Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

dikkemick
Adelaar

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door dikkemick »

appelfflap schreef: 29 okt 2024 20:50
gerard_m schreef: 29 okt 2024 20:24 Kom eens met een alternatief
internationaal recht,
Dan is het: Daaaaaaaaaaaaag Israël!
Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar weten wij helemaal niets van.
Spuit Elf.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

internationaal recht,
En hoe zou dat volgens jou dan moeten gaan?

Een voorbeeld:

Internationaal Strafhof vaardigt arrestatiebevel uit tegen Poetin voor kinderdeportaties. Hij had in Zuid Afrika gearresteerd kunnen worden. Zuid Afrika die het arrestatiebevel van het internationaal strafhof gewoon naast zich neerlegt maar wel een proces tegen Israël begint bij het internationaal strafhof!

En wie wordt samen gespot op de BRICS top? Een opvallende aanwezige is secretaris-generaal Antonio Guterres van de Verenigde Naties. Secretaris-generaal van wat??? Ja, dat dus!

Denk je nou echt Appelfflap dat Israël zich daar ene flikker van aantrekt? Zoals ik net al aantoonde, het Internationale Strafhof stelt net zo weinig voor als Hamas, Iran & Hezbollah om de Palestijnen geven!

Internationaal recht, lik me reet om dikkemick vrijelijk te citeren.
We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
lost and not found yet!
Bevlogen

dikkemick schreef: 29 okt 2024 21:09
internationaal recht,
Dan is het: Daaaaaaaaaaaaag Israël!
En hoe zou dat volgens jou dan moeten gaan?

Een voorbeeld:

Internationaal Strafhof vaardigt arrestatiebevel uit tegen Poetin voor kinderdeportaties. Hij had in Zuid Afrika gearresteerd kunnen worden. Zuid Afrika die het arrestatiebevel van het internationaal strafhof gewoon naast zich neerlegt maar wel een proces tegen Israël begint bij het internationaal strafhof!

En wie wordt samen gespot op de BRICS top? Een opvallende aanwezige is secretaris-generaal Antonio Guterres van de Verenigde Naties. Secretaris-generaal van wat??? Ja, dat dus!

Denk je nou echt dikkemick dat Israël zich daar ene flikker van aantrekt? Zoals ik net al aantoonde, het Internationale Strafhof stelt net zo weinig voor als Hamas, Iran & Hezbollah om de Palestijnen geven!

Internationaal recht, lik me reet om jou vrijelijk te citeren.

En daarbij, je schrijft duidelijk daaaaaaaaaaaag Israël! Dat is een heel duidelijk argument dat jij de vernietiging van de Staat van Israël wel ziet zitten! Antisemiet die je bent, wat ik al eerder aangaf! Maar weer geen reactie toch? En je was toch duidelijk TEGEN terrorisme? Moet ik de post nog even terugzoeken?
We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
lost and not found yet!
Bevlogen

lost and not found yet! schreef: 28 okt 2024 21:46
dikkemick schreef: 28 okt 2024 11:39 Kun je nagaan als jij en je familie al 40 jaar onderdrukt en/of bedreigd worden.
Dat maakt het slechte in mensen los. Waarmee ik niets wil goedpraten, omdat er in een dergelijk geval overlegd moet worden.
Alleen is voor overleg 2 partijen nodig. En misschien een derde onafhankelijke partij die de boel in goede banen leidt voor beide kanten!
Enige waar nu het iedereen wel over eens is, is dat voor terreur nooit plaats, tijd en begrip is.
Wel begrip dus voor het ontstaan van tegenstand, weerstand maar niet voor terreur.
Welke onafhankelijke derde partij? Geef eens een voorbeeld! UNIFIL? Kijk wat er gebeurd is in Libanon met het juist wegkijken van het bouwen van tunnels en wapendepots naast bases van UNIFIL! En dan janken als Israël wat uitvoert omdat UNIFIL het tegenovergestelde gedaan heeft dan wat de wereld had verwacht! En de internationale gemeenschap maar betalen voor de 10.000 blauwhelmen die de vrede moe(s)ten bewaren. Wat een giller!

Met je laatste alinea ben ik het 100% eens! Blijkbaar zie je in dat zowel Hamas, als Hezbollah, terroristische organisaties zijn waar NIET mee te onderhandelen valt. Tegen elk voorstel hebben ze keihard NEE gezegd. Dus nog een keer in dit topic, hoe wil je onderhandelen met iemand die absoluut niet wil onderhandelen? Je spreekt in je tweede alinea faliekant de eerste tegen. Ben weer benieuwd!
@ dikkemick, ik herhaal deze nog maar een keer. Niet gelezen of niet de mogelijkheid om te reageren? Geen reactie is ook een reactie!
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

lost and not found yet! schreef: 29 okt 2024 21:27:scissors:
@ dikkemick, ik herhaal deze nog maar een keer.
Niet gelezen of niet de mogelijkheid om te reageren?
Geen reactie is ook een reactie!
Sinds ik besef dat hij iedere reactie zijnerzijds onderschrijft met diens onderschrift,
is me duidelijk gewordendat hij meerdere diametraal tegengestelde meningen kan hebben.
Het zal dus voor hem zelf ook best wel ingewikkeld zijn ... :wink:
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie

Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
lost and not found yet!
Bevlogen

:D l
HierEnNu schreef: 29 okt 2024 21:48
lost and not found yet! schreef: 29 okt 2024 21:27:scissors:
@ dikkemick, ik herhaal deze nog maar een keer.
Niet gelezen of niet de mogelijkheid om te reageren?
Geen reactie is ook een reactie!
Sinds ik besef dat hij iedere reactie zijnerzijds onderschrijft met diens onderschrift,
is me duidelijk gewordendat hij meerdere diametraal tegengestelde meningen kan hebben.
Het zal dus voor hem zelf ook best wel ingewikkeld zijn ...
:D :D :D Jouw analyse zegt wel wat over iemand! Deze is tenminste gedegen onderbouwd maar laten we de reactie van dikkemick even afwachten! Inderdaad wel jammer dat hij in zijn fulmineren de laatste tijd de rokers vergeet! Dat vind ik dan weer niet politiek correct, maar ik kan het mis hebben! Kom op dikkemick! Je kunt BETER! Ach god, gebruik ik weer jouw schrijfwijze met hoofdletters! Sorry, dat was en is echt jou ding! Kun je me vergeven hiervoor? Dank je wel!
appelfflap
Superposter

Bericht door appelfflap »

lost and not found yet! schreef: 29 okt 2024 21:16 En hoe zou dat volgens jou dan moeten gaan?
Dat Israel internationaal recht respecteert, het is echt geen hogere wiskunde
lost and not found yet!
Bevlogen

appelfflap schreef: 29 okt 2024 22:39
lost and not found yet! schreef: 29 okt 2024 21:16 En hoe zou dat volgens jou dan moeten gaan?
Dat Israel internationaal recht respecteert, het is echt geen hogere wiskunde
En Rusland moet dat ook doen? Internationaal recht respecteren? Waarom Israël wel en Rusland niet? Zoals ik al eerder aangaf, het internationaal recht stelt geen ene flikker voor! Wat begrijp je daarvan niet? Zolang Rusland geen internationaal recht respecteerd, geef me een reden waarom Israël het wel zou doen?!

Het heeft een dag geduurd alvorens men weer in de fout gaat en in plaats on topic argumenten uit te wisselen reageert met oneliners en ad hominems.

Er zijn twee meldingen, een betreft een beschuldiging van antisemietisme, de ander omtrent het volledig off topic zijn van een bericht. Alhoewel beide formeel juist lijken, zijn ze - denk ik - het gevolg van een one-liner zonder argumenten van de melder zelf.

Zodra een der deelnemers in de fout gaat menen anderen zich ook te mogen laten gaan.

Voor alle duidelijkheid: Met dit bericht heeft deze tekst niets te maken. Het is toevallig het laatste bericht voordat ik het onderwerp weer voor één dag sloot.

Peter van Velzen

Ik ga het onderwerp weer openen maar waarschuw degenen die door het plaatsen van oneliners of niet grondig onderbouwde beschuldigingen van forumleden de discussie onmogelijk maken dat zij een volgende keer op een officiële waarschuwing moeten rekenen!

Peter van Velzen
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Een opmerking naar aanleiding van het láatste bericht. Als sommigen immoreel handelen is dat geen argument om dat dan ook maar te doen. Althans voor mensen die moreel denken.
Ik wens u alle goeds
lost and not found yet!
Bevlogen

Peter van Velzen schreef: 31 okt 2024 03:27 Een opmerking naar aanleiding van het láatste bericht. Als sommigen immoreel handelen is dat geen argument om dat dan ook maar te doen. Althans voor mensen die moreel denken.
Er is geen rekbaarder begrip dan moraliteit.
Wat heb ik gezegd over one-liners?
Moet ik je nu al meteen een officiële waarschuwing geven?

Peter van Velzen
Gerard R.
Bevlogen

Bericht door Gerard R. »

Weten jullie wat ik ook erg vind? Wat er in de hersens van die Israëlische militairen wordt gepompt.
Zie in video, aardige knappe gozers, die best menselijk en zinnig kunnen praten (naast dat er uiteraard ook kl**tzakken zijn).

Die worden door de omstandigheden gedwongen een (bijna) genocide uit te voeren, van alles te barsten te schieten,
niet te letten op leed, maar 'de opdracht uit te voeren'. Dat is 'verdedigen' tegen de terreur van Hamas, maar wat als
het een beetje boel ontaardt in iets veel groters van meneer Netanyahu, die van pluche houdt en die bang is van justitie?

Wat zal dát doen met die mensen? Wat zal dát doen met de geest in het Israëlische volk naast wat het doet met
de Israëlische buren en de wereld.? Zouden ze nu alweer zitten te wachten op de volgende Amerikaanse wapenleveranties??

Weer zo'n een dieptepunt...
Sailing on a ship to nowhere... Behaving like idiots... Silly human race.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

lost and not found yet! schreef: 31 okt 2024 08:06
Peter van Velzen schreef: 31 okt 2024 03:27 Een opmerking naar aanleiding van het láatste bericht. Als sommigen immoreel handelen is dat geen argument om dat dan ook maar te doen. Althans voor mensen die moreel denken.

Peter van Velzen
Voor mijn en andermans duidelijkheid een vraagje, geldt dat one-liner decreet alleen voor dit topic en/of voor lanfy, want elders gaat men lustig door met one-liners en uit jouw modinfo begreep ik [vanuit mijn begripsbeperking?]:
  • "door het plaatsen van oneliners de discussie onmogelijk maken",
en aangezien ik ff niet zie hoe lanfy's rake opmerking
  • "Er is geen rekbaarder begrip dan moraliteit."
de discussie zou belemmeren begrijp ik jouw vraag niet?
Ik wil namelijk graag voorkomen dat ik een waarschuwing krijg, snap?
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie

Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
lost and not found yet!
Bevlogen

lost and not found yet! schreef: 31 okt 2024 08:06

Peter van Velzen
Een oneliner? Hoe kom je daarbij? Heb je mijn eerder bericht niet gelezen waar ik met de oneliner op reageer?

Lanfy schreef:

Dat dus, om het over moraliteit te hebben! Nogmaals, er is geen rekbaarder begrip! Of vind je het wel oke dat Zuid-Afrika, ondanks de uitspraken van het Internationaal Strafhof Poetin NIET heeft gearresteerd?
Mus
Forum fan

Bericht door Mus »

lost and not found yet! schreef: 01 nov 2024 23:16

Lanfy schreef:

Dat dus, om het over moraliteit te hebben! Nogmaals, er is geen rekbaarder begrip! Of vind je het wel oke dat Zuid-Afrika, ondanks de uitspraken van het Internationaal Strafhof Poetin NIET heeft gearresteerd?
Bovenstaande klopt niet, zie onderstaande link.

Poetin afwezig op top in Zuid-Afrika uit vrees voor arrestatie

Je kan je afvragen of hij uberhaubt zou zijn gegaan ook zonder overleg. Ik denk van niet.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Onze flyerende helden hebben hun dieptepunt nog niet bereikt, maar komen in de buurt.

https://www.nd.nl/varia/varia/1245009/k ... noord-gaza

Door een aanval op een vaccinatiecentrum in het noorden van Gaza zijn zaterdag zeker zes mensen gewond geraakt, onder wie vier kinderen. Dat meldt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). In Noord-Gaza is zaterdag de vaccinatiecampagne tegen polio hervat.
Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar weten wij helemaal niets van.
Spuit Elf.
Plaats reactie