Het geheim van de graancirkels.

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Het geheim van de graancirkels.

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Graancirkels hebben niets met aliens van doen.
Ik heb van mijn dochters vernomen wie de ware makers zijn, dat zijn heksen.
Jonge heksen moeten examen doen in het bezemvliegen en laag over de grond scheren is daar een onderdeel van, hier bij ontstonden in de vijftiger jaren bij toeval deze cirkels en de examen commissie heeft het toen tot en onderdeel van het examen gemaakt.

Een gewone cirkel aanleggen is het gemakkelijkst dan wordt er dwars gevlogen over het graan maar als er puntige stukjes zijn dan moet dat met het zogenaamde staartzwabberen van de bezem dat is volgens mijn dochters (en die kunnen het weten) het moeilijkste wat er is.

Uiteraard mag bij dit alles de grond net niet geraakt worden, wie de grond raakt is gezakt voor dit onderdeel.

Dat de figuren steeds ingewikkelder worden heeft zo zijn oorzaken:

1. De jonge heks volgt tegenwoordig veel betere opleidingen en kiezen heel vaak voor wiskunde (wat te prijzen is) in hun wereldse vakken pakket. Dat brengt ze weer op ideeën voor ingewikkelder graanpatronen.

2. De jonge heks die de mooiste cirkel van het jaar maakt, krijgt hiervoor een beloning en ook genoeg aanzien om in een kring te worden opgenomen.

Het is een wisselwerking want hierdoor gaan de jonge heksjes juist weer wiskunde doen om de mooiste cirkels te kunnen maken.

P.S.
Hopelijk is met deze uitleg al dat domme bijgeloof aan UFO's en ALIENS uit de wereld.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Plaats reactie