Mijn vraag aan jullie is wie er uitblinkt in de Nederlandse taal en hier vragen over kan beantwoorden. Nederlands is een lastige taal, zelfs voor de Nederlanders heb ik gemerkt. (Waaronder mijzelf, hoewel ik nu natuurlijk extra mijn best doe
Ook vraag ik aan jullie wie er juist niet uitblinkt in de Nederlandse taal en hier nog wat extra ondersteuning bij nodig heeft. (zoals ik dus.) Het is natuurlijk al een verademing voor mensen zoals ons dat er rode richeltjes onder een woord komen te staan zodra een woord niet correct is, zoals bij mij net het geval was bij het woord riggeltjes, wat dus richeltjes moest zijn
Ik hoor in de jaren dat ik hier vertoef van meerdere forum leden dat ze zich ergeren aan fouten die gemaakt worden in getypte teksten. Helaas hoor ik maar weinigen die hier voor "uitkomen" en die hulp zoeken. Nu zal ik dus maar de Jezus zijn die zich opoffert voor ons allen die overal rode richeltjes te zien krijgen en bepaalde regeltjes maar niet onder de knie krijgen, help, o onze toekomstige taalprofeten! (en dat laatste woord kwamen geen richeltjes onder, dus taalprofeten bestaan)
Ik hoor graag wie hier enthousiast van word(t....? iets met smurft?), dus of je hebt een tekort aan taalvaardigheden of je stroomt ervan over, meld je!