Dat is wat dikkemick schreef en jij schrijftRereformed schreef: ↑28 okt 2024 15:46Hoe kom je erbij dat dikkemick of ik dat van mening zouden zijn?
dat jij het deze keer helemaal eens met dikkemick!
Net zoals het Nederlandse volk nu krijgt wat het verdient? Al die Nederlanders krijgen wat ze verdienen terwijl ze nooit op Wilders stemden? Ongeveer de helft van het Amerikaanse volk gaat niet op Trump stemmen maar het hele Amerikaanse volk krijgt wat het verdient? En dan heb ik het nog niet eens over het fulmineren door dikkemick op het hele Amerikaanse volk.Rereformed schreef:We laten ze rustig stemmen. Dikkemick noemt de Trump-stemmers terecht "een stel kortzichtige naïeve zeer domme mensen".
En wanneer ze winnen dan krijgt het Amerikaanse volk wat het verdient. Net zoals de Britten nu de vruchten plukken van idiotie.
Het is nogal wat om zulks in acht genomen dan te schrijven:
"Ik ben het deze keer helemaal eens met dikkemick!"
Los van dat een echte Democraat niet zal beweren dat iemand niet mag stemmen omdat diegene een andere mening heeft, zal een Democraat ook niet een heel volk wegzetten als slechts de helft een beslissing neemt waar die het niet mee eens is!
De mensen die ik ken en voornemens op Trump te stemmen zijn geen kortzichtige, domme, naieve en/of verachtelijke mensen. Hoeveel mensen ken jij die voornemens zijn op Trump te stemmen?Rereformed schreef:Dat ze kortzichtig zijn, dom en naief, of indien ze goed politiek geïnformeerd zijn (zoals de Republikeinse politici) verachtelijke mensen.Wat zegt de opsomming van Trumps veronderstelde eigenschappen
volgens jou over zijn aanhang?