Ja, leuk, dan kunnen de Palestijnen daar sterven van honger en dorst, een voordeel je bent binnen een paar dagen dood wanneer je niet drinkt. Wow, hoe goed moet het voelen wanneer je eerst uit je hometown Palestina wordt vervolgd en verdreven vervolgens wordt je uit je vluchtingengebied de woestijn in geschopt en dat allemaal om Israël tevreden te houden. Alles, zelfs het verkopen van de eigen ziel heeft men er voor over om het oorlogstrauma te vergoeden, en de staat Israël buit dat op alle mogelijke manieren tot op het bot uit. Goed de woestijn zal het zijn, een vredige dood gewenst, en mocht je niet sterven dan kan je ook daar uiteindelijk bommen op je kop verwachten mocht de woestijn misschien groen gekregen hebben, want de ongelimiteerde door PTSS gestuurde geprojecteerde wraakhonger van Israël zal niet stoppen bij de grens van een woestijn, want van mij, van mij, van mij je hebt het groen gemaakt en dus zit op iets dat van mij is en dus heb ik het recht je af te maken, smerige vuile rot mof, sorry ik ben een Palestijn, ik ben een broeder, mee hoor je bent een rot mof, ik zie het toch. Het is om te janken zo triest… trauma’s maken meer kapot dan je lief is, veel meerBonjour schreef: ↑11 feb 2025 16:04
Als Israël nu eens een deel van de aangrenzende woestijn ontruimt en ze verder met rust laat. Dat lijkt me een betere oplossing.
Aanvullinkjes, aanvullinkje.