Gods geest is in mij, gewone mens
Moderator: Moderators
Gods geest is in mij, gewone mens
Gods Geest dwaalt door mij. Hij verwart mij en leidt mij.
Waar het om gaat is het doodeerlijk zijn. Iemand recht in de ogen kunnen kijken. De pure liefde toelaten die daaruit voortkomt voor de medemsn. Angst voor een medemens verlamt, haat en woede brengen ons ook weg van God. Maar de liefde, de onbaatzuchtige liefde is het hoogste goed. Ik, mens Maarten, krijg die wijsheid door van de Geest die oo in mij is. Al wie openbaringen ontving en ontvangt van de Heilige Geest vecht ertegen met zijn eigen menszijn. We kunnen nooit voldoen als mensen aan die hoge moreles standaarden, maar we kunnen proberen om doodeerlijk te zijn tegen de medemens, waaruit de eerlijke liefde voortkomt, zonder lust, en je daardoor een kind vna God wordt. Deze inzichten kwamen van de Heilgie Geest. En nog steeds leidt hij mij.Ik ben maar een mens, waardoor het tegelijk zwaar is, maar tegelijk de wereld ten goede komt, geloof ik. Dat we elkaars leraar hierin zijn.
De verwardheid als gewoon mens en de komst van de Heilige geest gaan samen. Het is een zeer intensie leerproces. Ik neem medicatie in psychitarie om de kracht aan inzichten te temperen. Want ik mag niet gelijk aan God worden. Ik ben een mens. Alles heeft zijn uur en zijn plaats.
En blijf hopen, blijven aankoppen op het deurtje, tegen alle schijnbaar noodlot in. Want God is liefde, pure liefde en het kwaad dat ovet mensen komt in conflicten met hun medemens, doen ze zichzelf aan.
(dit is niet mijn schrijven als Maarten, maar dit is de Geest die mijn hand leiidt.)
Waar het om gaat is het doodeerlijk zijn. Iemand recht in de ogen kunnen kijken. De pure liefde toelaten die daaruit voortkomt voor de medemsn. Angst voor een medemens verlamt, haat en woede brengen ons ook weg van God. Maar de liefde, de onbaatzuchtige liefde is het hoogste goed. Ik, mens Maarten, krijg die wijsheid door van de Geest die oo in mij is. Al wie openbaringen ontving en ontvangt van de Heilige Geest vecht ertegen met zijn eigen menszijn. We kunnen nooit voldoen als mensen aan die hoge moreles standaarden, maar we kunnen proberen om doodeerlijk te zijn tegen de medemens, waaruit de eerlijke liefde voortkomt, zonder lust, en je daardoor een kind vna God wordt. Deze inzichten kwamen van de Heilgie Geest. En nog steeds leidt hij mij.Ik ben maar een mens, waardoor het tegelijk zwaar is, maar tegelijk de wereld ten goede komt, geloof ik. Dat we elkaars leraar hierin zijn.
De verwardheid als gewoon mens en de komst van de Heilige geest gaan samen. Het is een zeer intensie leerproces. Ik neem medicatie in psychitarie om de kracht aan inzichten te temperen. Want ik mag niet gelijk aan God worden. Ik ben een mens. Alles heeft zijn uur en zijn plaats.
En blijf hopen, blijven aankoppen op het deurtje, tegen alle schijnbaar noodlot in. Want God is liefde, pure liefde en het kwaad dat ovet mensen komt in conflicten met hun medemens, doen ze zichzelf aan.
(dit is niet mijn schrijven als Maarten, maar dit is de Geest die mijn hand leiidt.)
Laatst gewijzigd door MaartenV op 01 mei 2017 06:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maak je (volgens mij) het onderscheid tussen een waarnemer mét bewustzijn en één zonder bewustzijn:
Zie hier voor mijn (kort Engelstalig) artikel erover als je meer interesse hebt:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17340466
Zie hier voor mijn (kort Engelstalig) artikel erover als je meer interesse hebt:
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: Gods geest is in mij, gewone mens
Maarten, je schrijft hele mooie gedachten, maar waarom mogen ze niet gewoon jouw gedachten zijn?
Born OK the first time
Omdat het ritme wordt bepaald door de Heilige Geest.
Er is een golf in mij die constant elegant de maat en de orde der zinnen aangeeft
Alles op zijn plaats en tijdstip.
Maar nu ga ik stoppen met schrijven.
Ik ga andere dingen doen.
Ik post het ook op het Christelijk forum.
Dit is mij gegeven. DIt zijn absoluut niet mijn gedachten;
Ik ben maar mens en kan uit mezelf niet zo'n schone en logische gedachten voortbrengen.
Er is een golf in mij die constant elegant de maat en de orde der zinnen aangeeft
Alles op zijn plaats en tijdstip.
Maar nu ga ik stoppen met schrijven.
Ik ga andere dingen doen.
Ik post het ook op het Christelijk forum.
Dit is mij gegeven. DIt zijn absoluut niet mijn gedachten;
Ik ben maar mens en kan uit mezelf niet zo'n schone en logische gedachten voortbrengen.
Hoe maak je (volgens mij) het onderscheid tussen een waarnemer mét bewustzijn en één zonder bewustzijn:
Let op de schoonheid der zinnen
het vlot gebruik van taal
de ingeving en schoonheid ervan
Dit kan enkel Waarheid zijn.
Aan u gegeven voor een tijd en een plaats.
Enkel God beheerst de tijd
en daarom ook het ritme der zinnen
Elk woord kent zijn orde
Elke zin kent zijn plaats
het vlot gebruik van taal
de ingeving en schoonheid ervan
Dit kan enkel Waarheid zijn.
Aan u gegeven voor een tijd en een plaats.
Elk woord kent zijn orde
Elke zin kent zijn plaats
Maar heb geen schrik
God's geest is Liefde
Tegen alle schijnbaar noodlot
aan Hem vasthouden.
God geeft enkel
Hij neemt niet, nooit
En als Hij neemt,
is dat enkel om te geven
God's geest is Liefde
Tegen alle schijnbaar noodlot
aan Hem vasthouden.
God geeft enkel
Hij neemt niet, nooit
En als Hij neemt,
is dat enkel om te geven
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
MaartenV schreef:Maar de liefde, de onbaatzuchtige liefde is het hoogste goed.
De feiten spreken je tegen. Bovenstaande gedachte over de liefde als het hoogste goed is uitgesproken en wordt aangehangen door miljarden mensen, en is dus bij uitstek een gedachte die de mens voortbrengt.MaartenV schreef:Dit is mij gegeven. Dit zijn absoluut niet mijn gedachten;
Tsja, voor dit bewijs moeten we wel zwichten. Ik geef me gewonnen.MaartenV schreef:Omdat het ritme wordt bepaald door de Heilige Geest.
Born OK the first time
-
ChaimNimsky
- Superposter
Bij iedere vriedin die ik tot nog toe heb gehad had ik gevoel dat zij degene was voor wie ik was bestemd. Voelde oprechte & diepe liefde voor haar en wist absoluut zeker dat het nooit zou eindigen. Natuurlijk, iedereen met ogen kan zien hoe vluchtig de liefde kan zijn -- mensen gaan uit elkaar, men scheidt soms na verloop van tijd, en mijn ooit zo verliefde ouders waren ook niet echt heel erg gelukkig meer. Maar dat was iets heel anders, dat waren anderen. Ik wist het zeker, alles in mij zei: zij is de enige, zij is voor altijd.
En met een beetje geluk duurde dat gevoel wel een maand.
Was ik een idioot? Absoluut. En ik hoop het nog vele malen te zijn. Misschien dat ik daarom een voorkeur heb voor mensen die zich laten leiden door de vluchtigheid die het leven aanbiedt. Rumi schreef het zo: dit mens-zijn lijkt me een soort herberg met elke ochtend nieuwe bezoekers: een vreugde, een depressie, een benauwdheid, een onverwachte gast. Ontvang ze gastvrij -- zelfs als er een menigte verdriet binnenstormt die met geweld je hele huisraad kort en klein slaat. Behandel elke gast met eerbied -- de donkere gedachte, de schaamte, het venijn; ontmoet ze bij de voordeur met een lach & vraag ze om erbij te komen zitten. Wees blij met iedereen die langskomt, want het zijn stuk voor stuk boden van ginds.
Als het bestaan ons iets bijbrengt, is het vluchtigheid. Het leven heeft geen eindstation, komt nooit ergens aan. En wij gaan van de ene eeuwige liefde naar de andere. Over een jaar ben je wellicht een Boeddhist of een agnost. Wie weet? Dat is het leven.
En met een beetje geluk duurde dat gevoel wel een maand.
Was ik een idioot? Absoluut. En ik hoop het nog vele malen te zijn. Misschien dat ik daarom een voorkeur heb voor mensen die zich laten leiden door de vluchtigheid die het leven aanbiedt. Rumi schreef het zo: dit mens-zijn lijkt me een soort herberg met elke ochtend nieuwe bezoekers: een vreugde, een depressie, een benauwdheid, een onverwachte gast. Ontvang ze gastvrij -- zelfs als er een menigte verdriet binnenstormt die met geweld je hele huisraad kort en klein slaat. Behandel elke gast met eerbied -- de donkere gedachte, de schaamte, het venijn; ontmoet ze bij de voordeur met een lach & vraag ze om erbij te komen zitten. Wees blij met iedereen die langskomt, want het zijn stuk voor stuk boden van ginds.
Als het bestaan ons iets bijbrengt, is het vluchtigheid. Het leven heeft geen eindstation, komt nooit ergens aan. En wij gaan van de ene eeuwige liefde naar de andere. Over een jaar ben je wellicht een Boeddhist of een agnost. Wie weet? Dat is het leven.
Zionist
- Boerenverstand
- Forum fan
Dag Maarten. Het is fijn dat je liefde wilt uitstralen naar andere mensen, ook op dit forum. Ik houd van jouw eerlijkheid. Ik probeer ook eerlijk te zijn.
Gautama Boeddha had een mooie boodschap voor de mensheid. De geest van God moet ook wel bij hem aanwezig zijn geweest toen hij al die mooie gedachten verkondigde?
Guus Kuijer schrijft geweldige boeken. Ook zijn hand moet welhaast door de Geest gedreven worden. Zijn God moet wel groot zijn en zeer veel liefde hebben voor de mens. Wat vind jij daarvan Maarten?
Verder heb jij persoonlijke ervaringen die ik niet kan verifiëren. Maar het is jouw ervaring, jij schrijft het op. Ik lees het. Daarbij teken ik op dat ik zelf die ervaring, die jij hier beschrijft, nooit gehad heb. Ik weet dus niet wat ik daar mee zou doen. Ik denk dat het mij in verwarring zou brengen. Ook zou zo'n ervaring zoals jij hebt niet overeenkomen met mijn logica en hoe ik de wereld tot dan toe heb ervaren. Ik ken de toekomst niet en weet niet of ik ook nog eens op dit forum door de Heilige Geest van God geïnspireerde dingen ga verkondigen. Nu lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.
ChaimNimsky's reactie hier is ook bijna goddelijk te noemen. Misschien ook door de Heilige Geest ingegeven?
Ik denk dat mensen in staat zijn prachtige dingen te schrijven en het vermogen hebben elkaar lief te hebben, zonder te geloven in God of Heilige Geesten.
edit: Voel jij je op dit moment gelukkig?
Ik wens jou heel veel goeds Maarten.
Gautama Boeddha had een mooie boodschap voor de mensheid. De geest van God moet ook wel bij hem aanwezig zijn geweest toen hij al die mooie gedachten verkondigde?
Guus Kuijer schrijft geweldige boeken. Ook zijn hand moet welhaast door de Geest gedreven worden. Zijn God moet wel groot zijn en zeer veel liefde hebben voor de mens. Wat vind jij daarvan Maarten?
Verder heb jij persoonlijke ervaringen die ik niet kan verifiëren. Maar het is jouw ervaring, jij schrijft het op. Ik lees het. Daarbij teken ik op dat ik zelf die ervaring, die jij hier beschrijft, nooit gehad heb. Ik weet dus niet wat ik daar mee zou doen. Ik denk dat het mij in verwarring zou brengen. Ook zou zo'n ervaring zoals jij hebt niet overeenkomen met mijn logica en hoe ik de wereld tot dan toe heb ervaren. Ik ken de toekomst niet en weet niet of ik ook nog eens op dit forum door de Heilige Geest van God geïnspireerde dingen ga verkondigen. Nu lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.
ChaimNimsky's reactie hier is ook bijna goddelijk te noemen. Misschien ook door de Heilige Geest ingegeven?
Ik denk dat mensen in staat zijn prachtige dingen te schrijven en het vermogen hebben elkaar lief te hebben, zonder te geloven in God of Heilige Geesten.
edit: Voel jij je op dit moment gelukkig?
Ik wens jou heel veel goeds Maarten.
Laatst gewijzigd door Boerenverstand op 01 mei 2017 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Law of Honesty: Don’t pretend that you can do something that you can’t. (NJ Wildberger)
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Je zou van zo'n perfecte geest toch verwachten dat hij in staat is om foutloos Nederlands te schrijven.MaartenV schreef: (dit is niet mijn schrijven als Maarten, maar dit is de Geest die mijn hand leiidt.)
21 fouten in zo'n kleine openingspost is wel veel voor een onfeilbaar opperwezen en dan ben ik er nog niet eens op gaan mierenne.. bevruchten.
1. God's geest.Gods Geest dwaalt door mij. Hij verwart mij en leidt mij.
2. In de twee zin staat twee keer 'het', de tweede had 'te' moeten zijn.
3. Als gevolg daarvan: 3e zin 'te' tussen ogen en kunnen.
4. 4e zin 'medemens'.
5. 5e regel 'oo' moet 'ook' zijn.
6. 6e regel menszijn is met een koppelteken. Mens-zijn.
7. Het 'morele standaarden', niet 'moreles.
8. De zin “We kunnen nooit .. “etc. is veel te lang en dient te worden opgeknipt in 2 of 3 zinnen.
9. 'Lust, en': de komma moet weg.
10. 'kind vna God' is 'kind van God'.
11. Het is Heilige Geest' en niet 'Heilgie Geest' (Deze is wel heel opmerkelijk, De HG kan niet eens zijn eigen naam schrijven).
12. 'mij.Ik” Na een punt volgt altijd een spatie.
13. Waardoor het tegelijk zwaar is, maar tegelijk de wereld' 2 fouten. De eerste tegelijk en de komma voor 'maar' moeten weg.
14. Het is onduidelijk waar het woord 'hierin' naar verwijst in de zin 'dat we elkaars leraar hierin zijn'.
15. Íntensief is met een f aan het einde, die hoort er echt bij.
16. Het is 'psychiatrie'.
17. Aankloppen doe je op een deur. Aankoppen is geen woord.
18. Alle in 'alle schijnbaar noodlot' verwijst naar meervoud, schijnbaar naar enkelvoud, dat kan niet.
19. 'Ovet' moet 'over' zijn.
20. De laatste zin tussen haakjes, moet met een hoofdletter beginnen.
21. Leidt is met één i.
Bovendien: Als het niet Maarten is die schrijft, hoe kan het dan zijn dat er staat "dit is niet mijn schijven als Maarten, het is de HG die mijn hand leidt" ?
Er had dan moeten staan "Ik ben het die dit schrijft, de HG die gebruik maakt van Maarten's hand".
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
- Dat beloof ik
- Bevlogen
MaartenV schreef:Hij neemt niet, nooit
En als Hij neemt
Een zin
zo stellig gegeven
En een tweede
net zo stellig daar neven
Tegengesteldheid verscheurt
Mijn hart
Mijn bloedend hart
Alleen jij kan me helpen
Maar je bent er niet
Op mijn niet te stelpen
Bloedend hart
(Star Trek, seizoen 1)
(Star Trek, seizoen 1)
God's geest dwaalt ook door mij, eigenlijk in alles dat er is. Dat is mijn pantheïstische idee.MaartenV schreef:Gods Geest dwaalt door mij. Hij verwart mij en leidt mij.
Je kunt verward raken door de vele religies die er zijn, je kunt zelfs gaan denken dat je geleid wordt, maar op den duur zullen die religies jou atheïseren of agnosticeren. De verwarring die je bij jezelf bespeurt, ontstaan door een samenraapsel van vele gevestigde religies, kan namelijk veranderen in weerzin en boosheid voor alles wat met God te maken heeft en je om die reden verbitteren.
Mooie gedachten MaartenV.MaartenV schreef: Waar het om gaat is het doodeerlijk zijn. Iemand recht in de ogen kunnen kijken. De pure liefde toelaten die daaruit voortkomt voor de medemsn. Angst voor een medemens verlamt, haat en woede brengen ons ook weg van God. Maar de liefde, de onbaatzuchtige liefde is het hoogste goed.
Alleen al jouw pogen om aan die hoge morele standaard te voldoen siert je.MaartenV schreef: Ik, mens Maarten, krijg die wijsheid door van de Geest die oo in mij is. Al wie openbaringen ontving en ontvangt van de Heilige Geest vecht ertegen met zijn eigen menszijn. We kunnen nooit voldoen als mensen aan die hoge moreles standaarden, maar we kunnen proberen om doodeerlijk te zijn tegen de medemens, waaruit de eerlijke liefde voortkomt, zonder lust, en je daardoor een kind vna God wordt. Deze inzichten kwamen van de Heilgie Geest. En nog steeds leidt hij mij.Ik ben maar een mens, waardoor het tegelijk zwaar is, maar tegelijk de wereld ten goede komt, geloof ik. Dat we elkaars leraar hierin zijn.
Als je ondanks je medicatie het gevoel hebt verward te raken, zou ik als ik jou was contact zoeken met mijn hulpverleners in de psychiatrie om erover te praten. Misschien matcht de dosering van je medicatie niet helemaal meer met je behoefte. En ik spreek als ervaringsdeskundige.MaartenV schreef: De verwardheid als gewoon mens en de komst van de Heilige geest gaan samen. Het is een zeer intensie leerproces. Ik neem medicatie in psychitarie om de kracht aan inzichten te temperen. Want ik mag niet gelijk aan God worden. Ik ben een mens. Alles heeft zijn uur en zijn plaats.
Maar al te vaak zoekt de mens naar een zondebok (een satan bijvoorbeeld) of een God die het allemaal maar zou willen, en vergeet men dat de mens zelf bron is van een hoop ellende. Vaak ook door ellendige sprookjes die men als waarheid opdist.MaartenV schreef: En blijf hopen, blijven aankoppen op het deurtje, tegen alle schijnbaar noodlot in. Want God is liefde, pure liefde en het kwaad dat ovet mensen komt in conflicten met hun medemens, doen ze zichzelf aan.
Nou Maarten, de Geest leidt dan ook mijn hand. Die Geest is denk ik overal.MaartenV schreef: (dit is niet mijn schrijven als Maarten, maar dit is de Geest die mijn hand leiidt.)
Albert Einstein: "Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal."
Ik kan alles wat Maarten hier schrijft alleen beschouwen als dichterlijk proza.
Dat hoeft geen onderwerp te zijn voor inhoudelijk commentaar.
Het is mi. niet ter discussie geschreven.
Ik zie het als uiting van een persoonlijk gevoel en gedachte.
Je hebt er voeling mee of je hebt dat niet.
Het zegt je niets of toch gedeeltelijk.
Je kunt het op soortgelijke manier aanvullen.
En komen met eigen associaties.
Dat hoeft geen onderwerp te zijn voor inhoudelijk commentaar.
Het is mi. niet ter discussie geschreven.
Ik zie het als uiting van een persoonlijk gevoel en gedachte.
Je hebt er voeling mee of je hebt dat niet.
Het zegt je niets of toch gedeeltelijk.
Je kunt het op soortgelijke manier aanvullen.
En komen met eigen associaties.
Van alles wat nu is geschreven en van alle reacties, kan ik nu alleen maar denken en onderschrijven wat Samante hier wil aangeven als antwoord op wat geschreven staat.Samante schreef:Als je ondanks je medicatie het gevoel hebt verward te raken, zou ik als ik jou was contact zoeken met mijn hulpverleners in de psychiatrie om erover te praten. Misschien matcht de dosering van je medicatie niet helemaal meer met je behoefte. En ik spreek als ervaringsdeskundige.MaartenV schreef: De verwardheid als gewoon mens en de komst van de Heilige geest gaan samen. Het is een zeer intensie leerproces. Ik neem medicatie in psychitarie om de kracht aan inzichten te temperen. Want ik mag niet gelijk aan God worden. Ik ben een mens. Alles heeft zijn uur en zijn plaats.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Hier schrijft iemand dat hij medicijnen neemt om te voorkomen dat hij gelijk aan God wordt.MaartenV schreef: De verwardheid als gewoon mens en de komst van de Heilige geest gaan samen. Het is een zeer intensie leerproces. Ik neem medicatie in psychitarie om de kracht aan inzichten te temperen. Want ik mag niet gelijk aan God worden. Ik ben een mens. Alles heeft zijn uur en zijn plaats.
En vervolgens wordt hij óók nog eens serieus genomen door iemand die zich in dit verband 'ervaringsdeskundige' noemt:
Het gaat nog druk worden met al die rondlopende Goden in dit land dan......Samante schreef:Misschien matcht de dosering van je medicatie niet helemaal meer met je behoefte. En ik spreek als ervaringsdeskundige.
Dit is natuurlijk te triest voor woorden.
Deze mensen hebben/hadden medicatie om (als ik het zo lees) hun psychoses af te zwakken. Je kunt niet zo maar zelf besluiten om dit soort medicatie te nemen. Als Maarten dit beweert (en dat doet hij hierboven in het citaat) dan is dit onzin. Ze wordt, na een onderzoek, voorgeschreven door bevoegd arts. Deze medicijnen hebben vaak zware bijwerkingen. Bespreek het met je arts, maar waarschijnlijk zal hij je (nog een keer) uitleggen dat dit bekende en veel voorkomende bijwerkingen zijn.
(Star Trek, seizoen 1)
(Star Trek, seizoen 1)
Je leest het natuurlijk zoals je wilt lezen denk ik. Als MaartenV vertelt dat hij, ondanks zijn gebruik van medicijnen, verward raakt is het raadzaam dat hij zijn behandelaar consulteert omdat misschien zijn medicijnen te laag gedoseerd zijn. Te lage dosering is niet goed en te hoge ook niet. Vandaar dat ik hem zei: "Misschien matcht de dosering van je medicatie niet helemaal meer met je behoefte." Daar naar laten kijken is denk ik een goed advies dat ik hem geef.Dat beloof ik schreef:Hier schrijft iemand dat hij medicijnen neemt om te voorkomen dat hij gelijk aan God wordt.MaartenV schreef: De verwardheid als gewoon mens en de komst van de Heilige geest gaan samen. Het is een zeer intensie leerproces. Ik neem medicatie in psychitarie om de kracht aan inzichten te temperen. Want ik mag niet gelijk aan God worden. Ik ben een mens. Alles heeft zijn uur en zijn plaats.
En vervolgens wordt hij óók nog eens serieus genomen door iemand die zich in dit verband 'ervaringsdeskundige' noemt:
Het gaat nog druk worden met al die rondlopende Goden in dit land dan......Samante schreef:Misschien matcht de dosering van je medicatie niet helemaal meer met je behoefte. En ik spreek als ervaringsdeskundige.
Dit is natuurlijk te triest voor woorden.
Ik ga er van uit dat MaartenV niet op eigen initiatief medicijnen tot zich neemt, ook al is dit wel mogelijk via dubieuze websites waar je van alles kunt kopen.Dat beloof ik schreef: Deze mensen hebben/hadden medicatie om (als ik het zo lees) hun psychoses af te zwakken. Je kunt niet zo maar zelf besluiten om dit soort medicatie te nemen. Als Maarten dit beweert (en dat doet hij hierboven in het citaat) dan is dit onzin. Ze wordt, na een onderzoek, voorgeschreven door bevoegd arts. Deze medicijnen hebben vaak zware bijwerkingen. Bespreek het met je arts, maar waarschijnlijk zal hij je (nog een keer) uitleggen dat dit bekende en veel voorkomende bijwerkingen zijn.
Albert Einstein: "Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal."
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Sorry, het blijft voor mij een verwarrend verhaal! Wie schreef nu iets in of uit naam van wie? Gods geest door de gewone mens, of de gewone mens door Gods geest? Maar het kan natuurlijk ook aan mijn realistisch nadenken liggen! Sorry daarvoor dan.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱