Rereformed: Kamala Harris gaat winnen!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

VseslavBotkin
Ervaren pen

Re: Rereformed: Kamala Harris gaat winnen!

Bericht door VseslavBotkin »

"Trump Voter Feels Betrayed By President After Reading 800 Pages Of Queer Feminist Theory"
"Indeed to counter the conviction
That nirvana is a real, existent entity,
The Knower of the ultimate set forth
The voidness of the ultimate."

- Chandrakirti, Madhyamakāvatāra, 6.190
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Rereformed schreef: 04 nov 2024 12:31 "Grab them by the door handle": https://youtu.be/kCxyj2XDxwA?t=14

En die nederlandse freethinkers maar denken dat dit de volgende president van de VS wordt :lol:
Een van de commentaren:
@stm5275
1 dag geleden
Doesn’t the garbage go in the back?

:evil3:
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Oh, u had de Iowa-poll ook al bij mijn laatste plaatsing op Post-Trump periode kunnen zien...
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Rereformed schreef: 04 nov 2024 12:31 "Grab them by the door handle": https://youtu.be/kCxyj2XDxwA?t=14

En die nederlandse freethinkers maar denken dat dit de volgende president van de VS wordt :lol:
:lol:

"Look that silly old man: he is drunk!"

"NOOO! That's Trump!"

"YEEES, that's what I said: a silly old man and he is drunk!"

:drunken: :drunken: :drunken: :drunken: :drunken:

Alvast een voorproefje om ons voor te bereiden op na 20 janiari 2025,
zie eventueel in topic 'YouTube Muziek'
-------------
Maria schreef: 04 nov 2024 16:30 Doesn’t the garbage go in the back?

:evil3:

---------------
VseslavBotkin schreef: 04 nov 2024 15:57

Code: Selecteer alles

[youtube]lpzVc7s-_e8[/youtube]
"Trump Voter Feels Betrayed By President After Reading 800 Pages Of Queer Feminist Theory"
Mooi man, hopelijk denken zo veel meer Amerikaanse mannen op dit moment ...
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie

Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
holog
Diehard

Bericht door holog »

VseslavBotkin schreef: 04 nov 2024 15:57 "Trump Voter Feels Betrayed By President After Reading 800 Pages Of Queer Feminist Theory"
Lang leve poststructuralisme? Of zoiets ...
Degrowth is a civilation-killer. The degrowth mindset is the little death that brings total annihilation, mass scale demoralization from a cultural steering.
Growth is life, degrowth is death. It's that simple.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Net aan de quiztafel een teamgenoot met MAGA-pet op, 'vast in de stemming' (zwartgallig ironisch bedoelt) een teamlid vraagt 'wat zijn de laatste peilingen?' 'Ja Trump gaat winnen. Harris leidt in twee swingstates maar...'
Fijn weer...blijf maar eens overeind..
Gerard R.
Bevlogen

Bericht door Gerard R. »

VseslavBotkin schreef: 04 nov 2024 15:57
Het is, dat de politieke verhoudingen in de VS zo 50-50 zijn met een publiek, waar je als buitenstaander niets van begrijpt, maar ik zie een kandidaat die vooral voor zichzelf bezig is in heel veel opzichten en een kandidaat die zich richt naar de toekomst van het land.

Ik denk, dat je als president van een land als de VS nooit je eigen kracht moet vernielen met het uitsluiten van eigen krachtvelden (personen, systemen, bondgenoten...dan de genoemde tariefmuren voor bondgenoten e.a., bedreigingen, de cultuur van de angst e.d.) Mooi is als je kan 'verbinden'. Dat is altijd productiever, zéker in deze tijd. En dat geldt ook voor entiteiten die nog niet in jouw systeem zítten. Zie de buitenkant van zoals BRICS eruit ziet. Daar komt bij, er gaat (nog) niets van af. Het idee is goed.

Trump stoot af. Ik denk dat Kamala Harris meer verbindings-gezind, meer uitnodigend is.
Als dit de drempel zou zijn en zou de Amerikaan nuchter stemmen dan wint Harris op dit punt alleen al.
Maar er is zoveel. Heel akelig als je brood (en meer) in een paar jaren fors duurder is geworden bij voorbeeld.
Zie naar de wel erg grote instroom van mensen uit het zuiden, waar Trump het voortdurend over heeft.
Vrouwen die over hun eigen lichaam willen kunnen beslissen, waar rechts fors in heeft zitten roeren.
De Obama-zorg waar de GOP niet blij mee zegt te zijn. Enz.. En dat repareren door Harris kan je niet tonen, dat duurt even. Er is de eerste termijn van Trump al aaridig wat vernield waarvan nog niet alles is hersteld.

Ik denk, dat je als president van een land als de VS nooit je eigen kracht moet vernielen met het uitsluiten van eigen krachtvelden (personen, systemen, bondgenoten... tariefmuren, bedreigingen, de cultuur van de angst e.d.) Mooi is als je kan 'verbinden'. Dat is altijd productiever, zéker in deze tijd. En dat geldt ook voor entiteiten die nog niet in jouw systeem zítten. Zie de buitenkant van zoals BRICS eruit ziet. Daar komt bij, er gaat (nog) niets van af.

Trump stoot af. Ik denk dat Kamala Harris meer verbindings-gezind, meer uitnodigend is.
Als dit de drempel zou zijn en zou de Amerikaan nuchter stemmen dan wint Harris op dit punt alleen al.
Maar er is zoveel. Heel akelig als je brood (en meer) in een paar jaren fors duurder is geworden bij voorbeeld.
Zie naar de wel erg grote instroom van mensen uit het zuiden, waar Trump het voortdurend over heeft.
Vrouwen die over hun eigen lichaam willen kunnen beslissen, waar rechts fors in heeft zitten roeren.
De Obama-zorg waar de GOP niet blij mee zegt te zijn. Enz.. En dat repareren door Harris kan je niet tonen, dat duurt even.
Er is de eerste termijn van Trump al aaridig wat vernield waarvan nog niet alles is hersteld. Geldt ook voor de fouten van Joe Biden.

Ga je als president als een stoomwals over al deze zaken heen (wie weet zelfs als een soort dictator) en zet je alles naar je eigen hand evt. door 'nuclair te gaan' (regels voor beslissen veranderen, congres buiten spel, executive order) dan vrees ik het ergste en zou de Amerikaan dit vooruit zien, dan vraag ik mij nog steeds af waarom die man zoveel stemmen vergaart. Zijn huilie huilie? Zijn grapjes, zijn scheldkanonades, zijn dansjes, zijn volkstaaltje? Zijn leugenfabriek??

Ga je als president als een stoomwals over al deze zaken heen (wie weet zelfs als een soort dictator) en zet je alles naar je eigen hand evt. door 'nuclair te gaan' (regels voor beslissen veranderen, congres buiten spel) dan vrees ik het ergste en zou de Amerikaan dit vooruit zien, dan vraag ik mij nog steeds af waarom die man zoveel stemmen vergaart. Zijn huilie huilie? Zijn grapjes, zijn scheldkanonades, zijn dansjes, zijn volkstaaltje? Zijn leugenfabriek??
Sailing on a ship to nowhere... Behaving like idiots... Silly human race.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

VseslavBotkin schreef: 04 nov 2024 15:57 "Trump Voter Feels Betrayed By President After Reading 800 Pages Of Queer Feminist Theory"
Dat klinkt als een Saturday Night Live scherts.

Niemand in Magaland is tot zoiets in staat.
Het is hetzelfde als een fundamentalistische christen vragen om een uitgebreide studie van Nietzsche te gaan maken.

If I had known the foundational texts on intersectional theory... :lol:

I get that now after I attended a gender-fluid non-binary poetry slam at Swarthmore... :lol:

En wanneer zo'n zeldzaam geval zich al voor zou doen en zich laat overreden zal deze persoon niet zozeer Trump (of 'het geloof') de schuld geven, maar in de eerste plaats zich beschaamd voelen over eigen domheid, kortzichtigheid en blindheid.

En niemand heeft het door dat dit satire is?

Geen wonder dat Trump - de meesterbedrieger - goede kansen maakt!
Born OK the first time
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Rereformed schreef: 05 nov 2024 07:19 ...

He, he, het kwartje begint eindelijk te vallen :lol: :lol: :lol:
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

B.S. schreef: 04 nov 2024 20:16 Fijn weer...blijf maar eens overeind..
Ik heb je laten zien hoe je dat moet doen!

Positief blijven is een keus. Oefen daar elke dag op! Het is de beste manier om het leven te leven!

Luister naar de eerste drie minuten:
https://www.youtube.com/watch?v=m0JVsJBFjQo
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Mullog schreef: 05 nov 2024 08:55

[-X Geen wonder dat Trump op dit forum, zulke goede kansen maakt. Iedereen tuimelde in die video van VseslavBotkin! Ook jij, geef het maar toe.
Born OK the first time
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Rereformed schreef: 05 nov 2024 09:03
Mullog schreef: 05 nov 2024 08:55

[-X Geen wonder dat Trump op dit forum zulke goede kansen maakt. Ook jij tuimelde in die video van VseslavBotkin! Geef het maar toe.
Als je mij een beetje zou kennen zou je weten dat filmpjes aan mij niet besteed zijn. Ik kijk ze zelden en als ik incidenteel kijk haak ik na een paar minuten af. Ik haal het einde niet als de video langer dan 3 minuten duurt.

De video van VseslavBotkin heb ik niet gezien.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Peter_1
Geregelde verschijning

Bericht door Peter_1 »

HierEnNu schreef: 03 nov 2024 22:06
Peter_1 schreef: 03 nov 2024 19:15 Gewoon manifesteren dat Harris het wordt. Dan wordt ze het alsnog niet.
Maar je hebt het wel geprobeerd. :lol:

EN demanifesteren [bestaat dat?] dat Trump wint
en om die reden alvast op verdacht feesten ...
... tot 6 november, dan hebben we dat feesten tenminste nog mee mogen maken!
Wel langer waarschijnlijk. Morgen weten we het nog niet :)

Feestje van een paar dagen.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Peter_1 schreef: 05 nov 2024 12:11 Wel langer waarschijnlijk. Morgen weten we het nog niet :)

Zelfs langer dan een paar dagen.
Het ligt nogal in de verwachting dat Trump zijn verlies niet zal accepteren en alles zal doen om chaos te creëren. :happy9:
Born OK the first time
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Rereformed schreef: 05 nov 2024 12:46
Peter_1 schreef: 05 nov 2024 12:11 Wel langer waarschijnlijk. Morgen weten we het nog niet :)

Zelfs langer dan een paar dagen.
Het ligt nogal in de verwachting dat Trump zijn verlies niet zal accepteren en alles zal doen om chaos te creëren. :happy9:
Mede daarom zie ik weinig reden om na vandaag voorlopig nog feest te vieren,
want of Kamala nou wint of verliest, ik voorzie duistere tijden ...
... dus zeker vandaag verblijf ik bij voorkeur in mijn hier en nu!
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie

Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
Gesloten