Goedenmiddag
Moderator: Moderators
Goedenmiddag
Hallo
Ik ben Bettina en ik kwam voorbij dit forum en wat ik las beviel mij zeer. Vandaar dat ik mij maar gelijk aanmeldde.
Ik ben 53 kom uit Noord Holland en hou van lezen, muziek en koken. Wat ik vrij ergerlijk vind is dat men tegenwoordig bijna niet meer normaal kan discussiëren. Dat domein is verworden tot het uitschelden van 'linksmensch' tot 'facist'.
Vroegah toen alles nog kon, bewoog ik mij tussen liberaal en conventioneel daar heb ik nog goede herinneringen aan.
Met dit forum hoop ik dat het net zo is.
Met vriendelijke groet
Bettina.
Ik ben Bettina en ik kwam voorbij dit forum en wat ik las beviel mij zeer. Vandaar dat ik mij maar gelijk aanmeldde.
Ik ben 53 kom uit Noord Holland en hou van lezen, muziek en koken. Wat ik vrij ergerlijk vind is dat men tegenwoordig bijna niet meer normaal kan discussiëren. Dat domein is verworden tot het uitschelden van 'linksmensch' tot 'facist'.
Vroegah toen alles nog kon, bewoog ik mij tussen liberaal en conventioneel daar heb ik nog goede herinneringen aan.
Met dit forum hoop ik dat het net zo is.
Met vriendelijke groet
Bettina.
Freedom for the wolves has often meant death to the sheep.
Isaiah Berlin
Isaiah Berlin
Re: Goedenmiddag
Hallo Bettina.
Welkom.
En ja.. het niet meer normaal kunnen discussiëren op het web komt veel voor.
Misschien is dat iets door mentaliteit binnen zekere groepen.
Hier valt dat overigens best mee. Kwestie van juist modereren, schat ik.
En ja.. het niet meer normaal kunnen discussiëren op het web komt veel voor.
Misschien is dat iets door mentaliteit binnen zekere groepen.
Hier valt dat overigens best mee. Kwestie van juist modereren, schat ik.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkom Bettina namens het beheerdersteam.
Zou je dit topic even willen doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Ik hoop dat wij de woorden van Gerard R. voor jou kunnen waarmaken,Zou je dit topic even willen doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Ik wens u alle goeds
Hi Bettina,
Veel plezier hier.
We hebben hier gelukkig een behoorlijk aantal moderatoren rondlopen. Dat betekent dat we in kunnen grijpen als het nodig is.Bettina schreef:Wat ik vrij ergerlijk vind is dat men tegenwoordig bijna niet meer normaal kan discussiëren.
Veel plezier hier.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Welkom Bettina
Met een behoorlijke vrijheid in meningsuiting kan dat idd. af en toe een klus zijn om ieder het zijne te laten en toch een heel prettige sfeer te blijven behouden.
Ik merk dat meestal "goed voorbeeld doet goed volgen" ook hier geldt.
Met een behoorlijke vrijheid in meningsuiting kan dat idd. af en toe een klus zijn om ieder het zijne te laten en toch een heel prettige sfeer te blijven behouden.
Ik merk dat meestal "goed voorbeeld doet goed volgen" ook hier geldt.
Ik hoop er snel achter te komen wat je hiermee bedoelt, als je lekker gewoon mee begint te doen.Vroegah toen alles nog kon, bewoog ik mij tussen liberaal en conventioneel daar heb ik nog goede herinneringen aan.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Welkom.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Welkom, wij hebben alle smaken hier zitten.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Dank jullie voor de aardige berichten. Natuurlijk heb ik de gebruiksaanwijzing gelezen voor ik mij hier aanmeldde
.
Wat ik eigenlijk bedoelde: er is de kunst van het discussiëren, dus dat betekent niet zoals op de sociale media dat het al gauw ontaard in kant en klaar meningen. Ooit eens met een pvv er (heavy) in een scheldpartij beland. Deze meneer wist na 3 minuten al te melden dat ik : a. links was
b. anti-semiet
c. dat ik vast op een universiteit had gezeten en zo'n
feministe was.
Dat sloeg helemaal nergens op want ik was het met een stelling niet eens. Maar goed, ik babbel langs de weg met iedereen en houdt mij wel aan de beleefdheidsnormen. Wat niet wil zeggen dat er humor, sarcasme en tegendraadsheid in mag zitten.
Wat ik eigenlijk bedoelde: er is de kunst van het discussiëren, dus dat betekent niet zoals op de sociale media dat het al gauw ontaard in kant en klaar meningen. Ooit eens met een pvv er (heavy) in een scheldpartij beland. Deze meneer wist na 3 minuten al te melden dat ik : a. links was
b. anti-semiet
c. dat ik vast op een universiteit had gezeten en zo'n
Dat sloeg helemaal nergens op want ik was het met een stelling niet eens. Maar goed, ik babbel langs de weg met iedereen en houdt mij wel aan de beleefdheidsnormen. Wat niet wil zeggen dat er humor, sarcasme en tegendraadsheid in mag zitten.
Freedom for the wolves has often meant death to the sheep.
Isaiah Berlin
Isaiah Berlin
Ik heb deze nooit ergens gehoord, maar er is vast wel ergens een bron van.Bettina schreef: Wat ik eigenlijk bedoelde: er is de kunst van het discussiëren, dus dat betekent niet zoals op de sociale media dat het al gauw ontaard in kant en klaar meningen.
Ikke:
"Zonder nuancering geen wijsheid, maar wijsheid vraagt wel duidelijkheid".
Graag.Wat niet wil zeggen dat er humor, sarcasme en tegendraadsheid in mag zitten.
Aan goede humor wil het hier nog wel eens ontbreken binnen verhitte discussies.
Edit:
Jouw onderschrift is een discussie onderwerp waard.Freedom for the wolves has often meant death to the sheep.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- vegan-revolution
- Superposter
In mijn beleving is het steeds meer "stigmatiseren" geworden in plaats van "argumenteren".Bettina schreef:Wat ik vrij ergerlijk vind is dat men tegenwoordig bijna niet meer normaal kan discussiëren.
Van mij ook een hartelijk welkom.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Welkom, linkse anti Semitische universiteitsganger.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
Hij (of zij) vondt je dus een intellectueel? Kom je toch blijkbaar intelligent over!Bettina schreef:Dank jullie voor de aardige berichten. Natuurlijk heb ik de gebruiksaanwijzing gelezen voor ik mij hier aanmeldde.
b. anti-semiet
c. dat ik vast op een universiteit had gezeten en zo'nfeministe was.
Ik wens u alle goeds