Het is anders, dat Nederland heeft nooit bestaan.
Kabinet-Schoof: wedervaardigheden
Moderator: Moderators
Re: Kabinet-Schoof: wedervaardigheden
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Nederland is een beetje een aanpasser of in negatieve bewoording een draaikont.
Men hobbelt meestal wat achter trends aan. Dat geeft kansen.
We, the people.. sailing on a ship to nowhere... Behaving like idiots. Making it hell. Strange...
Weet ik. Maar dat ziet het PVV gepeupel voor zich
Alle blanke mensen weer op klompen
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
https://www.jpost.com/international/article-831341

Politiek hè? draait u zich nog eens om als de verWildering toeslaat....Dutch Prime Minister Dick Schoof on Friday said there could be options for Israel's Prime Minister Benjamin Netanyahu to visit the Netherlands without being arrested, despite the International Criminal Court's (ICC) arrest warrant against him.
His words seemed to tone down a previous stance by his foreign minister Caspar Veldkamp, who last week in parliament said the Netherlands fully cooperates with the ICC, explaining that meant "we act on arrest warrants for people who are on Dutch territory."

We, the people.. sailing on a ship to nowhere... Behaving like idiots. Making it hell. Strange...
On friday pas? Goh, terwijl ik dit reeds op zondag plaatste:Gerard R. schreef: ↑29 nov 2024 18:33 https://www.jpost.com/international/article-831341Politiek hè? draait u zich nog eens om als de verWildering toeslaat....Dutch Prime Minister Dick Schoof on Friday said there could be options for Israel's Prime Minister Benjamin Netanyahu to visit the Netherlands without being arrested, despite the International Criminal Court's (ICC) arrest warrant against him.
His words seemed to tone down a previous stance by his foreign minister Caspar Veldkamp, who last week in parliament said the Netherlands fully cooperates with the ICC, explaining that meant "we act on arrest warrants for people who are on Dutch territory."![]()
HierEnNu schreef: ↑24 nov 2024 10:41
Netanyahu wordt bij bezoek aan Nederland NIET per definitie gearresteerd!
MP Schoof heeft met andere woorden tijdens een persconferentie
duidelijk gemaakt dat als Netanyahu 'met de juiste smoes' [mijn woorden!]
Nederland bezoekt hij NIET gearresteerd zal worden:
Zie video omstreeks na 1 minuut:
Schoof woest over lekken geheime reis Israël
A great paradox of our physical senses is that your brain
actually shows you what you believe, not what you see..
.
A meaningful silence is always better than meaningless words.
.
.
.
Er is verschil tussen een forumschrijver en een MP.HierEnNu schreef: ↑29 nov 2024 19:56On friday pas? Goh, terwijl ik dit reeds op zondag plaatste:Gerard R. schreef: ↑29 nov 2024 18:33 https://www.jpost.com/international/article-831341Politiek hè? draait u zich nog eens om als de verWildering toeslaat....Dutch Prime Minister Dick Schoof on Friday said there could be options for Israel's Prime Minister Benjamin Netanyahu to visit the Netherlands without being arrested, despite the International Criminal Court's (ICC) arrest warrant against him.
His words seemed to tone down a previous stance by his foreign minister Caspar Veldkamp, who last week in parliament said the Netherlands fully cooperates with the ICC, explaining that meant "we act on arrest warrants for people who are on Dutch territory."![]()
HierEnNu schreef: ↑24 nov 2024 10:41
Netanyahu wordt bij bezoek aan Nederland NIET per definitie gearresteerd!
MP Schoof heeft met andere woorden tijdens een persconferentie
duidelijk gemaakt dat als Netanyahu 'met de juiste smoes' [mijn woorden!]
Nederland bezoekt hij NIET gearresteerd zal worden:
Zie video omstreeks na 1 minuut:
Schoof woest over lekken geheime reis Israël

Tenzij die forumschrijver een MP is.
Ik begrijp je opmerking niet, maar ik zal je niet vragen wat je bedoelt,
want dat begrijp jij zelf wel en zulks vind jij voldoende bleek in het recente verleden ...
BTW:
Nederland zou hoogstwaarschijnlijk beter af zijn
als 'onze' MP zich zou beperken tot forumschrijven en
het MP zijn overliet aan een ander die het MP zijn beter zou doen.
A great paradox of our physical senses is that your brain
.
.
.
.
Schrijf vrij-uit hoor, ik lees met genoegen.Ik begrijp je opmerking niet, maar ik zal je niet vragen wat je bedoelt,
want dat begrijp jij zelf wel en zulks vind jij voldoende bleek in het recente verleden ...

Daar zou je best eens een punt kunnen hebben.BTW:
Nederland zou hoogstwaarschijnlijk beter af zijn
als 'onze' MP zich zou beperken tot forumschrijven en
het MP zijn overliet aan een ander die het MP zijn beter zou doen.
Ik heb niet eens gekozen voor zijn programma, maar mijn stem simpelweg uitgebracht om bij te dragen aan een signaal in Nederland én Europa (aangezien de eventuele verkiezingszege wereldnieuws zou worden), namelijk dat een toenemend aantal autochtone Nederlanders/Europeanen de voortschrijdende islamisering en omvolking zat is. Dit doel dat ik voor ogen had, was al de dag na de verkiezingen gediend, want het werd inderdaad wereldnieuws. Ik heb nooit grote verwachtingen gehad van de verkiezingszege. Ik heb nooit verwachtingen gehad van kabinet Schoof. Daardoor ben ik ook niet teleurgesteld geraakt over de huidige gang van zaken. Ik had niet anders verwacht! Wat voor mij telt is dat ze in Brussel een toenemende druk beginnen te ervaren, en kiezers in andere landen zich aangemoedigd voelen om óók voor cultureel-rechtse partijen en kandidaten te kiezen, zodat de EU uiteindelijk van binnenuit gereformeerd kan worden.Peter van Velzen schreef: ↑28 nov 2024 01:34 Ze kiezen dus voor de man en zijn kieslijst, niet voor zijn programma.
Hoewel ik dus niet denk dat de PVV Nederland kan redden, beschouw ik kabinet Schoof wel als een van de laatste kansen (laatste of één-na-laatste kans) om langs de democratische, rechtstatelijke, niet-fascistische en niet-gewelddadige weg het roer om te gooien.
Nihil est sine ratio.
In 2002 trad het kabinet-Kok af vanwege de rol die Nederland speelde in de Bosnische genocide.
Waarom zit dit kabinet er nog? Zien zij de beelden van doodgedrukte meisjes niet (die in de massa vermagerde mensen een brood probeerde te bemachtigen. Zien zij niet dat zenders die berichten van genocide uit de lucht worden gehaald? Weten zij van geen (Amnesty International) beschuldigingen af? Horen zij de uitspraak niet van Moshe Ya'alon die spreekt van etnische zuivering in Gaza?
Wanneer neemt dit kabinet haar verantwoordelijkheid?
Waarom zit dit kabinet er nog? Zien zij de beelden van doodgedrukte meisjes niet (die in de massa vermagerde mensen een brood probeerde te bemachtigen. Zien zij niet dat zenders die berichten van genocide uit de lucht worden gehaald? Weten zij van geen (Amnesty International) beschuldigingen af? Horen zij de uitspraak niet van Moshe Ya'alon die spreekt van etnische zuivering in Gaza?
Wanneer neemt dit kabinet haar verantwoordelijkheid?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Boeiend, dat men iets zat is wat er niet is en wat daarmee onoplosbaar is.Ivar schreef: ↑09 dec 2024 19:11 ...
Ik heb niet eens gekozen voor zijn programma, maar mijn stem simpelweg uitgebracht om bij te dragen aan een signaal in Nederland én Europa (aangezien de eventuele verkiezingszege wereldnieuws zou worden), namelijk dat een toenemend aantal autochtone Nederlanders/Europeanen de voortschrijdende islamisering en omvolking zat is. ...
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Als je iets maar lang genoeg blijft roepen en vooral posten op sociale media wordt het vanzelf waar. De feiten worden niet gecheckt!Mullog schreef: ↑10 dec 2024 09:14Boeiend, dat men iets zat is wat er niet is en wat daarmee onoplosbaar is.Ivar schreef: ↑09 dec 2024 19:11 ...
Ik heb niet eens gekozen voor zijn programma, maar mijn stem simpelweg uitgebracht om bij te dragen aan een signaal in Nederland én Europa (aangezien de eventuele verkiezingszege wereldnieuws zou worden), namelijk dat een toenemend aantal autochtone Nederlanders/Europeanen de voortschrijdende islamisering en omvolking zat is. ...
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Geen toename van het aantal moslims in de afgelopen vijftig jaar?
Geen toename van het aantal moskeeën in die periode?
Geen toename van het aantal islamitische politici, al dan niet met een eigen partij?
Geen toename van het aantal baby's dat Mohammed of Aisha genoemd wordt?
Geen toename van hoofddoekjes in reclames, in praatprogramma's en op straat?
Geen verspreiding van moslims door heel Nederland via de azc's in talloze dorpen en woonwijken?
Geen subversieve pogingen om de hoofddoek toe te voegen aan het politie-uniform?
Geen miljoenen schade aan een universiteit omwille van islamitisch activisme?
Geen internationale schande vanwege een islamitische "jodenjacht"?
Geen terechte vrees voor aanslagen en steekpartijen onder Nederlandse columnisten, filmmakers, cabaretiers, cartoonisten, journalisten, podcasters, politici etc.?
Geen terechte vrees voor aanranding, verkrachting, straatroof en ander extreem geweld onder Nederlandse jongens en meisjes?
Islamisering is een feit. Hoe onwenselijk en gevaarlijk dit proces is, daarover valt te debatteren, maar dat het Westen een proces van islamisering ondergaat, in een stroomversnelling sinds 2013, valt niet te ontkennen.
Nihil est sine ratio.
Wat betreft immigratie
https://youtu.be/d9u-CLXIH8k?si=6n-OggYa0r5cCiTx
Het lijkt nogal mee te vallen maar er wordt heel hard geschreeuwd, gepost en benoemd.
https://youtu.be/d9u-CLXIH8k?si=6n-OggYa0r5cCiTx
Het lijkt nogal mee te vallen maar er wordt heel hard geschreeuwd, gepost en benoemd.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
In 2013 was het percentage moslims in Nederland circa 5%. In 2023 was dit circa 6%. Het percentage Brabanders in Nederland is circa 13%. Ik denk dat we ons pas zorgen moet gaan maken als er meer moslims dan Brabanders in Nederland wonen.Ivar schreef: ↑10 dec 2024 14:43Geen toename van het aantal moslims in de afgelopen vijftig jaar?
Geen toename van het aantal moskeeën in die periode?
Geen toename van het aantal islamitische politici, al dan niet met een eigen partij?
Geen toename van het aantal baby's dat Mohammed of Aisha genoemd wordt?
Geen toename van hoofddoekjes in reclames, in praatprogramma's en op straat?
Geen verspreiding van moslims door heel Nederland via de azc's in talloze dorpen en woonwijken?
Geen subversieve pogingen om de hoofddoek toe te voegen aan het politie-uniform?
Geen miljoenen schade aan een universiteit omwille van islamitisch activisme?
Geen internationale schande vanwege een islamitische "jodenjacht"?
Geen terechte vrees voor aanslagen en steekpartijen onder Nederlandse columnisten, filmmakers, cabaretiers, cartoonisten, journalisten, podcasters, politici etc.?
Geen terechte vrees voor aanranding, verkrachting, straatroof en ander extreem geweld onder Nederlandse jongens en meisjes?
Islamisering is een feit. Hoe onwenselijk en gevaarlijk dit proces is, daarover valt te debatteren, maar dat het Westen een proces van islamisering ondergaat, in een stroomversnelling sinds 2013, valt niet te ontkennen.
Het rijtje dat u noemt doet mij denken aan de antivaxxers tijdens corona. Die wekte door de hoeveelheid herrie die ze maakten de indruk dat heel Nederland tegen het regeringsbeleid in ging terwijl het in werkelijkheid maar om een klein, maar bijzonder luidruchtig, deel van de samenleving ging.
Kijk, de islam is niet mijn favoriete religie. Maar dat geldt ook voor de hele biblebelt waar men allemaal standpunten inneemt die niet mijn standpunten zijn. En ondertussen zie ik dat de staat Israël ook haar eigen gangetje gaat met als motor een orthodoxe religie. Ik zie daarom niet waarom ik mij specifiek druk zou moeten maken over de islam.