Peter van Velzen schreef: ↑22 jun 2024 03:14
dikkemick schreef: ↑21 jun 2024 19:34
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑21 jun 2024 19:28
Iedereen lijkt al weer vergeten dat het Zuiden weer met die ballonnen was begonnen.
Serieus?
Ik vind het echt te kleinzielig voor woorden.
Laat elkaar (VERDOMME) eens met rust.
Ook als dat betekent dat men elkaar dus laat stikken onder de druk van een kwaadaardige dictator?
Zou het zuiden daar nog iets aan kunnen veranderen? Kim trekt zich van de gehele wereld niets aan, wordt vriendjes (voor zolang het duurt) met Rusland en China dus laat die muur er maar komen. Een totale afzondering van Noord Korea lijkt mij het beste.
Maar dan wel op voorwaarde dat deze dictatuur zich verder nergens mee bemoeit.
En dat is inderdaad zeer sneu en zielig voor de onderdrukte bevolking maar grijp je hier in riskeer je zeker die WO III.
En Kim, die meent dat hij de onschendbare God op aarde is zal dan mi niet te beroerd zijn zijn kernwapens in te zetten.
En dat zou weer zonde zijn want zijn muur wordt dan uiteraard weer volkomen verpulverd en de onderdrukte inwoners weten weer (nog immer?) van niets want die zullen allen dood zijn. Kim overleeft dan wellicht nog een paar weken diep onder in zijn tunnel complex.
Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar weten wij helemaal niets van.
Spuit Elf.