Ik ben HierEnNu
Moderator: Moderators
Ik ben HierEnNu
Ik ben HierEnNu,
net als jij overigens, jij bent ook hier en nu, bovendien zijn jij+ik één in wij.
HierEnNu als naam van mijn Avatar hier [en nu! ] vind ik toepasselijk en wellicht zal zulks wel duidelijk worden nadat ik reacties ga plaatsen en/of zelfs een topic start. Wie weet ...
Jaaahhh, wie weet! Ik bedoel, ik weet dat zelf nog niet, want na het in lezen is me één en ander opgevallen aangaande de moderatie hier [en nu ... EN in het verleden! ] wat me in eerste instantie niet echt aanstaat. Mocht ik beslissen om behalve mee te lezen tevens te gaan reageren dan kom ik daar eerst nog ff op terug of ik accepteer het gewoon.
'Dat wat is' accepteren zo zoals het is, is een soort van leerproces waar ik in verstrengeld ben geraakt, met name doordat het voor mij vooralsnog[!] van levenslang bleek te zijn dat ik mezelf leer te accepteren zo zoals ik ben.
Zodra ik dat van belang acht zal ik me in dit topic verder voorstellen, waarbij ik HierEnNu meteen duidelijk zal maken dat voor eenieder vragen vrijstaat en tevens dat ik mij eventueel de vrijheid veroorloof om te antwoorden dat ik om moverende reden geen antwoord wens te geven.
Ik vind het HierEnNu te heet om lang achter mijn PCtje te zitten, but:
I'll be back! [Maar ff niet hier en nu! ]
net als jij overigens, jij bent ook hier en nu, bovendien zijn jij+ik één in wij.
HierEnNu als naam van mijn Avatar hier [en nu! ] vind ik toepasselijk en wellicht zal zulks wel duidelijk worden nadat ik reacties ga plaatsen en/of zelfs een topic start. Wie weet ...
Jaaahhh, wie weet! Ik bedoel, ik weet dat zelf nog niet, want na het in lezen is me één en ander opgevallen aangaande de moderatie hier [en nu ... EN in het verleden! ] wat me in eerste instantie niet echt aanstaat. Mocht ik beslissen om behalve mee te lezen tevens te gaan reageren dan kom ik daar eerst nog ff op terug of ik accepteer het gewoon.
'Dat wat is' accepteren zo zoals het is, is een soort van leerproces waar ik in verstrengeld ben geraakt, met name doordat het voor mij vooralsnog[!] van levenslang bleek te zijn dat ik mezelf leer te accepteren zo zoals ik ben.
Zodra ik dat van belang acht zal ik me in dit topic verder voorstellen, waarbij ik HierEnNu meteen duidelijk zal maken dat voor eenieder vragen vrijstaat en tevens dat ik mij eventueel de vrijheid veroorloof om te antwoorden dat ik om moverende reden geen antwoord wens te geven.
Ik vind het HierEnNu te heet om lang achter mijn PCtje te zitten, but:
I'll be back! [Maar ff niet hier en nu! ]
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie
Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
Re: Ik ben HierEnNu
Welkom HierEnNu, namens het beheerdersteam.
Zou je dit topic even willen doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Je lijkt duidelijk iets in gedachten te hebben, maar voor hier in het voorsteltopic is dit voorlopig genoeg. Zou je dit topic even willen doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Je klinkt skeptisch.
Altijd goed ter overdenking, ook over wat jezelf te berde brengt.
Dan kunnen we misschien van elkaar leren.
Ik zie uit naar je bijdragen binnen een bepaald onderwerp/topic in het discussie forum.
Wat de moderatie aangaat is dit altijd bespreekbaar, maar wel in het Feedback forum.
We hopen steeds weinig te hoeven modereren en dat is dan ook de praktijk van de laatste tijd.
Daarbij gaan we ervan uit, dat het verleden meestal het verleden is.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Welkom!
Ja, eigenlijk is er alleen maar "hier en nu"
En dat wat velen 'acceptatie' noemen is eigenlijk maar al te vaak "weerstand in een jasje" (net zoals een kroket)
Ja, eigenlijk is er alleen maar "hier en nu"
En dat wat velen 'acceptatie' noemen is eigenlijk maar al te vaak "weerstand in een jasje" (net zoals een kroket)
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Wolkom!
Zoek maar uit waar je je tegenaan wil bemoeien, want bemoeienis geeft leven in de brouwerij.
Roeland
Zoek maar uit waar je je tegenaan wil bemoeien, want bemoeienis geeft leven in de brouwerij.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Welkom! Ik ben er nu en jij bent er niet! Maar ik ben wel benieuwd naar je bijdrages! Ddww!
We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkom HierEnNu in het daarstraks. Je zult wel niet om half 2 nederlandse tijd wakker worden, zoals ik hier in Thailand.
Ik wens u alle goeds
Dank voor de welkomstwoorden.
Enig idee waarom 'mijn' systeem jullie mailtjes aanmerkt als gevaarlijke spam/fishing?
Enig idee waarom 'mijn' systeem jullie mailtjes aanmerkt als gevaarlijke spam/fishing?
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude
Welkom vanaf elders
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- Peter van Velzen
- Site Admin
Omdat ze automatisch worden verzonden en geen toetsenbord vereisen misschien? Maak je geen zorgen je krijgt er waarschijnlijk nóg enkele. Je bent wel de eerste die dit meldt zover ik weet,
Ik wens u alle goeds
Ik zal er na de vakantie eens naar kijken.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.
Welkom in deze tijden van warmte
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Ik heb het tot nu toe nooit gezien.
Maar dit ook niet.
Daar ik al enige tijd problemen heb met het Windows 10 emailprogramma, wat begonnen is met steeds weer de updates van Wondows 11, heb ik vandaag Mozilla Thunderbird geïnstalleerd en raad eens?
Alle nieuwe mails, die ik nu binnenkrijg moet ik de eerste keer handmatig toestaan.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- vegan-revolution
- Superposter
Welkom HierEnNu. Is er een "hier en nu" wijsheid?
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Doet me denken aan hopper
Vandaar ook diens verwijzing naar vroeger?
Vandaar ook diens verwijzing naar vroeger?
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkom Foppe1990 namens het beheerdersteam.
Zou je dit topic even willen doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Kan het zijn dat je eerder onder een andere naam op dit forum actief was?Zou je dit topic even willen doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Ik wens u alle goeds