Hallo forumleden
Moderator: Moderators
Hallo forumleden
Hallo allemaal,
Mijn naam is Youssef. Ik kwam hier terecht via Google zoeken en wou graag ergens op reageren, dus heb ik even een acount aangemaakt. Ik heb dat een paar keer gedaan met mijn Marokkaanse naam. Helaas werd mijn account niet aangemaakt en zodoende besloot ik het met een andere naam te proberen en dat lukte dus wel...
Ik ben 36 jaar en werk als analist(mbo) op een laboratorium. In mijn vrije tijd probeer ik een internet onderneming van de grond te krijgen. Ik zal waarschijnlijk vaak in de "Islam" hoek zitten want daar gaat mijn interesse naar uit.
Groetjes,
Youssef
Mijn naam is Youssef. Ik kwam hier terecht via Google zoeken en wou graag ergens op reageren, dus heb ik even een acount aangemaakt. Ik heb dat een paar keer gedaan met mijn Marokkaanse naam. Helaas werd mijn account niet aangemaakt en zodoende besloot ik het met een andere naam te proberen en dat lukte dus wel...
Ik ben 36 jaar en werk als analist(mbo) op een laboratorium. In mijn vrije tijd probeer ik een internet onderneming van de grond te krijgen. Ik zal waarschijnlijk vaak in de "Islam" hoek zitten want daar gaat mijn interesse naar uit.
Groetjes,
Youssef
Re: Hallo forumleden
welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Welkom Rick/Youssef
Voor zover ik weet hebben we geen filter op namen. Goed dat je erdoorheen bent gekomen.
Ik heb even gekeken. We hebben eerder een Youssef gehad, maar je hebt nu al meer berichten dan de vorige. Ik wil wel wat regelen voor je. Geïnteresseerd?
Voor zover ik weet hebben we geen filter op namen. Goed dat je erdoorheen bent gekomen.
Ik heb even gekeken. We hebben eerder een Youssef gehad, maar je hebt nu al meer berichten dan de vorige. Ik wil wel wat regelen voor je. Geïnteresseerd?
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Precies zelfs ik kwam er doorBonjour schreef:Welkom Rick/Youssef
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
Jij hebt je account al zo lang geleden aangemaakt, dat geldt niet meer als referentie.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Wekom.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
LANFY wilde zich ook onder een andere naam aanmelden, maar zijn probleem was dat hij die naam tot op de dag van vandaag niet vond.
Welkom op dit forum.
Welkom op dit forum.
Born OK the first time
Bedanktdoctorwho schreef:welkom
Bedankt. Ik ben een andere Youssef.Bonjour schreef:Welkom Rick/Youssef
Bedanktlost and not found yet! schreef:Wekom.
BedanktRereformed schreef: Welkom op dit forum.
Dat besef ik. Maar wat ik voorstelde is dat ik zijn account hernoem zodat voor jou de naam Youssef vrijkomt.Rick1980 schreef:Bedankt. Ik ben een andere Youssef.Bonjour schreef:Welkom Rick/Youssef
Welkom
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Welkom
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkom Rick1980.
Als je liever onder de naam Youssef wil posten, laat het even weten. Waarschijnlijk kan ik dat wel voor je veranderen.
Als je liever onder de naam Youssef wil posten, laat het even weten. Waarschijnlijk kan ik dat wel voor je veranderen.
Ik wens u alle goeds