Op de website,
http://www.starwarsmetsneeuwballen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
heb ik een open brief aan het mensen van ons land geschreven.
[ dit is de juiste link: http://www.starwarsmetsneeuwballen.nl/i ... page=brief" onclick="window.open(this.href);return false; , Rereformed]
Ik vraag u vriendelijk doch dringend deze brief aandachtig door te lezen.
Uw mening hierover mag u zelf vormen.
Wel heb ik graag dat u zoveel mogelijk mensen op de hoogte brengt van de inhoud van deze brief.
Hoe meer mensen, zowel voor- als tegenstanders, deze brief lezen, hoe beter het is.
Liefs
Open brief!
Moderator: Moderators
-
- Geregelde verschijning
- Contacteer:
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Open brief!
Het is - dank ik - handig om in het kort uit te leggen dat het er op neerkomt dat jij van de nieuwe zorgwetgeving van het kabinet veel onheil verwacht. Vanuit Thailand kan ik daar slecht over oordelen. Maar ik weet dat er op dit forum mensen zijn die er ook zeer sceptisch tegenover staan.
Ik vindt welsiwaar niet dat jou verwijzingen naar god en een - denkbeeldige - beschermengel, je pleidooi goed doen. Maar dat is uiteraard jouw zaak.
Ik vindt welsiwaar niet dat jou verwijzingen naar god en een - denkbeeldige - beschermengel, je pleidooi goed doen. Maar dat is uiteraard jouw zaak.
Ik wens u alle goeds
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Waarom strooit u zo met het woordje 'lieve'? Dat woordje als een stopwoord gebruiken doet het zijn betekenis verliezen.
Burgemeesters aanspreken als 'lieve burgemeesters' met erachteraan, 'ik vraag u voor één keer de wet te breken' is komisch en vreemd. Een burgemeester die lief is heeft weinig begrepen van de essentie van zijn ambt. En één die de wet breekt is zowel niet lief als bovendien niet geschikt voor zijn ambt.
Uit de brief maak ik op dat u alles en iedereen liefhebt behalve de nederlandse wet en hun makers.
groeten van een Fin
Burgemeesters aanspreken als 'lieve burgemeesters' met erachteraan, 'ik vraag u voor één keer de wet te breken' is komisch en vreemd. Een burgemeester die lief is heeft weinig begrepen van de essentie van zijn ambt. En één die de wet breekt is zowel niet lief als bovendien niet geschikt voor zijn ambt.
Uit de brief maak ik op dat u alles en iedereen liefhebt behalve de nederlandse wet en hun makers.
groeten van een Fin
Born OK the first time
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Niet zo verwonderlijk: http://www.starwarsmetsneeuwballen.nl/d ... erhaal.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;Rereformed schreef: Uit de brief maak ik op dat u alles en iedereen liefhebt behalve de nederlandse wet en hun makers.
groeten van een Fin
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Lieve mensen van Nederland,
Met God, mijn Vader aan mijn linkerzijde,
met Thirisa, mijn beschermengel aan mijn rechterzijde,
sta IK, ziel van Hans Koek, in het midden.
S5.Het mag misschien heel arrogant klinken; beweren het bijbelboek Genesis te hebben herschreven, feitelijk is het gewoon zo en daar kom ik niet onderuit.
Veel van wat ik geschreven heb, heb ik letterlijk als zodanig ervaren in de vele visioenen die ik heb gehad aangaande de aarde als levend systeem en de evolutie van het leven, zoals die heeft plaatsgevonden
Absoluut.
Hans Koek ?
Hans Koekoek.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)