Bijbel chapter 23 vers 19

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Complot

Bijbel chapter 23 vers 19

Bericht door Complot »

God is not human, that he should lie, not a human being, that he should change his mind. Does he speak and then not act? Does he promise and not fulfill?

Allahu Akbar , waarom houden jullie cristenen zich zelf voor de gek ?;)

https://www.youtube.com/watch?v=iHFgcRGIrH0" onclick="window.open(this.href);return false;
Complot

Re: Bijbel chapter 23 vers 19

Bericht door Complot »

Cristenen en atheisten : De Islam is verspreid met het zwaard.

Zwaard komt in de Koran 0 keer voor.

In de bijbel 200x

#-o
Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik »

Het woord 'zelfmoordterrorist' komt ook geen enkele keer voor in de koran.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
MysticNetherlands
Forum fan

Bericht door MysticNetherlands »

@Complot: ik zou je willen verwijzen naar het grootste christelijke forum van Nederland. Daar kun je je onhoudbare stelling dat Jezus niet eens gekruisigd zou zijn verdedigen tot je een ons weegt.

Enneh, een van de vele voorbeelden: http://quran.com/2/191" onclick="window.open(this.href);return false; Hoe zou dat doden gaan? Met een grassprietje?
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Complot schreef: Allahu Akbar , waarom houden jullie cristenen zich zelf voor de gek ?;)
Ik ben geen christen hoor [-X

En een youptoepje zonder nadere eigen inbreng of onderbouwing vind ik geen adequate topic-start
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
HankS
Diehard

Bericht door HankS »

Ik ook niet, ik heb ook geen zin om naar een filmpje te kijken zonder te weten wat nu je bedoeling er mee is .En ik ben ook geen christen, ook nooit geweest.
Misschien is de tip van MysticNetherlands wel een goede alleen zou het dan handig zijn als hij een link gaf.
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.

—Bertrand Russell
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

De overvallen op karavanen, de Rida oorlogen en de islamitische expansie zijn verlopen via vreedzame arbeid van moslim missionarissen. Eigenlijk zijn de benamingen fout. De karavanen stonden geheel vrijwillig hun goederen af, bij de rida oorlogen kwam geen geweld te pas. De expansie vond plaats door vrijwillige aansluiting. De joodse stammen zijn geheel vrijwillig vertrokken om elders een nog beter leven te vinden. Het onthoofden van de mannen van de laatste joodse stam in Medina werd geheel tegen de zin van Mohammed door christenen gedaan. De genocide op miljoenen hindoes is een (westerse) mythe. De zogenaamde slavernij van de vrouwen was in werkelijkheid aansluiting bij de moslims wegens de aantrekkelijkheid van moslim mannen.

Dus, de stelling dat de Islam met het zwaard is verbreid moet verworpen worden.
De stelling verdedigen is racisme, discriminatie, moslimhaat en islamofobie.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
MysticNetherlands
Forum fan

Bericht door MysticNetherlands »

Klopt! Deze vreedzame moslim missionarissen stonden bekend om het uitdelen van gratis verkwikkende muntthee en het doen van klusjes in de tuinen van ouderen.
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

In Irak raken inmiddels steeds meer Yezidis overtuigd van de Waarheid van de Islam.

Dit dankzij het liefdevolle missiewerk van de broeders en zusters van de Religie van Vrede.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Plaats reactie