Rereformed schreef: ↑21 apr 2023 12:42Om het goed te maken doe ik al 16 jaar boete.
Die reprimande in rood betekend voor jou hel en vagevuur, en dan komt er nu nog 16 jaar bij omdat je mij zwaar beledigd hebt, mai, mijn excuses….
Ai, ai, moet ik hier werkelijk nog tot 2039 rondzwalken?
En dan in mijn schommelstoel nog al die toekomstige discussies moeten zien voorbijgaan over of je iemand nog man of vrouw mag noemen? En of met AI-emotional premium class uitgeruste robots mee mogen doen op het forum? En op de koop toe nog te horen krijgen dat dit een vreselijk forum is omdat het vol zit met ouwe vleeseters?
Ai, ai, moet ik hier werkelijk nog tot 2039 rondzwalken?
Ik kan ook niet helpen, had je me maar niet moeten beledigen
En dan in mijn schommelstoel nog al die toekomstige discussies moeten zien voorbijgaan over of je iemand nog man of vrouw mag noemen? En of met AI-emotional premium class uitgeruste robots mee mogen doen op het forum? En op de koop toe nog te horen krijgen dat dit een vreselijk forum is omdat het vol zit met ouwe vleeseters?
Ja ik zie het wel gebeuren idd
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Mus schreef: ↑25 apr 2023 11:11Ligt er aan, is de grond een beetje vruchtbaar hier? Want ook een struismus moet eten natuurlijk
Ik vind de vruchtbaarheid varieëren van droog heet woestijnachtig tot nat koud arctisch en alles daar tussen in, waarbij ik gemerkt heb dat het voor mij voedzamer is om actief luisterend vragen te stellen dan mijn reeds sterk gevormde mening naar voren te brengen.
Maar qua houding geef ik dan toch eerder de voorkeur
aan de mentaliteit van een Adelaar
dan die van een Struismus.
.
A meaningful silence is always better than meaningless words. .
Puh, puh, en bedankt hé…. niet alle struismussen over één kam scheren, de meeste struismussen hebben zo hun reden de kop in het zand te steken en eerlijk ik denk dat iedere van ons wel ergens een struismus in zich heeft, we hoeven er alleen maar van bewust te worden en de hele wereld veranderd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Mus schreef: ↑25 apr 2023 14:51
Puh, puh, en bedankt hé…. niet alle struismussen over één kam scheren, de meeste struismussen hebben zo hun reden de kop in het zand te steken en eerlijk ik denk dat iedere van ons wel ergens een struismus in zich heeft, we hoeven er alleen maar van bewust te worden en de hele wereld veranderd.
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, als Adelaar heb ik over het algemeen in het hier en nu heel veel waardering voor de houding van de Struismussen, want ook Adelaars moeten eten tenslotte, maar als houding voor mij zelf?
Lijkt me wel lachen overigens als ik tijdens mijn zelfonderzoek tot de ontdekking zou komen dat ik helemaal geen Adelaar ben maar zonder het zelf te weten een 'vermomde' Struismus!
.
Mus schreef: ↑25 apr 2023 14:51
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, als Adelaar heb ik over het algemeen in het hier en nu heel veel waardering voor de houding van de Struismussen, want ook Adelaars moeten eten tenslotte, maar als houding voor mij zelf?
Lijkt me wel lachen overigens als ik tijdens mijn zelfonderzoek tot de ontdekking zou komen dat ik helemaal geen Adelaar ben maar zonder het zelf te weten een 'vermomde' Struismus!
Het wordt een beetje struismussen verwarring zo. Ik snapte je verwijzing naar struismussen wel. Zonder mezelf op de borst te slaan maar ik ben een adelaar terug geïncarneerd in een struismus.
Wat ik wilde zeggen is dat rasechte struismussen zo hun reden hebben om de kop in het zand te steken en dat daar niks verwijtbaar in te vinden is. Je vroeg me eerder waar ik mijn geduld vandaan haal. Ik was ooit een struismus, toen werd ik dus een adelaar om vervolgens weer terug te keren als struismus. Ik heb er geduld van geleerd omdat ik er mezelf in terug zag en nog wist hoe ik erbij zat op het moment dat ik nog een rasechte struismus was, ik ervaar niet behoefde naar strijd, nooit gevoeld ook en toch kwam ik steeds in strijd tot ik leerde dat ik zelf de strijd onderhield, snap je?
Mus schreef: ↑25 apr 2023 17:43
Nog even HeN, wanneer je een vermomde struismus was zou je dat wel weten, daar is geen twijfel over mogelijk. Your welcome
Oeps ik vermoed zomaar dat ik je verkeerd begrepen heb. Als adelaar heb je struismussen nodig omdat ze je dan niet zien aankomen wanneer je trek hebt? En idd in dat geval zou je er zomaar achter kunnen komen dat je een vermomde struismus bent wanneer je je zelf per ongeluk in je gat pikt
Mus schreef: ↑25 apr 2023 17:43Nog even HeN, wanneer je een vermomde struismus was zou je dat wel weten, daar is geen twijfel over mogelijk. Your welcome
Oeps ik vermoed zomaar dat ik je verkeerd begrepen heb. Als adelaar heb je struismussen nodig omdat ze je dan niet zien aankomen wanneer je trek hebt? En idd in dat geval zou je er zomaar achter kunnen komen dat je een vermomde struismus bent wanneer je je zelf per ongeluk in je gat pikt
HeN? Ja, gegrilde kip is bijna net zo lekker als StruisMusBiefstuk! Ik herinner me van een vorig leven dat ik trachtte te reïncarneren als StruisMus, maar dat is toen niet goed bevallen, want ik kwam enigszins verkeerd terecht!
.