Ik kreeg van de auteur een verzoek of op freethinker een verwijzing naar zijn site mag staan. Heel snel doorgebladerd en ik laat de inhoudelijke beoordeling aan jullie over.
Met ingang van augustus 2019 is er een nieuwe website in de lucht met de naam:
http://www.deantichrist.nl/
Deze website geeft een zeer uitgebreid overzicht over de misleidingen en misdaden van de christelijke kerken, waarbij voorlopig de klemtoon ligt op de rooms katholieke kerk.
Omdat uw website uitsluit bij onze missie zouden wij het zeer op prijs stellen als u aandacht geeft aan onze nieuwe website deantichrist.nl.
Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
xxxxxxxxx
Webbeheerder van de antichrist.nl
De antichrist
Moderator: Moderators
De antichrist
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Re: De antichrist
Waar de xxxx jes staan stond eerst Beëlzebub 
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ik wou de tere zieltjes die hier rondhangen niet afschrikken. Volgende keer xxx vul de ontbrekende getallen in. De eerste is 6
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Zal de reïncarnatie van Freddie Mercury zijn.
Ik mis een stukje motivatie van de schrijver. Een behoorlijk karwei zo te zien. Een forum of gedeelte waar mensen kunnen reageren zou ook niet misstaan. Toch ga ik er eens de tijd voor nemen en het doorlezen.
Dank voor de tip/link.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Mcmadtasty
- Diehard
Ik denk dat de titel "de antichrist" duidelijk de beleving en de visie van de auteur weergeeft.
Inhoudelijk kan ik me niet met het geschrevene verenigen.
Ik vindt het nogal generaliserend.
Even gegoogled op priesters die een zedendelict kwam ik één tegen die het over 300 priesters had en in Amerika een nieuwe lijst met 246 namen.
Wereldwijd zijn er 400000 priesters volgens google. wanneer je het dan over 1000 namen hebt zou dat 0,25% zijn. 2000 0,5% of 4000 1%
Wanneer je het zou vergelijken met het gebruik maken van machtsposities, lijkt het mij waarschijnlijk dat dit percentage van sexueel geweld bij een rooms-katholieke kerk niet eens zo dramatisch is als wordt voorgeschoteld om even een voorbeeld te noemen.
Inhoudelijk kan ik me niet met het geschrevene verenigen.
Ik vindt het nogal generaliserend.
Even gegoogled op priesters die een zedendelict kwam ik één tegen die het over 300 priesters had en in Amerika een nieuwe lijst met 246 namen.
Wereldwijd zijn er 400000 priesters volgens google. wanneer je het dan over 1000 namen hebt zou dat 0,25% zijn. 2000 0,5% of 4000 1%
Wanneer je het zou vergelijken met het gebruik maken van machtsposities, lijkt het mij waarschijnlijk dat dit percentage van sexueel geweld bij een rooms-katholieke kerk niet eens zo dramatisch is als wordt voorgeschoteld om even een voorbeeld te noemen.
🤔😎😜😁😃😉👍