Helder! Dankjewel!
Als ik Queen in mijn dialect schrijf staat er 'Kwieën' oftewel met een lange ie klank, en inderdaad, in mijn dialect schrijven komt over het algemeen overeen met de fonetische klank.
Moderator: Moderators
Helder! Dankjewel!
maar na herlezen veranderde ik dat in 'allebei'.
Smartie schreef:
Allebei of Allebij: Wat is het verschil?
Conclusie
Als je wilt weten of je allebei of allebij moet gebruiken, is het belangrijk om het verschil tussen de twee te begrijpen. Allebei is een voornaamwoord dat gebruikt wordt om te verwijzen naar twee personen of dingen die van elkaar verschillen. Allebij is een voornaamwoord dat gebruikt wordt om te verwijzen naar twee personen of dingen die hetzelfde zijn. Als je twee personen of dingen hebt die van elkaar verschillen, moet je allebei gebruiken. Als je twee personen of dingen hebt die hetzelfde zijn, moet je allebij gebruiken.
Hoe gebruik je allebei?
Als je twee personen of dingen hebt die van elkaar verschillen, moet je allebei gebruiken. Bijvoorbeeld: “Ik heb allebei mijn ouders gezien.”
Hoe gebruik je allebij?
Als je twee personen of dingen hebt die hetzelfde zijn, moet je allebij gebruiken.
Bijvoorbeeld: “Ik heb mijn ouders allebij gezien.”
Over "verminking der Nederlandse taal" gesproken! Je hebt je laten beetnemen. Gegeven informatie is volstrekte onzin. Het is nooit "allebij". Dat woord bestaat helemaal niet.HierEnNu schreef: ↑15 mar 2024 19:36
Allebei of Allebij en wat is het verschil?
Dus, als zelfverklaarde notoire mierenneuker, ff opzoeken!
Smartie schreef:
Allebei of Allebij: Wat is het verschil?
Conclusie
Als je wilt weten of je allebei of allebij moet gebruiken, is het belangrijk om het verschil tussen de twee te begrijpen. Allebei is een voornaamwoord dat gebruikt wordt om te verwijzen naar twee personen of dingen die van elkaar verschillen. Allebij is een voornaamwoord dat gebruikt wordt om te verwijzen naar twee personen of dingen die hetzelfde zijn. Als je twee personen of dingen hebt die van elkaar verschillen, moet je allebei gebruiken. Als je twee personen of dingen hebt die hetzelfde zijn, moet je allebij gebruiken.
Hoe gebruik je allebei?
Als je twee personen of dingen hebt die van elkaar verschillen, moet je allebei gebruiken. Bijvoorbeeld: “Ik heb allebei mijn ouders gezien.”
Hoe gebruik je allebij?
Als je twee personen of dingen hebt die hetzelfde zijn, moet je allebij gebruiken.
Bijvoorbeeld: “Ik heb mijn ouders allebij gezien.”
Verzonnen? misschien maar, alle bij het genootschap onze taal actieve personen, zouden kunnen weten, dat een haperende spatiebalk kan leiden tot allebij het genootschap onze taal actieve personen!
Nee, ik heb geen aandelen in het woord 'zulks'.
De Grote van Dale 1961.
Laten we het dan meteen helemaal corrigeren.Om mij moverende redenen ga ik op zulks niet in.
Dacht reden en redenen beiden konden.
Bijna 3 vouten in 1 zin? Zulks zou niet moeten kunnen.