"Volgens mij vallen interne Israëlische wetten
dus niet onder het Internationaal Recht."
Het is gewoon de volgende en zoveelste misdaad
tegen de oorspronkelijke bevolking van het voormalige Palestina.
Indien 'het' dan toch zo gewoon is volgens jou:
leg dan ff gewoon uit dat 'Het' [wat concreet?]
de volgende en zoveelste misdaad is.
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
Het is gewoon de volgende en zoveelste misdaad
tegen de oorspronkelijke bevolking van het voormalige Palestina.
Indien 'het' dan toch zo gewoon is volgens jou:
Dat je dat zelf niet ziet is meer dan veelzeggend HierEnNu. Gegroet.
Dat jij verder niets te melden hebt, DAT is pas veelzeggend:
jij KUNT kennelijk niet ff gewoon uitleggen dat 'Het' [wat concreet?]
de volgende en zoveelste misdaad is. Misschien morgen wel?
Slaap er nog maar een nachtje over, wie weet? Truste!
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
Mus, wen er aan
Alles wat Israël doet (of juist aan de laars lapt) is gerechtvaardigd volgens supporters van Israël en diens regime.
Het maakt niet uit hoeveel bommen ze nog werpen en welke internationale waarschuwingen ze in de wind slaan, Israël wordt gesteund.
Het is nu eenmaal de grote westerse vriend in dat midden oosten die het westen te vriend wil houden (uit eigen belang, maar dat even terzijde).
Ze zien dit dan ook niet als de volgende misdaad tegen de oorspronkelijke Palestijnse bewoners.
Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar weten wij helemaal niets van.
Spuit Elf.
dikkemick schreef: ↑10 nov 2024 09:56
Mus, wen er aan
Alles wat Israël doet (of juist aan de laars lapt) is gerechtvaardigd volgens supporters van Israël en diens regime.
Het maakt niet uit hoeveel bommen ze nog werpen en welke internationale waarschuwingen ze in de wind slaan, Israël wordt gesteund.
Het is nu eenmaal de grote westerse vriend in dat midden oosten die het westen te vriend wil houden (uit eigen belang, maar dat even terzijde).
Ze zien dit dan ook niet als de volgende misdaad tegen de oorspronkelijke Palestijnse bewoners.
Dat klopt helemaal.
Het is echter niets nieuws, het is altijd zo geweest. Vroeger viel dat niet op omdat het overgrote deel ,ik schat dik 90%) zo dacht.
Had je kritiek op de Zionisten dan kreeg je de wind van voren.
Het viel toen niet op omdat het zo'n grote meerderheid was, nu is dat anders en daar hebben de Zionisten en en de Pro-Zionisten grote moeite mee.
Ze gebruiken echter nog steeds hun oude wapen: Wie kritiek heeft is een antisemiet.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Ongelofelijk dit. Hoe blind kan iemand zijn en zo weigeren te zien dat dit soort wetten met gemak het begin van het einde kunnen betekenen, wow, ongelooflijk, ik zeg net nog maar eens.
Ik ga er verder niks uitleggen over wat zo helder voor ogen komt in het aangehaalde artikel, ik raad je slechts aan nog maar eens diep na te denken over het gemak waarmee je suggereert dat zo’n wetje niks anders is dan een interne kwestie.
Succes ermee.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Mus schreef: ↑09 nov 2024 22:49
Ongelofelijk dit. Hoe blind kan iemand zijn en zo weigeren te zien dat dit soort wetten met gemak het begin van het einde kunnen betekenen, wow, ongelooflijk, ik zeg net nog maar eens.
Ik ga er verder niks uitleggen over wat zo helder voor ogen komt in het aangehaalde artikel, ik raad je slechts aan nog maar eens diep na te denken over het gemak waarmee je suggereert dat zo’n wetje niks anders is dan een interne kwestie.
Succes ermee.
Toevoegend mbt bovenstaande: we hebben dit soort dingen vaker zien gebeuren in de geschiedenis en dat is uiteindelijk heel slecht afgelopen voor bepaalde bevolkingsgroepen, zoals we allemaal weten, HierEnNu. Ik vind je uitspraak dat het slechts een interne kwestietje van de staat Israël is uitermate schandelijk, met excuses.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Mus schreef: ↑09 nov 2024 22:49
Succes ermee.
Om verder OffTopic gekibbel hier te voorkomen:
Mijn reactie staat in 'Knabbel en Babbel op het BabbelBoxBalkon':
Succes ermee.
Om verder OffTopic gekibbel hier te voorkomen:
Mijn reactie staat in 'Knabbel en Babbel op het BabbelBoxBalkon':
Zeker ga ik daar niet reageren omdat de reaktie hier hoort HierEnNu.
Ik raad je aan terug te te kijken naar pagina 33 het bericht van Gerard R. van 8 nov om 19:34. Deze post gaat over de aanname van een zekere afschuwelijk wet door de Israëlische staat
Kijk dan vervolgens even naar de posting die direct daarna om 20:44 van jou verschijnt. En jij ziet daar geen connectie tussen of iets in die geest? Nu ik kan je verzekeren dat ik die wel zie. Ik kan verder alleen maar hopen dat bij jou de schellen op een dag van de ogen gaan vallen, want om heel eerlijk te zijn ben ik niet bereid je het excuus te verschaffen van persoonlijke onhandigheid waardoor jou bericht, echt heel per ongeluk, heel precies juist onder het bericht van Gerard valt, laat ik verder de beschuldigingen die jij in die babbelbox mijn kant op slingert maar even over mijn rug afglijden.
Mus schreef: ↑10 nov 2024 12:37
Nu ik kan je verzekeren dat ik die wel zie.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat jij ziet!
Citeer mij waar ik die dingen beweer die jij mij toeschrijft met link naar de context!
Het aangeven vande pagina en het tijdstip van het bericht lijkt mij even duidelijk als het plaatsen van een link. Maar omdat jij blijkbaar niet de moeite wilt doen één pagina terug te bladeren. Ze verwees naar dit bericht in de context van het bericht dat er aan vooraf ging. Je suggereert daar kennelijk dat een souvereine stat het recht heeft wetten uit te vaardigen die in strijd zijn met het internationaal recht. En negeert bovendien het feit dat deporaties helemaal geen interne zaak zijn. Je zadelt er immers andere staten mee op. Verder zadel je je de moderatie op met de gevolgen van jouw suggestieve berichten. Daar hebben we geen waardering voor. Laat dat dus in het vervolg!
Mus schreef: ↑10 nov 2024 13:30
Hier laat ik het verder bij HierEnNu, ik vind namelijk dat ik duidelijk genoeg ben geweest in de post van 13:37u en daar zul het dus mee moeten doen.
Je vergist je! Daar hoef ik het niet mee te doen:
door hier mee te discussiëren heb jij je gecommitteerd om je beweringen te onderbouiwen en
aangezien je zulks weigert zou ik eventueel stappen kunnen ondernemen.
Ik geef er echter de voorkeur aan dat ook jij je beweringen onderbouwt
in plaats van gelijk een hit-and-runner toe te slaan en er dan tussen uit te piepen
omdat jij zulks duidelijk genoeg vindt.
Mus schreef: ↑10 nov 2024 13:30
Hier laat ik het verder bij HierEnNu, ik vind namelijk dat ik duidelijk genoeg ben geweest in de post van 13:37u en daar zul het dus mee moeten doen.
Je vergist je! Daar hoef ik het niet mee te doen:
door hier mee te discussiëren heb jij je gecommitteerd om je beweringen te onderbouiwen en
aangezien je zulks weigert zou ik eventueel stappen kunnen ondernemen.
Ik geef er echter de voorkeur aan dat ook jij je beweringen onderbouwt
in plaats van gelijk een hit-and-runner toe te slaan en er dan tussen uit te piepen
omdat jij zulks duidelijk genoeg vindt.
Helemaal goed. Ik heb je nog geen afstand zien doen van die walgelijke net ondertekende Israëlische wet die enkel maar een interne kwestie is volgens jou. Doe eerst maar eens afstand van die wet dan heel misschien valt er verder te praten. Tot die tijd, dacht het niet.
Nogmaals, Israël treft nooit blaam en is geenszins fout. Nu niet, nooit niet!
Wat Israël ook doet, het is goed!
Israël krijgt nooit kritiek voor de kiezen, al bombarderen ze alle Palestijnen naar de gallemiezen.
Het heilige land en onvoorwaardelijke steun gaan hand in hand
Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar weten wij helemaal niets van.
Spuit Elf.
De Knesset, het Israëlische parlement, heeft een wetsvoorstel aangenomen waardoor de minister van Binnenlandse Zaken de bevoegdheid krijgt om familieleden van mensen die door Israël als terroristen worden gezien, voor maximaal twintig jaar te deporteren.
Volgens het wetsvoorstel kunnen ook mensen met een Israëlische paspoort gedwongen naar Gaza "of een andere bestemming die door de omstandigheden wordt bepaald" worden gebracht. Dat mag volgens die wet alleen gebeuren als de familieleden "vooraf op de hoogte waren van de plannen van de terrorist en niet de nodige maatregelen hebben genomen om deze te voorkomen".
De wet werd aangenomen met 64 stemmen voor en 41 tegen.
De Israëlische veiligheidsdienst Shin Bet en meerdere juridische adviseurs hebben tegen de wet gewaarschuwd, meldt The Jerusalem Post. De wet kan er volgens de juridische adviseurs toe leiden dat de straf voor familieleden hoger uitvalt dan de straf voor de veroordeelde zelf, meldt de Israëlische krant. (..)
Ik vind het een onmenselijk bedenksel. Daar kan zoveel fout gaan met zeer ernstige gevolgen...
Ik vind het een prima wet, net als het verbod op de UNRWA dat in Januari ingaat. Ook Nederland zou iets moeten doen aan oproerkraaiers met een dubbele nationaliteit. En daar kan best een wet voor worden gemaakt.