Zulks heb ik nergens geschreven!
Geef een quote met verwijzing naar de context waar je zulks uit afleidt,
dan kunnen we dat misverstand misschien ophelderen.
Moderator: Moderators
Zulks heb ik nergens geschreven!
Over eenzijdige voorstelling van zaken gesproken? Is het hier niet een beetje de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?HierEnNu schreef: ↑09 feb 2025 12:00
Brrr ... jij maakt het zelden makkelijk om inhoudelijk te blijven reageren, maar ik
blijf mijn best doen, ook om de discussie niet te polariseren. Wil jij in je reactie
ook je best doen om inhoudelijk te blijven zonder op polarisatie aan te sturen?De morele gelijkstelling die jij maakt tussen gevangenhouding en terroristische
- Bij voorbaat dank!
aanslagen is zeer misleidend. Zelfs PTSS en begrijpelijke radicalisering kunnen
terrorisme nooit rechtvaardigen. Ja, onderdrukking en schendingen van mensen-
rechten kunnen zeker wel bijdragen aan radicalisering, maar voor zover Israël zich
daar al schuldig aan maakt, betekent dat nog steeds niet dat Israël verantwoordelijk
is voor 'Operatie al-Aqsa Storm' en/of andere terroristische acties van Hamas&Co.
De gewapende strijd tegen de staat Israël valt niet te rechtvaardigen,
net zo min als willekeurige aanslagen op burgers. Bovendien werd
de oprichting van Israël in 1948 destijds internationaal erkend.
Jouw redenering vertrekt vanuit een eenzijdige voorstelling van zaken.
Je plaatst oorzaken en gevolgen in een verkeerde volgorde en lijkt impliciet
terrorisme te rechtvaardigen. Dat laatste moet sowieso altijd actief
verworpen worden, tenzij men voorstander is van terrorisme ... Toch?
Dikkemick schreef dat in reactie op wat ik schreef!Bonjour schreef: ↑09 feb 2025 12:04Ja, ze hebben het recht er zo over te denken. Iedereen heeft het recht afschuwelijkee ideeën erop na te houden. De problemen komen pas als ze de ideeën uitspreken. Dus dat recht betekent niet dat de uitspraken geaccepteerd moeten worden, daar ze gewoon racistisch zijn.
niet op dit forum Bonjour
klopt, dit is geen ziekelijk racisme, dit is erger en perfect aanvaardbaar op dit forum
Ik denk dat jij Mus niet zo goed begrepen hebt m.b.t. tot die zgn serieusheid ChaimNimsky, ik had niet anders van je verwacht, het zij je vergeven.ChaimNimsky schreef: ↑09 feb 2025 12:34 Iemand - ik denk dat het Mus was - vraagt notabene serieus of er kansen waren voor de Palestijnen![]()
Vele van jouw berichten ademen de sfeer uit dat Palestijnse levens minder waard zijn dan Israëlische.HierEnNu schreef: ↑09 feb 2025 12:30Dikkemick schreef dat in reactie op wat ik schreef!Bonjour schreef: ↑09 feb 2025 12:04Ja, ze hebben het recht er zo over te denken. Iedereen heeft het recht afschuwelijkee ideeën erop na te houden. De problemen komen pas als ze de ideeën uitspreken. Dus dat recht betekent niet dat de uitspraken geaccepteerd moeten worden, daar ze gewoon racistisch zijn.
Welke uitspraken schreef ik die jij hier en nu als "gewoon racistisch" classificeert?
Waarschijnlijk vergiste jij je, moet wel, maar dan wel graag een rectificatie:
- ik schreef daar namelijk niets racistisch, integendeel!
Dat is niet onmogelijk hoor. Ik sta achter Israël en zulks beïnvloed zeker mijn perceptie,
Als wat ik schreef zo eenzijdig was als jij beweerde,Mus schreef:Een staat die gebouwd is door mensen met een meer dan waarschijnlijk een zware vorm van PTSS vanwege de tweede wereldoorlog en als gevolg daarvan een ander volk dat leefde op de plek waarvan men vond dat dat men zich dat wel mocht toe-eigenen vanwege een in mijn ogen idioot idee van geboorterecht, het land een andere naam gaf en er vervolgens een vlaggetje op plantte met ‘van ons’ en wie niet onder ons valt verdrijven we, pesten we weg, pikken we alsnog hun bezittingen van in en/of zetten we ze gevangen om niks en/of vermoorden ze, met tot op zekere hoogte toestemming van uit de internationale gemeenschap, is wel geoorloofd terrorisme vanuit PTSS? Want dat is wat die nieuwbakken staat doet en heeft gedaan en maak ik jou uit woorden op als oké en hun recht.
Het is niet zo moeilijk om het terug te vinden. Typ in zoekvlak in de blauwe balk van het logo van freethinker de woorden: de door HierEnNu meermaals gebezigde woorden over Palestijnse moeders en de waarde van hun hun baby’s en er zal een fraai rijtje met de gezochte zinsnede naar voren komen.
Ja, maar ik.moet ZULKS altijd geheel letterlijk reproduceren van HierEnNu, want ZULKS had hij niet letterlijk gezegdMus schreef: ↑09 feb 2025 13:13Het is niet zo moeilijk om het terug te vinden. Typ in zoekvlak in de blauwe balk van het logo van freethinker de woorden: de door HierEnNu meermaals gebezigde woorden over Palestijnse moeders en de waarde van hun hun baby’s en er zal een fraai rijtje met de gezochte zinsnede naar voren komen.
Gaan we zo beginnen?
viewtopic.php?p=652763#p652763HierEnNu schreef: ↑09 feb 2025 13:16Gaan we zo beginnen?
Hoe zou jij het vinden als iemand beweert:Man, man, dat is toch geen manier van doen zo, vind jij wel? Doe zulks dan zelf ook niet!
- "dikkemick Heeft zelf bewezen dat hij een antisemiet is en
heeft dat zelfs zelf geschreven en is ook vanwege antisemitisme op de vingeers getikt,
volgens mij, maar ik ben niet handig in terugzoeken van berichten."
Zoek dan eerst op tot je wel vindt en ben niet zo lui,
kom vooral niet met je eeuwige smoesjes,
en houdt je impliciete beschuldigingen voor jezelf
zolang je zulks niet aan kunt tonen! OF Is dat AL te moeilijk voor je?
Zeker is zulks duidelijk genoeg, want ik schrijf wat ik bedoel!dikkemick schreef: ↑09 feb 2025 13:16 viewtopic.php?p=651521&hilit=Moeders#p651521
...Als ik er van moet uitgaan dat Hamas&Co niet uit te roeien is vanwege het feit dat de Gazaanse moeders bereid blijven om voldoende kinderen te blijven baren en die vervolgens af te staan om Hamas&Co telkens van vers kanonnenvlees te voorzien, in....
ZULKS lijkt me duidelijk genoeg!