Ik schreef tekst bestandjes hé, niet foto's.
Alhoewel ik wel is een schermafbeelding maakte van wat er verscheen in privébericht naar mij toe op dat forum zoals deze van zeven jaar geleden toen ik schreef als Katerie daar...
De context was dat ik het ego van dat 'verlichte' forumlid met de naam sterrenstof gekieteld had door een willekeurige foto van één baby uit de duizenden op internet op het forum te plaatsen en schreef dat het de baby van haar kleinkind was en dat ik die zou verbranden met bijhorende foto van een brandstapel eveneens willekeurig door mij van internet geplukt.
Daarrond ontstond heel wat heisa! Verlichte grootmoe sterrenstof voelde zich gekwetst.
Moet je zien, ze begon dan over misbruiken van een privéfoto, auteursrecht, portrechtrecht en de rechter!
Niet te geloven.
Op het openbaar deel van het waarheidvinding forum schreef ze: "onschuldige baby's werden blootgesteld aan bedreiging".
Andere meevoelende vrouwelijke 'verlichte' forumleden sloten aan met "Er zijn mensen beledigd, gekwetst, baby's op de brandstapel gezet".
Nog anderen lieten zich als protest tegen mijn vermeende kwetsen van (groot)moedergevoelens uitschrijven op het forum.
Weer anderen eisten een schrijfbeperking tot ban van mij.
Oh mensen lief, ik zit er nu weer hardop van te schaterlachen.
Laurens de forumbaas kon ook goed lachen met heel het spektakel omtrent het toneelstuk dat ik opvoerde.
Hij schreef toen...
Daar het onbekend boekwerkje van Byron Katie waar Laurens het over had > https://www.waarheidvinding.nl/waarheid ... osing+moonHet toneelstuk dat Katerie opvoerde is ontleend aan een onbekend boekwerkje van Byron Katie dat de gedachtegang verwoord van gevorderden op weg naar zelfrealisatie en gaat over het verstoren van de droom. Dat verhaal moet je niet loslaten op mensen die daar helemaal niet aan toe zijn.
Echter de frustratie die dat voor niet ingewijden oproept is uitermate geschikt om te ontdekken wat ego met je vermag te doen. Ook hier zie je dat er naar buiten wordt gewezen (aanklagen) in plaats van het ego gedegen aan de tand te voelen. Echter het toont moed om te blijven kijken en niet af te haken.
Laurens
Nog een schermafbeelding die ik bijgehouden heb in verband met de heisa rond mijn toneelstuk van leden die uit protest vroegen dat hun account opgeheven werd.
Laurens, trad toen als forumpolitie op onder de forumnaam Renoir....
Ja, ik heb soms wel wat ‘last’ van nostalgische gevoelens omtrent dat forum vol met verlichte ego's toen.