dan gelijk even een kopie voor mij.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Downloaden zal verreweg het snelste gaan.
Moet het Vista zijn?
Geen 7?
Doe d'r de groeten van me!
Moet het Vista zijn?
Geen 7?
Doe d'r de groeten van me!
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
-
Jinny
PC van de gemeente en daar staat Vista op....
Verder weet ik het ook niet, ik houd me verre van raampjes normaliter....
Verder weet ik het ook niet, ik houd me verre van raampjes normaliter....
En Vista is naar ik begrijp niet op een aparte DVD meegeleverd en staat ook niet op de harde schijf?
32 of 64 bit?
Nederlands?
32 of 64 bit?
Nederlands?
Dat is me bekend.Jin schreef: Verder weet ik het ook niet, ik houd me verre van raampjes normaliter....
Linux is geen optie?
-
Jinny
Ja, Nederlands, en de gemeente Purmerreutel levert er een telefoonnummer bij wat in de praktijk niet bestaat als je ellende hebt, DVD of CD is er blijkbaar niet bijgeleverd, zal de groeten overbrengen overigens.Fenomeen schreef:En Vista is naar ik begrijp niet op een aparte DVD meegeleverd en staat ook niet op de harde schijf?
32 of 64 bit?
Nederlands?
Het ding schijnt niet op te starten, ik zelf ben er niet bij geweest, en daarbij, ik heb daar toch geen verstand van...
Linux is vanwege dat de gemeente eigenaar is van het ding blijkbaar geen optie, had ik ook al voorgesteld...
Heeft er iemand nog een laptop over die ergens ligt te verstoffen?
Een laptop?
Sorry, ik ben niet helemaal helder.
Sorry, ik ben niet helemaal helder.
-
Krautsjo
Het niet kunnen opstarten ligt vaak aan een foutieve ntldr, wanneer er gegoogeld wordt op missing ntldr of missende ntldr ( in het Nederlands) of zoiets dergelijks of gewoon ntldr dan zal men al snel de oplossing vinden. Hoe je ook niet gelijk de harde schijf opnieuw te voorzien van Vista. Het is op afstand lastig te beoordelen of er helemaal niet opgestart kan worden of dat eraangegeven wordt dt die ntldr mist of niet helemaal deugt .
Het OS er opnieuw opzetten zorgt er ook voor dat alles wat er op stond waarschijnlijk ook verdwenen is. Maar als de gemeente eigenaar is, is het ook eerder zaak van de gemeente en niet van degene die het in bruikleen heeft, lijkt me sterk dat die gemeente geen helpdesk heeft.
Ik heb wel het vermoeden dat het ntldr.
Ik heb geen vista liggen want die heb ik maar even voorbij laten gaan en dat is ook eigenlijk het beste.
Het OS er opnieuw opzetten zorgt er ook voor dat alles wat er op stond waarschijnlijk ook verdwenen is. Maar als de gemeente eigenaar is, is het ook eerder zaak van de gemeente en niet van degene die het in bruikleen heeft, lijkt me sterk dat die gemeente geen helpdesk heeft.
Ik heb wel het vermoeden dat het ntldr.
Ik heb geen vista liggen want die heb ik maar even voorbij laten gaan en dat is ook eigenlijk het beste.
-
Jinny
Ik woon er een half uur sturen vandaan, en ik heb geen verstand van windows.
Ik geloof je op je woord.
Ik begreep dat het ding helemaal niet meer opstartte.
-
Krautsjo
Dan kan het ook een hardware probleem zijn toch ?Jin schreef:Ik woon er een half uur sturen vandaan, en ik heb geen verstand van windows.
Niet meer opstarten betekent bij mij dat de computer onafhankelijk van het besturingssysteem ook geen toegang geeft tot het BIOS.
Het is lastig als het een vage omschrijving is van het probleem,het kan hardwarematig en softwarematig zijn.
-
Jinny
Weet ik, maar ik ga er niet een half uur voor sturen als ik er niets kan doen, er zijn er vast dichter in de buurt, bovendien heb ik pittig de griep.....