Universal Soldier aka Fred van der Werf.
Moderator: Moderators
- Universal soldier
- Forum fan
Universal Soldier aka Fred van der Werf.
Hallo Forum luitjes.
Na jaren afwezigheid, nu weer terug. Mocht je meer over mij willen weten? Visit my homepage: www.fredvdwerf.nl . Ik ben van plan weer wat meer te participeren op dit mooie forum. Waar ik al veel van geleerd heb. Mijn nicknames zijn: Fred-E Skywalker ( music ) en Universal Soldier.
Alle goeds,
Fred.
Na jaren afwezigheid, nu weer terug. Mocht je meer over mij willen weten? Visit my homepage: www.fredvdwerf.nl . Ik ben van plan weer wat meer te participeren op dit mooie forum. Waar ik al veel van geleerd heb. Mijn nicknames zijn: Fred-E Skywalker ( music ) en Universal Soldier.
Alle goeds,
Fred.
Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.
Re: Universal Soldier aka Fred van der Werf.
Welkom terug
Groningen is een leuke stad overigens
Groningen is een leuke stad overigens
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- Universal soldier
- Forum fan
Dank je!
-US- aka -FS-
Best wel heftig je levensloop tot nu toe te lezen op je persoonlijke website.Universal soldier schreef: ↑29 apr 2020 09:59 Na jaren afwezigheid, nu weer terug. Mocht je meer over mij willen weten?
Ik begrijp wel, dat je uitingen van creativiteit hierin een grote rol spelen.
Maar vooral het gedeelte en de vraag, hoe je ermee omgaat en in hoeverre je hieruit bent gekomen of dat dit toch een blijvend proces is, zou mij kunnen boeien.
Je hebt er geen probleem mee om dit hier openbaar te zetten met je eigen naam?
Dat zal vooral blijken als je hier wat meer mee zou doen en je hier je gedachten over de diverse onderwerpen zou ventileren.
Al is het maar in korte bewoordingen om zo aan te geven welk bericht je hebt gelezen en bewust op reageert.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Universal soldier
- Forum fan
Hallo Maria.Maria schreef: ↑29 apr 2020 12:28Best wel heftig je levensloop tot nu toe te lezen op je persoonlijke website.Universal soldier schreef: ↑29 apr 2020 09:59 Na jaren afwezigheid, nu weer terug. Mocht je meer over mij willen weten?
Ik begrijp wel, dat je uitingen van creativiteit hierin een grote rol spelen.
Maar vooral het gedeelte en de vraag, hoe je ermee omgaat en in hoeverre je hieruit bent gekomen of dat dit toch een blijvend proces is, zou mij kunnen boeien.
Je hebt er geen probleem mee om dit hier openbaar te zetten met je eigen naam?
Dat zal vooral blijken als je hier wat meer mee zou doen en je hier je gedachten over de diverse onderwerpen zou ventileren.
Al is het maar in korte bewoordingen om zo aan te geven welk bericht je hebt gelezen en bewust op reageert.
Ik ben altijd al vrij extravert geweest. Maar snap je strekking aangaande mijn privacy. Ik wil vooral op dit forum over leuke dingen babbelen en dingen mededelen vanuit mijn hobby's. Over levensbeschouwing, menskunde e.d. zal ik met name lezen wat hier door anderen over wordt gezegd. Zelf zit ik in de agnostische - holistische hoek. Vind het alleen maar fijn om (opbouwende) kritiek te mogen ontvangen. Mijn leven als reis in bewustwording stopt nooit. Tot aan de dood wat mij betreft gaat dit door. Ik wil niets pretenderen. Mijn fundament kan ook gaan wankelen of veranderen, naarmate ik genuanceerder en rijper mag worden. Haters kan ik me slecht tegen wapenen. Alleen de rede tussen mensen is wat ik erg belangrijk vind. Wil niet gaan projecteren op anderen hoe hij of zij moeten gaan geloven gaan denken. Een onderdeel van het vrijdenken wat mij betreft. Dus mocht ik wel benaderd worden tot dialoog. Dan doe ik dat uiteraard. Mijn schrijven op mijn homepage is uiteraard ook vanuit mijn fundament - dus subjectief.
Dank je wel voor je leuke reactie Maria!
-US- aka -FS-
Laatst gewijzigd door Universal soldier op 29 apr 2020 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom terug Fred
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Universal soldier
- Forum fan
Dank je wel Piet! Nog even naar Maria toe. Heden ten dage functioneer ik fysiek en mentaal prima. De genoemde zaken op deze site ( van vroeger ) en ook te lezen op mijn homepage ben ik te boven gekomen. Heb hier op het forum ( toendertijd en zal ook nu weer zo zijn dunkt me ) veel geleerd over fundamentalisme en dogmatiek. Lees dan ook graag de vele topics ( met name passief ). Leerzaam!
Nou Piet & Maria. Leuk om weer terug te zijn!
-US- aka -FS-
- Universal soldier
- Forum fan
Ter info: Ik kijk regelmatig op dit mooie forum. Met name passief. Leer veel van de vele interessante postings! Keeps me geworteld! Aarding! Wens iedereen een goede week toe ( alvast ).Universal soldier schreef: ↑29 apr 2020 15:26
Heden ten dage functioneer ik fysiek en mentaal prima. De genoemde zaken op deze site ( van vroeger ) en ook te lezen op mijn homepage ben ik te boven gekomen. Heb hier op het forum ( toendertijd en zal ook nu weer zo zijn dunkt me ) veel geleerd over fundamentalisme en dogmatiek. Lees dan ook graag de vele topics ( met name passief ). Leerzaam!
Nou Piet & Maria. Leuk om weer terug te zijn!
-US- aka -FS-
-FS aka US-
Mooi.Universal soldier schreef: ↑31 okt 2021 09:33 Ter info: Ik kijk regelmatig op dit mooie forum. Met name passief. Leer veel van de vele interessante postings! Keeps me geworteld! Aarding! Wens iedereen een goede week toe ( alvast ).
-FS aka US-
Ook een goedendag en week gewenst.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Universal soldier
- Forum fan
Freethinker is voor mij een database met een grote groep mensen vol rationaliteit en feiten. Daar doe ik mijn voordeel mee. Heb o.a. hier veel geleerd over bronnen vermelden en vele andere zaken. Wil je geworteld blijven, geaard zeg maar, dan is DIT de plek om te zijn! Dat meen ik serieus. Zelf heb ik niets meer toe te voegen. Ik lees veel van wat hier ter discussie wordt gesteld. Mijn visie, voegt wat mij betreft geen meerwaarde meer toe. Als je terugkijkt op wat er inmiddels allemaal is gepost hier, dan is bijna alles wel een keer behandeld en besproken. DANK DAARVOOR!
Alle goeds voor iedereen hier op het FORUM.
Universal Soldier aka Fred-E Skywalker.

Alle goeds voor iedereen hier op het FORUM.
Universal Soldier aka Fred-E Skywalker.
- Universal soldier
- Forum fan
Het is alweer geruime tijd geleden dat ik hier op het forum iets heb gepost. Heden ten dage ben ik in ontwikkeling van het universele, holistische naar het vrijdenken ( rationalisme ). Heb een hele reis in bewustwording achter de rug vanaf mijn tienertijd ( jaren 80 ) tot nu. Ik ben mede door dit forum flink aan het denken geslagen over wat ik geloof en wat ik feitelijk kan aantonen. Dus zonder aannames. Innerlijke ervaringen kunnen afgedaan worden als autosuggestie en ook placebo effect. Op mijn website staan nog wel schrijven vanuit holistiek en universalisme. Lees het gerust. Ga graag met je in dialoog. Ik ben iig voorbij de dogmatiek. Dat heb ik al wel ontwikkeld! Op mijn website staat verder alles over mijn persoon. En mocht je iets willen lezen onder writing dan kun je het gewoon gratis downloaden als PDF.Universal soldier schreef: ↑29 apr 2020 09:59 Hallo Forum luitjes.
Alle goeds,
Fred.
US aka Fred.