Peter van Velzen schreef: ↑23 sep 2024 02:36bonifacius schreef: ↑22 sep 2024 04:17 Na onderstaande nog niet onder de indruk van google's Artificiële-intelligentie?
Mijn vraag eraan: "Is voor Sankara alles een illusie, ook dat alles met alles verbonden is?"Misschien was je je er niet bewust van dat je jouw bericht na middernacht verstuurde, maar inmiddels gold de eergisteren aangekondigde regel:
Peter van Velzen schreef: ↑22 sep 2024 03:32 Er is vanaf heden een nieuwe forumregel van kracht: E13
E13 :: Teksten gegenereerd door AI (Kunstmatige intelligentie) als studiemateriaal: Incidenteel met vermelding (van zowel de vraag als de betreffende chatbot) is oké. AI antwoorden als argumentatie gebruiken is daarentegen verboden.
Pas dus op met het quoten van AI!
Als je iets op te merken hebt ten aanzien van deze vermaning kun je dat doen in het subforum Feedback van deelnemers naar forumbeheer
Naar mijn inziens heb ik daar niet tegen gezondigd want niet als argumentatie gebruikt tegen MaartenV of iemand anders, MaartenV was blij met mijn reactie op hem met een nuancaring uit ChatGTP, maar Moderator Maria vind van wel.
Zie...
Ik heb eerder de indruk dat ze MaartenV op dit forum ook liever kwijt dan rijk zijn, maar mijn virtueel leven op dit forum hangt nu alvast aan een zijden draadje.Maria schreef: ↑13 okt 2024 00:05Bonifatius. Opnieuw een aantal gesprekken met ChatGPT met negeren van forumregel E13.
Zie ook viewtopic.php?p=643053#p643053
Deze zijn verhuisd naar de Babbelbox.
Ik ga overleggen of je je derde waarschuwing krijgt en dus een ban of dat je een Babbelbox Only Account krijgt
So long allemaal als ik een ban krijg of alleen nog mag babbelen in de babbelbox.