Hallo!
Moderator: Moderators
Hallo!
Hallo iedereen!
Ik kwam na lange tijd dit forum weer eens tegen en ben wat gaan rond lezen. Ik vind dit een interessant forum omdat er daadwerkelijk nagedacht wordt over de geplaatste berichten. Vandaar dat ik me nu aangemeld heb. Ik ben een dertiger, christen en ben hier niet vanwege 'evangelisatie' doeleinden.
Groet,
Egbertus
Ik kwam na lange tijd dit forum weer eens tegen en ben wat gaan rond lezen. Ik vind dit een interessant forum omdat er daadwerkelijk nagedacht wordt over de geplaatste berichten. Vandaar dat ik me nu aangemeld heb. Ik ben een dertiger, christen en ben hier niet vanwege 'evangelisatie' doeleinden.
Groet,
Egbertus
Re: Hallo!
Dag Egbertus,
Welkom, en mooi hoe jezelf op een positieve manier met open vizier introduceer!
Welkom, en mooi hoe jezelf op een positieve manier met open vizier introduceer!
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Van harte welkom van een ex christen. Zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt is evangelisatie hier niet echt vruchtbaar, hoewel Gods wegen natuurlijk ondoorgrondelijk zijn. 
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Van harte welkom schitterend zwaard.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
@Egbertus welkom!
Zelf noem ik me nog voorzichtig vrijzinnig gelovige, maar er zijn gaten in mijn geloof geschoten en dat is maar goed ook.
Ook voor gelovigen zonder evangelisatie drift is dit een fijne plek, daar kunnen heel wat christenfora's een voorbeeld aan nemen.
Zelf noem ik me nog voorzichtig vrijzinnig gelovige, maar er zijn gaten in mijn geloof geschoten en dat is maar goed ook.
Ook voor gelovigen zonder evangelisatie drift is dit een fijne plek, daar kunnen heel wat christenfora's een voorbeeld aan nemen.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Welkom Egbertus.
Schrijven en communiceren over wel of niet geloven.
Blijft boeiend.
Schrijven en communiceren over wel of niet geloven.
Blijft boeiend.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Peter van Velzen
- Site Admin
- Readburd
- Geregelde verschijning
Welkom hier Egbertus.
If wisdom and diamonds grew on the same tree we could soon tell how much men loved wisdom. Lemuel K Washburn
Welkom
Er zijn wel eens uitzonderingen hierop. Soms wordt er een wel hele hoopvolle opmerkingen geplaatst als "Morgen hebben de VS de eerste vrouwelijke president". Ik hoop dat je niet teleurgesteld wordt.Egbertus schreef:k vind dit een interessant forum omdat er daadwerkelijk nagedacht wordt over de geplaatste berichten.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Van harte welkom