Forumjunk herstelt zich voor
Moderator: Moderators
Forumjunk herstelt zich voor
Beste allemaal,
Als karakterloze slappe junk wil ik graag een herintreden voorleggen in Freethinker forumland. En ik laat dat graag aan jullie over. Heb geen medelijden met mijn cold turkey. Bij weerstand of protest ga ik op zoek naar een andere verslaving.
Geen idee hoe lang ik clean ben geweest, maar o.a. de komst van Barnabas (is misschien al weer vertrokken?) heeft mijn forum(lees)begeerte weer aangewakkerd. Zinloze exercities maar o-zo amusant!!!
De afgelopen maanden heb ik met regelmaat ingelogd en ben weer enkele bijdragen gaan lezen. Veel herkenbaar (soms voorspelbaar) maar altijd interessant en doorgaans de moeite waard.
Privé loopt alles inmiddels op rolletjes behalve dan misschien de nachtelijke paniekaanvallen (in het zweet wakker schrikken met de forumdrang die ik in toom moest houden omdat ik dat hier zo nodig van de daken moest schreeuwen).
De ergernissen zijn er nog (roken, bijgeloof en advocaten), maar ik heb geleerd ze weliswaar te ventileren maar verder in toom te houden. Het kost te veel negatieve energie.
Wil ik ten slotte iedereen die zich geërgerd heeft aan mijn bijdragen mijn excuses aanbieden en bij deze opteren om met een schone lei weer aan te kunnen/mogen vangen.
DikkeMick
Als karakterloze slappe junk wil ik graag een herintreden voorleggen in Freethinker forumland. En ik laat dat graag aan jullie over. Heb geen medelijden met mijn cold turkey. Bij weerstand of protest ga ik op zoek naar een andere verslaving.
Geen idee hoe lang ik clean ben geweest, maar o.a. de komst van Barnabas (is misschien al weer vertrokken?) heeft mijn forum(lees)begeerte weer aangewakkerd. Zinloze exercities maar o-zo amusant!!!
De afgelopen maanden heb ik met regelmaat ingelogd en ben weer enkele bijdragen gaan lezen. Veel herkenbaar (soms voorspelbaar) maar altijd interessant en doorgaans de moeite waard.
Privé loopt alles inmiddels op rolletjes behalve dan misschien de nachtelijke paniekaanvallen (in het zweet wakker schrikken met de forumdrang die ik in toom moest houden omdat ik dat hier zo nodig van de daken moest schreeuwen).
De ergernissen zijn er nog (roken, bijgeloof en advocaten), maar ik heb geleerd ze weliswaar te ventileren maar verder in toom te houden. Het kost te veel negatieve energie.
Wil ik ten slotte iedereen die zich geërgerd heeft aan mijn bijdragen mijn excuses aanbieden en bij deze opteren om met een schone lei weer aan te kunnen/mogen vangen.
DikkeMick
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Re: Forumjunk herstelt zich voor
Fijn om je terug te horen.
Veel junk plezier toegewenst.
Veel junk plezier toegewenst.
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
He DikkeMick, van mij ben je welkom. Kon altijd wel "genieten" van jouw bijdragen, bijvoorbeeld op christelijke fora en ook hier..
Ik snap waar de eager voor forummen vandaan komt. Dat heb ik zelf ook. Op christelijke fora, op youtube en laatst op twitter. Maar met een filter kun je jezelf beschermen tegen te veel met mensen discussiëren.. Met sommige mensen kun je beter niet te veel in discussie treden, zoals wappies, goedgelovigen en complottheoristen.
Ik snap waar de eager voor forummen vandaan komt. Dat heb ik zelf ook. Op christelijke fora, op youtube en laatst op twitter. Maar met een filter kun je jezelf beschermen tegen te veel met mensen discussiëren.. Met sommige mensen kun je beter niet te veel in discussie treden, zoals wappies, goedgelovigen en complottheoristen.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Welkom terug man! Leuk hoor! Ik kon ook genieten van je meeste bijdragen ook al waren we het wel eens niet eens.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Peter van Velzen
- Site Admin
Je hebt een geweldig staaltje wilskracht getoont Dikkemick. Maar ik zie je toch liever actief op dit forum!
Dus "welcome back!"
Dus "welcome back!"
Ik wens u alle goeds
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Dag Dikkemick,
Ben benieuwd waar je je energie in gaat steken.
Overigens leuk gevonden woordspeling die contaminatie: herstellen - zich voorstellen.
De koorddans "ventileren versus in toom houden" is een mooie hobby die je misschien tot een kunst kan verheffen.
Ben benieuwd waar je je energie in gaat steken.
Overigens leuk gevonden woordspeling die contaminatie: herstellen - zich voorstellen.
De koorddans "ventileren versus in toom houden" is een mooie hobby die je misschien tot een kunst kan verheffen.
Born OK the first time
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Welkom terug 
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
welkom terug
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Welkom terug
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
- Ronaldus67
- Ervaren pen
Welkom terug!
Welkom terug DikkeMick.
Moeilijk, moeilijk.
Gefeliciteerd daarmee en ik hoop, als vanouds, je goede rationele gedoseerde bijdragen te lezen, zonder dat je gevoel hierover teveel met je op de loop gaat.De ergernissen zijn er nog (roken, bijgeloof en advocaten), maar ik heb geleerd ze weliswaar te ventileren maar verder in toom te houden. Het kost te veel negatieve energie.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Leuk dat je weer terugkomt.
Fijn weer wat van je te kunnen lezen....
Zat er toevallig laatst nog aan te denken.
Fijn weer wat van je te kunnen lezen....
Zat er toevallig laatst nog aan te denken.
Wat een geinige herintro Dikkemick, erg leuk om te lezen!
Ik ben vol verwachting van wat je schone lei gaat brengen.
Ik ben vol verwachting van wat je schone lei gaat brengen.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Dank allen voor de sympathieke welkommen. Voelt direct weer een beetje als een ichthus in het water.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick