Nee.
En propaganda van de IDF wordt niet als argument geaccepteerd.
Propaganda van de IDF? Welk argument komt van de IDF?
Waar heb jij het over?
Is dat niet duidelijk?
Chaim Nimsky geeft als argument een link naar een you tube filmpje waarin "Gazanen" zich nogal luidruchtig tegen Hamas uitspreken.
In de onderbalk ervan staat dat het een productie van het TDF is. Dus oorlogspropaganda. Dus onacceptabel als argument.
Ik denk (vrij) dus ik ben (vrij)
(vrij) naar René Descartes
Ja ik weet dat het zijn onderschrift is en dat het onder al zijn reacties staat.
Maar het blijft oorlogspropaganda van de IDF.
Natuurlijk staan niet alle Gazanen achter Hamas, net zoals niet alle Joden achter Netanyahu en zijn bende staan. Dat zegt dus niks.
Alleen over de intenties van Chaim Nimsky.
Nee.
En propaganda van de IDF wordt niet als argument geaccepteerd.
Waar heb jij het over?
Is dat niet duidelijk?
Chaim Nimsky geeft als argument een link naar een you tube filmpje waarin "Gazanen" zich nogal luidruchtig tegen Hamas uitspreken.
In de onderbalk ervan staat dat het een productie van het TDF is. Dus oorlogspropaganda. Dus onacceptabel als argument.
Nee, dat was niet duidelijk!
Chaim Nimsky geeft ook niet als argument een link naar een you tube filmpje! Jij vergist je:
je ziet zijn onderschrift voor een argument aan. That's all!
Voorbij het denken
vind ik innerlijke rust
vanwege stilte.
Georgie schreef: ↑03 feb 2025 16:43
Ja ik weet dat het zijn onderschrift is en dat het onder al zijn reacties staat.
Natuurlijk staan niet alle Gazanen achter Hamas,
net zoals niet alle Joden achter Netanyahu en zijn bende staan. Dat zegt dus niks.
Oooo, je wilde in het topic over Musk ff herrie komen scheppen en er een Israël topic
van maken, zodat je over veronderstelde intenties van Chaim Nimsky stampij kunt maken?
Jij vindt het propaganda van de IDF als die Gazanen filmen die antiHamas zijn?
Maar wat heeft dat te maken met
"Ja, het doet ertoe of iemand daadwerkelijk de Hitlergroet brengt of niet!"?
Voorbij het denken
vind ik innerlijke rust
vanwege stilte.
Waar heb jij het over?
Is dat niet duidelijk?
Chaim Nimsky geeft ook niet als argument een link naar een you tube filmpje! Jij vergist je:
je ziet zijn onderschrift voor een argument aan. That's all!
Oké,
Fout van mij.
Maar als iemand een reactie op een uitspraak geeft verwacht ik toch enige argumentatie, of op zijn minst een achterliggende redenering.
Een enkel 'ja' of 'nee' is niets meer dan een dooddoener en het einde van de discussie.
En men plaatst niet voor niets een onderschrift bij zijn reacties.
Niet zomaar omdat dat zo'n leuk filmpje is.
Georgie schreef: ↑03 feb 2025 16:43
Natuurlijk staan niet alle Gazanen achter Hamas,
net zoals niet alle Joden achter Netanyahu en zijn bende staan. Dat zegt dus niks.
Oooo, je wilde in het topic over Musk ff herrie komen scheppen en er een Israël topic
van maken, zodat je over veronderstelde intenties van Chaim Nimsky stampij kunt maken?
Jij vindt het propaganda van de IDF als die Gazanen filmen die antiHamas zijn?
Maar wat heeft dat te maken met
"Ja, het doet ertoe of iemand daadwerkelijk de Hitlergroet brengt of niet!"?
Dit is een vrijdenkersforum. Het staat je vrij te denken wat je wilt. Ook over mij en mijn intenties.
Die breng je ook niet met een uitgelaten gezicht na de rechterhand eerst op de borst (hartstreek bedoelt) te hebben gelegd en daarna strekt in een zwaai waarbij de duim duidelijk los staat van de overige vingers.
Autisme spectrummensen worden wéér in een hoek geduwd (Musk zou een 'Aspie' zijn.) Fijn weer.
B.S. schreef: ↑03 feb 2025 19:51
Die breng je ook niet met een uitgelaten gezicht na de rechterhand eerst op de borst (hartstreek bedoelt) te hebben gelegd en daarna strekt in een zwaai waarbij de duim duidelijk los staat van de overige vingers.
Autisme spectrummensen worden wéér in een hoek geduwd (Musk zou een 'Aspie' zijn.) Fijn weer.
Ook dat. Dat het geen Hitlergoet was, lijkt me inderdaad vrij duidelijk meermaals aangetoond.