Maleisië: verkrachting als straf van God!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Devious
Erelid
Contacteer:

Maleisië: verkrachting als straf van God!

Bericht door Devious »

maandag 19 januari 2004 werd een 10 jarig meisje uit Maleisie het slachtoffer van een groepsverkrachting. Het meisje werd gevonden in een toilet en overleed korte tijd later in het ziekenhuis.
Twee van de drie daders x-( zijn inmiddels gearresteerd.

Een regeringsleider verklaarde dat de verkrachting :shock::shock::shock: EEN STRAF VAN ALLAH :evil: was omdat de staat niet onder de islamitische wet leeft. Het meisje was de dochter van een lokale regeringsleider die tegen invoering van bepaalde islamitische wetten was.

Devious.. :( :shock:
bron; http://thestar.com.my/news/nastory.asp? ... sec=nation
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Enigma
Forum fan

Bericht door Enigma »

Verschrikkelijk wat ZIEK.

Geen groter beest opdeze aarde dan de mens, dat blijkt maar weer.

Ik heb er geen ander woord voor dan ZIEK, die regeringsleider, ZIEK ZIEK ZIEK.

Enigma.
Geen mens is intelligent genoeg om de eigen domheid te begrijpen.
drosofila
Forum fan
Contacteer:

Bericht door drosofila »

Het nut van God dus, jaja.
De noodzaak om veel uit te leggen en te rechtvaardigen roept de gedachte op dat er iets mis is met de zaak zelf. (B. Tuchman)
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Dat zijn nu die geweldige mannen van Eer, die zich op geen enkele manier kunnen beheersen en dan de schuld bij de vrouwen leggen.
Juist in streng islamitische landen, met een ayatolla aan het hoofd, zijn bijna alle vrouwen wel één of meerdere keren verkracht.
Als er al een God van liefde bestond, zouden dit soort walgelijke mannetjes toch als eersten uitgeroeid moeten worden?
Hoe kan zo'n achterlijk figuur beweren dat het een straf van Allah was, als er al Godslastering bestaat, dan is dit het wel.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Enigma schreef:Verschrikkelijk wat ZIEK.

Enigma.
Ik kan moeilijk een keuze maken wie zieker is. De mannen die dit op hun geweten hebben of die regeringsleider die dit walgelijke barbarisme bijna sanctioneerd door het een straf van Allah te noemen.
:evil: Devious...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Rebecca
Forum fan

Bericht door Rebecca »

Zou deze regeringsleider zelf ook een jonge dochter hebben?
:-& :-& :-& (dit is het emoticoontje van 'sick'; waarom doet die het niet??) :evil:
'je moet niet alles lezen wat je gelooft, en je moet niet alles geloven wat je leest...'
metallicpatrick

Bericht door metallicpatrick »

allemaal zieke mensen..uitvlucht in een geloof zoeken als het maar even uitkomt zonder zelf de verantwoordelijkheid ervoor te willen dragen...

rare mensen in de wereld
Tatar
Forum fan

Bericht door Tatar »

Nog maar eens een voorbeeld van het niet kunnen omgaan met je eigen verantwoordelijkheid. De Islam, 's werelds huidige excuus-religie.
stropke
Geregelde verschijning

Bericht door stropke »

Devious schreef:
Enigma schreef:Verschrikkelijk wat ZIEK.

Enigma.
Ik kan moeilijk een keuze maken wie zieker is. De mannen die dit op hun geweten hebben of die regeringsleider die dit walgelijke barbarisme bijna sanctioneerd door het een straf van Allah te noemen.
:evil: Devious...
Alle twee even gestoord, rijp voor het zothuis.
En de Islam..weg ermee, verbieden, de koran in vuilbak het is een duivelsboek.
Ben beetje kwaad, GRRRRWWWWWWWW :evil: :twisted: :evil:
Samante

Bericht door Samante »

stropke schreef: En de Islam..weg ermee, verbieden, de koran in vuilbak het is een duivelsboek.
Ben beetje kwaad, GRRRRWWWWWWWW :evil: :twisted: :evil:
En de Bijbel er direct achteraan. Ook zo'n duivels werk.
BR

Bericht door BR »

stropke schreef:En de Islam..weg ermee, verbieden, de koran in vuilbak het is een duivelsboek.
Beste stropke, het is geen duivelsboek, het zijn fictieve onzinverhalen die door de simpele niet kritische ziel worden aanvaard als waar. Vandaar alle ellende en goedpraterij. : :!:
annemarie
Geregelde verschijning

Re: Maleisië: verkrachting als straf van God!

Bericht door annemarie »

Devious schreef:maandag 19 januari 2004 werd een 10 jarig meisje uit Maleisie het slachtoffer van een groepsverkrachting. Het meisje werd gevonden in een toilet en overleed korte tijd later in het ziekenhuis.
Twee van de drie daders x-( zijn inmiddels gearresteerd.

Een regeringsleider verklaarde dat de verkrachting :shock::shock::shock: EEN STRAF VAN ALLAH :evil: was omdat de staat niet onder de islamitische wet leeft. Het meisje was de dochter van een lokale regeringsleider die tegen invoering van bepaalde islamitische wetten was.

Devious.. :( :shock:
bron; http://thestar.com.my/news/nastory.asp? ... sec=nation
GADVERDAMME. :evil: :shock: :( :cry: :? :shock: :evil:
Sick!
Tatar
Forum fan

Bericht door Tatar »

Ik vind het tamelijk terecht dat het als een Straf van Allah wordt gezien. Ik durf te wedden dat het meisje er zelf om gevraagd heeft door zich uitdagend te kleden en te gedragen. Ze gaat het in driekwart van de verkrachtingen. Jullie moeten je niet zo aanstellen.
annemarie
Geregelde verschijning

Bericht door annemarie »

Tatar schreef:Ik vind het tamelijk terecht dat het als een Straf van Allah wordt gezien. Ik durf te wedden dat het meisje er zelf om gevraagd heeft door zich uitdagend te kleden en te gedragen. Ze gaat het in driekwart van de verkrachtingen. Jullie moeten je niet zo aanstellen.
Driekwart? Alle verkrachtingen, natuurlijk!
Samante

Bericht door Samante »

annemarie schreef:
Tatar schreef:Ik vind het tamelijk terecht dat het als een Straf van Allah wordt gezien. Ik durf te wedden dat het meisje er zelf om gevraagd heeft door zich uitdagend te kleden en te gedragen. Ze gaat het in driekwart van de verkrachtingen. Jullie moeten je niet zo aanstellen.
Driekwart? Alle verkrachtingen, natuurlijk!
Twee zieke reacties.

Toevoeging:
In veel gevallen van verkrachting gaat het niet om seksuele opwinding maar om onderwerping, al dan niet tengevolge van een psychische stoornis bij de dader.
Verder vind ik het schandalig om te stellen dat slachtoffers van verkrachting die hebben uitgelokt door hun wijze van kleding of gedrag. Als iemand aangeeft geen seks te willen moet dat voldoende zijn voor de andere(n) om van seks af te zien.
Het is een primitieve holbewonersmentaliteit om vergoeilijking te zoeken in het 'uitdagen' door het slachtoffer. Sterker nog, dan kun je wat mij betreft direct beginnen met je TBS.
Plaats reactie