HierEnNu schreef: ↑06 nov 2024 16:32
Wat mij in het hier en nu vooral benieuwt, en ik vrees dat wij daar pas na 20 januari 2025 achter zullen gaan komen, wat Trump&Co pro-actief zoal uit zal vreten ter voorbereiding op diens regeerperiode. Nou iedereen weet dat Trump&Co vanaf 20 januari 2025 weer Presidentiële macht uit kan oefenen, zullen velen zich uit angst alvast voor Trump's karretje laten spannen verwacht ik en ik denk daarbij met name aan die uitgestelde rechtzaak, die waar de rechter nog moet vonnisen of Trump zich schuldig heeft gemaakt aan landverraad toen hij diens aanhang ophitste om het Witte Huis te bestormen en vervolgens uren lang weigerde om politie- en/of legereenheden opdracht te geven de Democratie desnoods met geweld te beschermen.
Miljaar, ook dat heeft Trump waarschijnlijk al voor mekaar:
Volgens Amerikaanse media is het ministerie van Justitie in gesprek met speciaal aanklager Jack Smith over het laten vallen van twee strafzaken tegen Donald Trump. De ene gaat over de Capitoolbestorming in januari 2021, de andere over het onrechtmatig bewaren van geheime documenten in zijn resort in Mar-a-Lago.
De reden is dat justitie in de VS in principe geen zittende president vervolgt. Trump wordt op 20 januari voor de tweede keer president. Voor die tijd zullen de rechtszaken tegen hem zeker niet zijn afgerond.
Je hebt je er gewoon bij neer te leggen! Jou slimme Amerikanen hebben het moeten afleggen tegen jou domme Amerikanen! En daar moet je het mee doen! En precies wat Peter_1 zegt, het zal allemaal reuze meevallen! Of ben je echt bang dat Trump een negatieve invloed op jou persoonlijke leven gaat worden? Dan kun je beter een psycholoog raadplegen!
Niet iedereen hoeft mee naar mars, dikkemick mag hier blijven.
Valt nog niet mee, dat aanleren van een betere forumtechniek,
dus ik zeg maar zo:
Wise Man.jpg (23.51 KiB) 243 keer bekeken
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
B.S. schreef: ↑07 nov 2024 17:08
Stoppen vervolging...het 'systeem' doet het uit zichzelf hier...
Walgelijk, maar men handelt naar de duistere juridische realiteit in o.m. de VS.
Frustratie alom.
Moet een eenvoudige burger (in ieder geval een niet-opperhopper) eens proberen wat die vergrijper heeft gedaan....
Sailing on a ship to nowhere... Behaving like idiots... Silly human race.
Walgelijk, maar men handelt naar de duistere juridische realiteit in o.m. de VS.
Frustratie alom.
Moet een eenvoudige burger (in ieder geval een niet-opperhopper) eens proberen wat die vergrijper heeft gedaan....
... als Trump genoeg van diegene houdt EN/of hem nog van pas komt: dan krijgtie gratie!
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
Frustratie alom.
... als Trump genoeg van diegene houdt EN/of hem nog van pas komt: dan krijgtie gratie!
Ja.. wrijf het er maar in.
Maar goed, Joe Biden heeft verzekerd dat er een keurige overdracht van de macht zal zijn.
Dat is nog 's wat anders dan de rabauw uit te hangen omdat je het niet eens bent met de uitslag...
Verschil tussen beschaving en het tegengestelde. Onthouden maar weer.
Biden heeft nu ook iets van na mij de Zondvloed.
Maar hij wil het ongetwijfeld netjes houden.
Harris moet begin januari als zittend vice-president de uitslag van de door haar verloren verkiezing certificeren, een beker die Al Gore in 2001 ook moest leegdrinken.
Verschijnt Harris op de inauguratie van Trump, die ze een fascist genoemd heeft...?
B.S. schreef: ↑07 nov 2024 21:24
Biden heeft nu ook iets van na mij de Zondvloed.
Maar hij wil het ongetwijfeld netjes houden.
Harris moet begin januari als zittend vice-president de uitslag van de door haar verloren verkiezing certificeren, een beker die Al Gore in 2001 ook moest leegdrinken.
Verschijnt Harris op de inauguratie van Trump, die ze een fascist genoemd heeft...?
Nou, hij gedraagt zich sporadisch bij gelegenheid wél zo.
Dus dát zal ze wel kunnen.
Je hebt je er gewoon bij neer te leggen! Jou slimme Amerikanen hebben het moeten afleggen tegen jou domme Amerikanen! En daar moet je het mee doen! En precies wat Peter_1 zegt, het zal allemaal reuze meevallen! Of ben je echt bang dat Trump een negatieve invloed op jou persoonlijke leven gaat worden? Dan kun je beter een psycholoog raadplegen!
We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
Ha.. iets menselijks op het forum.
Meer daarvan svp..
Wat mij betreft helemaal prima!
We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
Enige zaak waar Trump nog voor veroordeeld zou kunnen worden is de zaak Stormy Daniels.
De andere zaken zijn al geseponeerd omdat ze te lang zouden duren en Trump dan al president is.
Eerste actie wordt dan de vrijlating van de Capitool bestormers.
Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar weten wij helemaal niets van.
Spuit Elf.
dikkemick schreef: ↑08 nov 2024 07:37
Enige zaak waar Trump nog voor veroordeeld zou kunnen worden is de zaak Stormy Daniels.
De andere zaken zijn al geseponeerd omdat ze te lang zouden duren en Trump dan al president is.
Eerste actie wordt dan de vrijlating van de Capitool bestormers.
Het volk heeft gekozen en daar moet je het mee doen! Maar jij noemt dus nog steeds meer dan de helft van de Amerikanen domme mensen!? Dat zegt ook wel iets over het perspectief waaruit JIJ denkt! Maar JIJ hebt gelijk! Toch?
B.S. schreef: ↑09 nov 2024 00:58
'Dom'...het blijft toch merkwaardig dat zoveel Amerikanen het risico willen nemen met deze dubieuze figuur. Heel merkwaardig.
Dit staat natuurlijk wel in het extreme contrast met het extreme 'risico-aversie' van (decel) Europa. Maar Europa faalt natuurlijk met elk gezond basis begrip van risicomanagement.
Misschien nemen de Amerikanen het begrip antifragility net iets te serieus.
Degrowth is a civilation-killer. The degrowth mindset is the little death that brings total annihilation, mass scale demoralization from a cultural steering.
Growth is life, degrowth is death. It's that simple.
B.S. schreef: ↑09 nov 2024 00:58
'Dom'...het blijft toch merkwaardig dat zoveel Amerikanen het risico willen nemen met deze dubieuze figuur. Heel merkwaardig.
Hoezo dubieus, er gaat gewoon gelijk orde op zaken gesteld worden