Gerard R. schreef: ↑04 sep 2024 08:43
Nee, de jungle is er nu.
Als die er al niet was.
Je chargeert weer eens schromelijk, want terwijl ik jouw overdreven stelling lees, zit ik hier gemoedelijk mijn antwoord in te tikken onder het genot van een verst broodje pecan-honing met een heerlijk gekoeld kopje ijskoffie. Er is dus electriciteit, gas en stromend warm en koud water, de WC flushed alle door mijn gezinnetje geproduceerde stront moeiteloos naar het riool, behalve de drollen van de katten, die verdwijnen in de bah-bak die wekelijks probleemloos wordt opgehaald door de vuilnisdienst en ... enz ... Zulks een jungle noemen is astronomisch gepenis!
Wat doemdenkende Nederlanders zoals jij nodig hebben is een flinke schop onder hun reet en eventueel zelfs een antidepressie pilletje. We moeten godverdegodver met zijn allen, jong en oud, als de sodemieter om gaan schakelen in ons luxe denken van arme ikke en er eens stevig de schouders onder gaan zetten zodat we ons gezamelijk serieus gaan voorbereiden op wat mogelijkerwijs aan staat te komen, anders zullen we inderdaad vanuit zwakte
die jungle zelf over ons heen roepen!
Ik overweeg om een gat in de markt de gaan vullen door hier vanuit Limland
Limburgse Knirs naar de Randstad te exporteren. En vlaai ... en Brand bier ...
--------------
Nu die oude
'Wereldorde' kennelijk uit mekaar aan het vallen is,
wordt het dan niet tijd dat
'wij', het Westen,
onze eigen
'Westerse Orde' oprichten? EN stevig verdedigen?