Ik heb een ander uitgangspunt.
Ik zeg dat de hersenen bestaan bij de gratie van bewustzijn en dus als logisch gevolg in dienst staan van dat zelfde bewustzijn.
Moderator: Moderators
Ik heb een ander uitgangspunt.
Jij noemt mijn reactie vrij zinloze off topic vervuiling?
Thanks.
Iedere reactie staat altijd direct onder een post, behalve de TO.
Ja, dat klinkt interessant maar zul je dan toch moeten kunnen motiveren? Op 1 of andere manier waarschijnlijk maken? Onderbouwen?
Direct?
Je kiest om moverende redenen voor het woordje ziel,TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑04 nov 2024 14:32
Een mieren kolonie heeft een hogere organisatie graad als een solitaire mier.
Dat geeft die mierenhoop echter geen ziel, waarvoor zou die ook nodig zijn?
Concentreer je nou op Mus man, kom op!
Heldere taal, maar pas op voor de paraplu die 'vriendelijk' aangeboden gaat worden:
Zie je nou wel! Jij schept echt geheel zelf jouw eigen verWARring hoor!
Oké dikkemick, we gaan even terug naar bovenstaande.
Nou lieftallige, 1. ik ben niet echt bang voor een nat pak, als dat zo uit komt dan is dat zo, ff naar huis en dan droge kleding aan.HierEnNu schreef: ↑04 nov 2024 16:56Heldere taal, maar pas op voor de paraplu die 'vriendelijk' aangeboden gaat worden:Ik heb dikkemick net beloofd hem niet meer aan te schrijven en misschien wil jij ook liever dat ik me niet met jou bemoei, hetgeen me niets zou verbazen hoor, maar de formulatie van het antwoord op een dergelijke paraplu komt best wel krek, tenzij je een nat hoofd op de ko[o]p toe neemt.
- "Interessant! Kan je zulks motiveren? Kan je zulks waarschijnlijk maken? Onderbouwen?
Laat maar ff via PB weten of je interesse hebt in een door mij in elkaar geflanst conceptje, want daar heeft de rest verder geen ene jota mee te maken, dan stuur ik je dat conceptje toe en kun jij zulks al dan niet in eigen taal en stijl verwerken in jouw eigen schrijfsel!
Ja kijk, die relatie moet nog onderzocht worden maar het lijkt geen twijfel dat de hersenen onontbeerlijk zijn om bewustzijn te creëren. Je bewustzijn kun je blijkbaar stoffelijk verruimen met middeltjes en ook inhibiteren (is dit goed Nederlands?)Mus schreef: ↑04 nov 2024 17:57Oké dikkemick, we gaan even terug naar bovenstaande.
Wanneer jij bewustzijn bent, zoals je hierboven aangeeft, wat zijn volgens jou dan je hersenen?
Hé gelukkig, in tegenstelling tot je weet wel ...Mus schreef: ↑04 nov 2024 18:14
3.ik vind het prima wanneer je een door jou in elkaar geflanst conceptje via pb naar me stuurt maar ik zeg er gelijk bij dat ik geen plan heb andermans werk te gaan gebruiken. Mijn vraag aan jouw is nu waarom je eigenlijk zelf niet op de proppen komt met dat concept maar het via mij aan de man wilt brengen alsof ik kastanjes voor je uit het vuur moet halen, bedoel ik overigens niet lullig.