HierEnNu schreef: ↑04 feb 2025 23:22
integenstelling tot de scene uit jouw filmpje die wel gescript en geacteerd was...
blijft mijn vraag waarom heb jij dan in je zeer detail beschrijving er bewust een stuk tussen uit "geknipt"?
waarom staat in uw detail beschrijving niet dat de arm op de zijkant van het lichaam wijsde, ipv eerder loodrecht, zoals , ik daar fout in zijn, maar ik dacht hoorde bij een Hitlergroet.
de zeer gecute filmscript toont een soort van klop op de schouder, duidelijk voor een extra dimentie van drama toe te voegen (zoals het in een film hoort).
appelfflap vind het blijkbaar grappig dat de geschiedenis herschreven wordt, en dat er een nieuwe generatie opgroeid ( jonge mensen waarbij tiktok enz... als eerste media hebben). dat een goede en correcte Hitlergroet eerst de hand op het hart hoort is de overtuigde mening wat er rond gaat op middelbare scholen.
Waarom zou iemand die volgens de opinie van velen , zogenaamd om de extreemrechtse kiezers te winnen, zich wensen te linken aan een zeer beperk neonazi kiezerspubliek, zeer gehaat door velen? Trouwens eveneens dat sociaal/cultuur extreem rechts kiezerpubliek van Trump waar hijzelf mee in conflict ligt omwille van zijn pro-visa houding.
het fasime dat op vele lijnen diametraal tegenovergesteld is op zijn eigen acties of propoganda ( kan niet beleid noemen omwille van zijn functie).
Er is een soort van shift van 'politiek' tweesplit links/rechts naar eerder een 'politieke' tweesplit accelerationism/deceleration (degrowth) cultuur, en Musk is een "extreem accelerationist" (hoewel niet helemaal) wat hem extreem gehaat maakt bij velen. De algemene "extreemrechtse" opkomst is nogal brokkelig in zin dat als bv Nederland neemt, indien ik het correct voor heb zijn die extreemrechtse fvd.. extreemrechtse op sociaal/cultureel vlak (migratie, ....) en niet op economisch vlak wat dan misschien eerder naar de linkse kant opgaat. (mogelijk is dit voorbeeld niet helemaal correct want ik ken de Nederlandse niet echt).
Degrowth is a civilation-killer, it's the little death that brings total annihilation. mass scale demoralization from cultural steering. growth is life, degrowth is death. it's that simple.