Rereformed: Kamala Harris gaat winnen!
Moderator: Moderators
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Rereformed: Kamala Harris gaat winnen!
Nog een dag of drie en dan zal ze gekozen worden: de eerste vrouwelijke president van de VS!
Donald Trump zal afgaan als een gieter, met meer deelstaten die voor Harris kiezen dan men voor mogelijk had gehouden!
Natuurlijk zal deze man het niet geloven. Hij zal zijn uiterste best doen om zijn aanhangers ervan te overtuigen dat van het tegendeel sprake is. Maar hoe lang die periode van chaos ook zal blijken te zijn: Trump zal eindigen als de verliezer van deze verkiezing. En vanaf de verkiezingsdag enkel uitzicht hebben op een serie rechtzaken die hij stuk voor stuk zal verliezen en, indien hij niet snel dementeert, eindigen in de gevangenis. Hij zal de geschiedenis ingaan als wat voor hem de ultieme vernedering is: a loser! Verloren van een black female!
Dit is mijn voorspelling. Er is natuurlijk een kans dat ik ernaast zit, ongeveer even groot als de kans die Dawkins geeft aan het bestaan van God. Ik heb er namelijk een heel professionele poll voor uitgevoerd waarin ik alle uithoeken van mijn eigen geest heb bevraagd.
Maar goed, indien de topictitel de mist in gaat dan zal men in de toekomst mij altijd hieraan kunnen herinneren hoe falikant ik ernaast zat, en dus ook al het andere wat ik zeg niet al te serieus hoeft te nemen.
In dit topic mag het komende feest van de eerste madam president gevierd worden!
Ik ben benieuwd wie de eerste forummer is die met enige overtuiging de tegenovergestelde verkiezingsuitslag durft te voorspellen!
Come on, hollaanders, in het doen van zuurpruimvoorspellingen blinken jullie tenslotte altijd uit!
Samen gaan we gezellig griezelen wat er de komende dagen gaat gebeuren!
Donald Trump zal afgaan als een gieter, met meer deelstaten die voor Harris kiezen dan men voor mogelijk had gehouden!
Natuurlijk zal deze man het niet geloven. Hij zal zijn uiterste best doen om zijn aanhangers ervan te overtuigen dat van het tegendeel sprake is. Maar hoe lang die periode van chaos ook zal blijken te zijn: Trump zal eindigen als de verliezer van deze verkiezing. En vanaf de verkiezingsdag enkel uitzicht hebben op een serie rechtzaken die hij stuk voor stuk zal verliezen en, indien hij niet snel dementeert, eindigen in de gevangenis. Hij zal de geschiedenis ingaan als wat voor hem de ultieme vernedering is: a loser! Verloren van een black female!
Dit is mijn voorspelling. Er is natuurlijk een kans dat ik ernaast zit, ongeveer even groot als de kans die Dawkins geeft aan het bestaan van God. Ik heb er namelijk een heel professionele poll voor uitgevoerd waarin ik alle uithoeken van mijn eigen geest heb bevraagd.
Maar goed, indien de topictitel de mist in gaat dan zal men in de toekomst mij altijd hieraan kunnen herinneren hoe falikant ik ernaast zat, en dus ook al het andere wat ik zeg niet al te serieus hoeft te nemen.
In dit topic mag het komende feest van de eerste madam president gevierd worden!
Ik ben benieuwd wie de eerste forummer is die met enige overtuiging de tegenovergestelde verkiezingsuitslag durft te voorspellen!
Come on, hollaanders, in het doen van zuurpruimvoorspellingen blinken jullie tenslotte altijd uit!
Samen gaan we gezellig griezelen wat er de komende dagen gaat gebeuren!
Born OK the first time
Re: Rereformed: Kamala Harris gaat winnen!
Ik vrees het ergste en zie Trump winnen al was het alleen al omdat de VS nog niet aan een vrouwelijke president toe is.
Maar goed, indien mijn voorspelling de mist in gaat dan zal men in de toekomst mij altijd hieraan kunnen herinneren hoe falikant ik ernaast zat, en dus ook al het andere wat ik zeg niet al te serieus hoeft te nemen.
P..S. een van ons tweeën gaat gelijk krijgen
P.P.S. ik hoop jij
Maar goed, indien mijn voorspelling de mist in gaat dan zal men in de toekomst mij altijd hieraan kunnen herinneren hoe falikant ik ernaast zat, en dus ook al het andere wat ik zeg niet al te serieus hoeft te nemen.
P..S. een van ons tweeën gaat gelijk krijgen
P.P.S. ik hoop jij
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Daarmee bouw je vast het verwijt in dat als Trump wint men kan zeggen:
"Hij heeft alleen maar gewonnen omdat zijn tegenstander een vrouw was!"
Waarmee gelijk zijn legitimiteit wordt aangevochten.
PS.
Ik zie ook vier jaar ellende ongeacht wie van de twee zal winnen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Haha, die krijgt van mij meteen de hoofdprijs zuurpruimvoorspeller!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑03 nov 2024 11:40
PS.
Niet te overtreffen!
Born OK the first time
Het maakt niet uit welk argument je gebruikt. Ieder argument kan vertaald worden naar een verwijt (naar een van de twee)TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑03 nov 2024 11:40Daarmee bouw je vast het verwijt in dat als Trump wint men kan zeggen:
"Hij heeft alleen maar gewonnen omdat zijn tegenstander een vrouw was!"
Waarmee gelijk zijn legitimiteit wordt aangevochten.
PS.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Tegen de drang in van mijn eigen zich voortdurend opdringende 'Wishful Thinking' in,Rereformed schreef: ↑03 nov 2024 11:09
Ik ben benieuwd wie de eerste forummer is die met enige overtuiging
de tegenovergestelde verkiezingsuitslag durft te voorspellen!
dringt zich langzaam maar zeker een overtuiging op op basis van de tot nu door mij
geassimileerde informatie en zulks betekent voor mijn hier en nu:
- ik voorspel dat Trump de verkiezingen wint,
Met enige overtuiging, en daar zult u het mee moeten doen:
- Trump heeft volgens mijn inschatting,
- voor zover iemand als ik die verondersteld word al jaren lang
onder een steen te leven iets dergelijks überhaupt in kan schatten ,
- met name Arizona, Georgia en North Carolina,
- voor zover iemand als ik die verondersteld word al jaren lang
Tijdens mijn reis naar de toekomst
zag ik tijdens de inauguratie op 20 januari 2025
namelijk niet Trump of Kamala president worden!
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie
Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie
Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
Rereformed, als je gelijk krijgt (en ik hoop het) dan drink ik er 1 op die afloop! Dat het met de democratie in Amerika bergafwaarts gaat doet daar niet vanaf
Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar weten wij helemaal niets van.
Spuit Elf.
Spuit Elf.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Dat is wel een heel bijzondere voorspelling! Indien die uitkomt zal je roem als waarzegger gewaarborgd zijn.
Born OK the first time
Kun je ook met een onderbouwing komen Rereformed?
Het lijkt wel een bezweringsformule.
Het lijkt wel een bezweringsformule.
Het is paniek
- VseslavBotkin
- Ervaren pen
Hebben we toch de vorige keer ook gezien, alle "experts" zeiden dat Trump toch nooit zou winnen. We hebben gezien wat er gebeurde.
Toch maar nog eens deze klassieker van David Graeber (zaliger) delen:
"It is conventional to use pronouns such as “I” and “you” and words like “self”; without such pronouns, grammatically correct sentences cannot be formed.
It does not follow from grammatical correctness, however, that those words used in sentences have referents."
- Richard Hayes
It does not follow from grammatical correctness, however, that those words used in sentences have referents."
- Richard Hayes
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Sinds wanneer doe ik aan bijgeloof?
1) vrouwen stemmen (voor zover er nu al gestemd is) meer dan ze ooit gestemd hebben, zelfs 10% meer dan mannen. Vrouwen zullen haar de overwinning geven. Ze vechten voor recht op abortus, willen een vrouwelijke president nu het mogelijk is en ze hebben reden genoeg om Trump te haten.
2) veel Republikeinen kunnen er in hun familie en omgeving (ook in polls die per telefoon worden gedaan) niet voor uitkomen dat ze deze ene keer stiekem gaan stemmen op Harris. Ze zullen voor een grote verrassing zorgen.
3 in Pennsylvania wonen veel mensen uit Puerto Rico. Ze zijn allemaal net op tijd kwaad geworden en gaan nu voor het eerst stemmen om Trump te doen verliezen daar.
Born OK the first time
Is een bezweringsformule perse bijgeloof of een psychologisch mechanisme?
Nou kom je door mijn reactie heenfietsen Rereformed. Maar we hebben raakvlakken.
Al iets méér dan een maand heeft Harris bepaalt geen leidende positie in de peilingen in en is eerder sterk teruggevallen. En ze heeft alles bij elkaar drie keer zoveel geld achter zich in deze campagne als Trump. Ook 'mainstream'-media vinden haar een teleurstellende kandidaat.
De enige 'verborgen' kracht die aan Harris wordt toegedicht is de angst onder vrouwelijke kiezers omtrent abortus, dat zou misschien/hoopt men onder de radar blijven in de peilingen. En misschien nog de stem van jongeren. Of er zijn net genoeg Portoricanen vooral in Pennsylvania boos zijn over de misplaatste grap van de komiek op de rally in Madison Square. Of de fans van Taylor Swift en Beyonce...(laat ook de gekte zien, toch...?)
Ik heb al zo'n anderhalf jaar geprobeerd, vandaag ook weer (Post-Trump Periode) om, uit Amerikaanse bronnen, die heel goed te 'links' kunnen zijn, hoop te geven over het niet gaan winnen van Trump. Bijna altijd wordt dar hier door (angstige?) reageerders van de hand gewezen. Het ligt nu zo dicht bij elkaar dat de duiding uit gaat van een Trump-zege, want zijn aanhang wordt sowieso altijd onderschat in peilingen. Wat moet je dan nog...?
Nou kom je door mijn reactie heenfietsen Rereformed. Maar we hebben raakvlakken.
Al iets méér dan een maand heeft Harris bepaalt geen leidende positie in de peilingen in en is eerder sterk teruggevallen. En ze heeft alles bij elkaar drie keer zoveel geld achter zich in deze campagne als Trump. Ook 'mainstream'-media vinden haar een teleurstellende kandidaat.
De enige 'verborgen' kracht die aan Harris wordt toegedicht is de angst onder vrouwelijke kiezers omtrent abortus, dat zou misschien/hoopt men onder de radar blijven in de peilingen. En misschien nog de stem van jongeren. Of er zijn net genoeg Portoricanen vooral in Pennsylvania boos zijn over de misplaatste grap van de komiek op de rally in Madison Square. Of de fans van Taylor Swift en Beyonce...(laat ook de gekte zien, toch...?)
Ik heb al zo'n anderhalf jaar geprobeerd, vandaag ook weer (Post-Trump Periode) om, uit Amerikaanse bronnen, die heel goed te 'links' kunnen zijn, hoop te geven over het niet gaan winnen van Trump. Bijna altijd wordt dar hier door (angstige?) reageerders van de hand gewezen. Het ligt nu zo dicht bij elkaar dat de duiding uit gaat van een Trump-zege, want zijn aanhang wordt sowieso altijd onderschat in peilingen. Wat moet je dan nog...?
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ha, tegen mensen die met dat argument aankomen zeg ik eenvoudig dat ik geen expert ben.VseslavBotkin schreef: ↑03 nov 2024 18:05 Hebben we toch de vorige keer ook gezien, alle "experts" zeiden dat Trump toch nooit zou winnen. We hebben gezien wat er gebeurde.
Tegen jou zeg ik: Trump belichaamt zo ongeveer alle slechtste eigenschappen die een man maar kan hebben waar vrouwen onder te lijden hebben. Onderschat de kracht van de vrouw niet. Ze zullen Trump afmaken!
Harris zal winnen omdat het overgrote deel van de bevolking niet voor de tweede keer Trump wil. Hij heeft zich ontpopt als een hater, is een immoreel persoon met vele psychische stoornissen, en veel te oud.
Terwijl Kamala Harris zich heeft laten zien als zeer inspirerend, energiek, het hele volk aansprekend.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Je moet je niet zo laten leiden door al die mediabeschouwingen. Ga zelf eens luisteren naar wat ze te zeggen heeft en bepaal je eigen mening! Het is absoluut onzin dat Kamala Harris een teleurstellende kandidaat is. Ze is eenvoudig de beste kandidaat die men zich maar zou kunnen voorstellen. Ze is alles wat men een half jaar geleden voor onmogelijk zou hebben gehouden! Haar campagne events hebben stuk voor stuk meer toehoorders aangetrokken dan Trumps optredens. Ze is een fenomeen!B.S. schreef: ↑03 nov 2024 18:24 Al iets méér dan een maand heeft Harris bepaalt geen leidende positie in de peilingen in en is eerder sterk teruggevallen. En ze heeft alles bij elkaar drie keer zoveel geld achter zich in deze campagne als Trump. Ook 'mainstream'-media vinden haar een teleurstellende kandidaat.
Je zult het zien op woensdag!
Born OK the first time